Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 17.6.2014 9:03
koci píše:martin8211 píše:Jestli myslíš ty "provozy", kde do RPVéček narvali laminátové sedačky a staré umakarty jakože dřevo a plechovou otevírací kabinu s dvířkama na pantech.....
Jo, ten jsem taky myslel. Ostatně v některých našich RP.V je i gumová podlaha.
A proč to vadí? Jsou peníze do vozů ze 70.let, které měly životnost 10-15 let. Proč do toho rvát víc peněz než je nutné?
Co klienta zajímá? Aby v tom bylo příjemně, jelo to včas.
-
koci
- Uživatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 21.4.2010 22:12
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od koci » 16.6.2014 23:52
martin8211 píše:Jestli myslíš ty "provozy", kde do RPVéček narvali laminátové sedačky a staré umakarty jakože dřevo a plechovou otevírací kabinu s dvířkama na pantech.....
Jo, ten jsem taky myslel. Ostatně v některých našich RP.V je i gumová podlaha.
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 16.6.2014 9:01
Bobik píše:9001 píše:Jak Ti v tramvaji vadí narvaní kaštani na schodech?
Dyk to píše v závorce. Prostě nevidíš ven. Vlevo máš vedle sebe okno, ale vpravo právě koukáš přes přední dveře. A musím říct ze zkušenosti, že třeba takovej Kulaťák se s narvanou tramvají projíždí fakt blbě.
kdyby se dal jiný panel a ne ten prehistorickej, tak by klidně mohl řidič sedět o nějakých 40 cm blíže k čelnímu oknu + pochopitelně ruční řízení.
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 16.6.2014 7:45
9001 píše:Jak Ti v tramvaji vadí narvaní kaštani na schodech?
Dyk to píše v závorce. Prostě nevidíš ven. Vlevo máš vedle sebe okno, ale vpravo právě koukáš přes přední dveře. A musím říct ze zkušenosti, že třeba takovej Kulaťák se s narvanou tramvají projíždí fakt blbě.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 15.6.2014 23:33
MM-Mikulovsky: Jak Ti v tramvaji vadí narvaní kaštani na schodech? U busu to chápu, ale tram díky stylu kabiny nemá vliv.
martin8211: Mnohdy tohle je daleko podstatnější než si hrát na moderní tramvaj... Co je vlastně pražská verze reko? Až na Fainsy v reko není prakticky rozdíl...
-
martin8211
- Uživatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 28.8.2013 10:29
Příspěvek
od martin8211 » 15.6.2014 23:23
Mě osobně se nelíbí vzhledově, zkrátka je ta kabina jako taková cela. Jinak po funkční stránce mi jsou jedno.
-
MM-Mikulovsky
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MM-Mikulovsky » 15.6.2014 22:59
martin8211 píše:.... kabinu s dvířkama na pantech.....
co máš proti kabině oddělené od salónu dvířkami na pantech?
Jó, že:
a) je neotevřeš při nacpaných schodech 1. dveří "kaštanstvem", které tam nemá co dělat (pro výhled řidiče = bezpečnost provozu)?
b) ty dvířka při otevření lze zaklapnout do "zámku" na tyči, čímž 100% znemožní výstup "kaštanstva" při cestě řidiče na vexli?
-
martin8211
- Uživatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 28.8.2013 10:29
Příspěvek
od martin8211 » 15.6.2014 22:16
Jestli myslíš ty "provozy", kde do RPVéček narvali laminátové sedačky a staré umakarty jakože dřevo a plechovou otevírací kabinu s dvířkama na pantech.....
-
koci
- Uživatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 21.4.2010 22:12
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od koci » 15.6.2014 20:39
Jsou i provozy, kde by stačilo v áčku použít tlačítko sběrač dolů, a nebylo by třeba nikam lézt.
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 15.6.2014 14:05
Petrpes píše: S dvojicí by se holt jelo krokem a sledovalo zda-li PTG nepadá
S dvojicí se případně stahuje... Hold ale už nemáme zadní vozy bez kabin (kromě 5ti T3M) a tak je to časově náročnější. Dřív stačilo rozrazit dveře, chytnout za hrušku a zase pak vylézt.
-
Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petrpes » 15.6.2014 13:46
Já jel asi 3/4 hodiny za ní, stála pak ještě nějakou dobu v Myslíkové.
PDT volal ať sledujeme úsek Malostranská - Staroměstská - Národní, ale nakonec poškození někdo objevil před Prašným mostem DC.
Když tam jel PeS, dispečeři už hlídali průjezd. Tak jsem vypnul topení/větrání, zbrzdil na 20, stáhnul PTG a jel.
Podle reakcí složek bylo mé konání správné. S dvojicí by se holt jelo krokem a sledovalo zda-li PTG nepadá
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 15.6.2014 13:33
martyn píše:MF: No, já tu relaci PDT pochopil tak, že zdechnutí 15T na Národní třídě bylo způsobeno právě poškozením ptg někde na předchozí trase, dispečink pak vyzýval řidiče, aby případné závady troleje, které uvidí, hlásili.
něco takového u Máje bylo s 18/1. 9286.
-
martyn
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od martyn » 15.6.2014 12:44
MF: No, já tu relaci PDT pochopil tak, že zdechnutí 15T na Národní třídě bylo způsobeno právě poškozením ptg někde na předchozí trase, dispečink pak vyzýval řidiče, aby případné závady troleje, které uvidí, hlásili.
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 15.6.2014 12:16
martyn píše:Přátelé, nevíte někdo náhodou, která vokovická patnáctka na lince 18 včera si poškodila panťák nad zastávkou Prašný most? Díky!
řeč byla jen o povolené troleji - únava a hlásila to nějaká linka 1. O PTG nic.
-
martyn
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od martyn » 15.6.2014 11:27
Přátelé, nevíte někdo náhodou, která vokovická patnáctka na lince 18 včera si poškodila panťák nad zastávkou Prašný most? Díky!