Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 28.4.2014 8:27

zvedneme niveletu

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 28.4.2014 8:19

MOp píše:petr91 - bingo, nizka vyska
A japa tam pak uděláme tu křižovatku? ;-)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 28.4.2014 0:34

petr91 - bingo, nizka vyska

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 27.4.2014 21:50

K Václavskému náměstí mě napadá otázka, zda kromě budoucího možného napojení TT k Muzeu, není ještě důvod použití BKV váha/výška vrstev potencionální technologie W-tram ke vztahu podchodu Můstek u kterého by byly pravděpodobně potřeba další investice. A ještě mě napadá otázka, proč je použita provizorně trať v BKV a ne jako v zastávce Otakarova v pražcích ve štěrku.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 27.4.2014 21:35

Ano, to je právě jeden z materiálů, ze kterých jsem nabyl dojem komplet reko...
Díky za "kostkovou" informaci :wink:

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 27.4.2014 21:19

Z toho, co jsem pochytil a viděl, tak se bude dělat vše kromě úseku, který se dělal v roce tuším 2001. Vše, kde ležely BKV s tím, že pouze na náměstí jen s výměnou BKV, jinak W-tram. BKV umí v přímé vydržet pořád celkem slušně, taková Ječná slaví letos 10 let a furt je OK.

Postup prací zde: http://www.praha1.cz/cps/odbory-a-oddeleni-43637.html

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 27.4.2014 21:02

Martin Šubrt píše:nebude dělat úsek od Václaváku po Palackého ulici
Můžeš prosím uvést v kostce, co se tedy dělat bude? Já ze všech těch prohlášení a velkolepých materiálů nabyl dojmu, že se snad bude kompletně rekonstruovat úsek Lazarská - Senovážné nám., a ono půjde ve skutečnosti jen o nějakou (trochu větší ale pořád) flikovačku :?: :shock:

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 27.4.2014 20:55

Hlavně nevidím důvod, proč by ty BKV (a asi ještě k tomu ty staré kvalitní) tam nemohly vydržet mnoho let. I ty stávající jsou někdy z konce 90. let, tipuju.
Naposledy upravil(a) Marek B. dne 27.4.2014 22:16, celkem upraveno 1 x.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 27.4.2014 20:09

9001 píše:Já sem asi moc pesimista..., ale představa, že za pár let to opět zavřeme, protože TT nebude a BKV budou v řiti...
Jelikož se nyní nebude dělat úsek od Václaváku po Palackého ulici, tak je to stejně jedno. Osobně si myslím, že by byl zralý už dnes na výměnu železa a kompletní předláždění. Ty různé druhy dlažby v kolejích a vedle, částečně nespárované, různě propadlé, to fakt nevypadá dobře a i po přebroušení se tam už nějaký extra profil kolejnice asi vykouzlit nedá. Takže vzhledem k tomuto faktu je to za 5 let stejně zralé na kratší reko, navíc, kdo ví, jak je to s těmi sítěmi pod tím propadem a jestli tam nebude v plánu ještě větší zásah jiného síťového druhu. Takže střed VN se s tím dá udělat v pohodě.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 27.4.2014 19:33

BKV v této délce se dají vyměnit za víkend s prstem v nose.
Ale jako nemařítko rekonstrukční investice pro případné napojení TT je to dobrý nápad. Nicméně odpověď na otázku, zda to BKV půjde v budoucnosti ven kvůli napojení nové trati, nebo kvůli shnití, je asi jasná...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 27.4.2014 19:16

Já sem asi moc pesimista..., ale představa, že za pár let to opět zavřeme, protože TT nebude a BKV budou v řiti...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 27.4.2014 18:45

Byl jsem na Zátorách a je to pěkný, řekl bych, že došlo i ke změně nivelety přímé větve od Výstaviště, je to takové úhlednější, od NádrHolu =MC= je předsunutá doplňková LED lampa od ROV. Ovšem co jsem viděl KTN jet od Výstaviště, tak v závěru oblouku čumákem prasecky nadbíhá, nevím jestli se to zkoušelo, nebo je to dobře spočítané, ale důvěru to ve mne nebudilo :? A sekce před viaduktem není označena VPZ (-X

Vencl: Má pravdu ten chlapec, viz foto. Jinak hezky progresivní salámovka, to se mi líbí :twisted: Ty odkryté pozůstatky kolmého směru jsou dobrá provokace! :-W
Ovšem pokud se mají BKV pokládat do horkého asfaltu, tak ten již vystydl...
Na Lazarské stále neprostupné parkoviště včetně zásobujícího číňana, chválím bílý kříž na ROV, i když chápu, že tam byl vyvěšen asi právě kvůli stanicujícím nočkám.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 27.4.2014 17:21

Radek : Pssst ;-).

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 27.4.2014 15:43

Ve středu Václaváku se po odtěžení panelů objevila nová podkladní asfaltová vrstva. Znamená to opět BKV panely? Jakožto krátkodobé řešení do eventuální obnovy tratě nahoru ke koňovi? :)

Uživatelský avatar
Neo_Moucha
Uživatel
Příspěvky: 71
Registrován: 28.4.2007 13:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Neo_Moucha » 26.4.2014 20:01

kasme píše: jo a Rámusák už opět slouží :)
Boží, nemáte někdo fotky z přepravy :?:

Odpovědět