Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Tak už mám novou D1/2, dveře otvírat můžeme i nadále. Kromě místní OR (platné jen pro čelo vlaku) jsem žádné změny zatím nenašel, jen je do předpisu přidána rychlostní výhybka. Jinak je to děs, protože případné změny nejsou nikde sepsány, ani zvýrazněny (přitom se vyfasuje celý nový předpis, žádný dodatek nebo opravný list), takže jestli tam někdo přidal nějaký špek, tak si budu muset dát vedle sebe starou a novou D1/2 a srovnávat to stránku po stránce.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Slovo "pouze" je v popisu jak funguje tento režim, ne v popisu kdy ho používat.MM-Mikulovsky píše: Vždyť tam uvedené (omezující) slovo je v pokračování věty ".... řidič používá tento způsob ovládání, kdy se otevřou pouze dveře se žádostí o otevření." = řidič nesmí otevřít dveře, které nemají zmáčknutou žádost o otevření = nesmí otevřít všechny dveře "přímo/natvrdo".
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Když se bude do praxe aplikovat to, že se zajišťuje tepelná pohoda cestujících větráním, tak nemůže nikdo nikomu nic říct. Tenhle paragraf je asi jako spousta jiných na blbce, kteří větrají při -10°C.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Vždyť tam uvedené (omezující) slovo je v pokračování věty ".... řidič používá tento způsob ovládání, kdy se otevřou pouze dveře se žádostí o otevření." = řidič nesmí otevřít dveře, které nemají zmáčknutou žádost o otevření = nesmí otevřít všechny dveře "přímo/natvrdo".P_V píše:...U vlaku vybaveného tlačítky pro „Žádost o otevření dveří“, řidič používá tento způsob ovládání...
To znamená obvyklý stav. Ne příkaz, chybí tam slovo "pouze". (nebo to někdo vidíte jinak?)
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
...U vlaku vybaveného tlačítky pro „Žádost o otevření dveří“, řidič používá tento způsob ovládání...
To znamená obvyklý stav. Ne příkaz, chybí tam slovo "pouze". (nebo to někdo vidíte jinak?)
To znamená obvyklý stav. Ne příkaz, chybí tam slovo "pouze". (nebo to někdo vidíte jinak?)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
MMM moc jiného (než právě uvedeného) toho také neví (z důvodu nějakého výpadku komunikace v OO + sám jsem ji ještě nefasoval), matně jsem jen zaslechl, že snad v (dosavadním) §33 Zastavování v zastávkách, odst. 11 "Po zastavení vlaku určeného k pravidelné přepravě cestujících v zastávce řidič umožní otevření dveří, nebo otevře všechny dveře vlaku na straně výstupu a nástupu určené pro cestující na dobu minimálně nutnou k bezpečnému vystoupení a nastoupení cestujících. U vlaku vybaveného tlačítky pro „Žádost o otevření dveří“, řidič používá tento způsob ovládání, kdy se otevřou pouze dveře se žádostí o otevření. Pouze s ohledem na provozní podmínky nebo zajištění bezpečnosti cestujících použije centrální otevření dveří. Ustanovení tohoto odstavce se nevztahuje na dveře vlaku, které nejsou určeny k nástupu a výstupu cestujících." byla vypuštěna věta výše zvýrazněna tučně (a možná i ta poslední - vyznačená kurzívou, protože její význam je obsažen již v části podtržené). Případně byl odstavec přeformulován, ale tak jako tak údajně u vlaků s tzv. předvolbou dveří je zakázáno "tvrdé/přímé" otevření dveří řidičem (nejen dle mne to bude zdržovat na přeplněných zastávkách či s nástupem/výstupem z/do vozovky - v tomto případě i značně zvyšuje nebezpečí pro cestující, jimž reálně hrozí srážka s IAD!)
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Já vím jen o té "místní" OR, což je OR platná pro čelo vlaku v bodě a projevuje se šipičkou hrotem dolů, jež je umístěna jako doplňková tabulka pod klasickými provedením tabulky OR. Najdeš to vzadu v "obrázkové příloze"
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Nevím kam, takže sem:
Prej se fasuje volaká novelizovaná D1/2, neví někdo co se tam novelizovalo? Třeba Milan, nevěděl by nějak stručně napsat, co se novelizovalo?
Prej se fasuje volaká novelizovaná D1/2, neví někdo co se tam novelizovalo? Třeba Milan, nevěděl by nějak stručně napsat, co se novelizovalo?
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Ono to šetření nafty domů být nemuselo. Třeba ICOM je neuvěřitelně háklivý na spotřebu a dle spotřeby též hodnotí řidiče. Vezme se, že za dané období se spotřebovalo x litrů nafty, to se rozpočítá mezi y autobusů a vznikne průměrná spotřeba z litrů/100 km. Nařídí se, že se všichni musí do průměrné spotřeby vejít a jestli ten jezdí linky po rovině a ten zase jezdí linky v kopcovitém terénu, to se neřeší. Vždy se pak vezme 10 nejhorších řidičů a ti nedostanou prémie (a je jedno, že průměrná spotřeba je 23l/100km a poslední řidič měl spotřebu 22,8l/100km. Prostě skončil mezi 10 posledními, tak nic nedostane. Proto se jezdí na vyhozenou rychlost, motor se zhasíná při dobržďování, v zimě se netopí a pokud si jde někdo stěžovat, tak mu má být odpovězeno, že topení je rozbité...MF píše:... a pak na pětikilometrové rovince vyvinul asi šedesátikilometrovou rychlost (bylo to zcela ukázkové podtáčení za účelem vyšetření nějaké té nafty pro sebe) ...
Nevím čí autobus to byl a ani neříkám, že kvůli výše popsanému se tak dělo, pouze přidávám další možnost.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
ElWapp: Ono všechno je o penězích... Moje současná zkušenost z Barcelony. Stanice v centru, "stojan" na jízdenky funguje jenom jeden z 2 a ještě nebere karty (ano zdířku má, ale s kartu prostě to nevzalo a zkoušeli jsme jich 5). O kus dál jsou sice další, ale ty patří jinému dopravci, který zajištuje příměsto. U příměsta není 5 - 10 minut žádná míra. Jezdí i staré Alstomy, sice s klimou, ale zub času je poznat. Ve stanicích metra a hlavně na přestupech je na chcípnutí = žádná vzduchotechnika.
Podle mě 99% je u zádi jestli je autobus červený modrý nebo zelený, ale sejří je to, co MF...
K automatům na jízdenky na karty. Opět v tom hledejte problém v cenách. Pokud je lístek za 32 kč, a 2-3% z lístku jdou provozovateli terminálu, tak je to další náklad... Tady je minimální jízdenka 2,15 EUR...
Podle mě 99% je u zádi jestli je autobus červený modrý nebo zelený, ale sejří je to, co MF...
K automatům na jízdenky na karty. Opět v tom hledejte problém v cenách. Pokud je lístek za 32 kč, a 2-3% z lístku jdou provozovateli terminálu, tak je to další náklad... Tady je minimální jízdenka 2,15 EUR...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Já si prostě ten web ropidu musím zabanovat a nelézt tam, stejně odtamtud nikdy nic dobrého nepřijde...
Aktuálně tam vyvěsili úžasnou user-friendly informaci o tom, že žákovské jízdné v létě neplatí:
Aktuálně tam vyvěsili úžasnou user-friendly informaci o tom, že žákovské jízdné v létě neplatí:
A tak jsem si představil, jak by to asi vypadalo, kdyby si pánové Procházka s Jarešem otevřeli samoobsluhu. Prosím nebrat vážně.http://ropid.cz/tarif-slevy/zakovske-jizdne-o-prazdninach__s263x502.html píše: Do žákovského jízdného jsou zahrnuty tyto druhy jízdenek (dle Tarifu PID):
Přestupní jízdenky pro jednotlivou jízdu:
žákovské od 6 do 15 let – zvláštní zlevněné (tzv. žákovské)
(dle Tarifu PID čl. III., odst. 1., písm. c) a čl. VII., odst. 8., písm. a), c))
žákovské od 15 do 26 let – zvláštní zlevněné (tzv. studentské)
(dle Tarifu PID čl. III., odst. 1., písm. d) a čl. VII., odst. 8., písm. a), c))
Přestupní jízdenky 15minutové pro jednotlivou jízdu platné pouze ve vnějších pásmech PID (mimo vlaky zapojené do PID):
pro žáky od 6 do 15 let – zvláštní zlevněné (tzv. žákovské)
(dle Tarifu PID čl. III., odst. 3., písm. c) a čl. VII., odst. 8., písm. b), c))
pro žáky a studenty od 15 do 26 let – zvláštní zlevněné (tzv. studentské)
(dle Tarifu PID čl. III., odst. 3., písm. d) a čl. VII., odst. 8., písm. b), c))
Doplňkové časové kupony BUS+VLAK zvláštní zlevněné (žákovské jízdné) – pro použití v příměstských autobusech i ve vlacích zapojených do systému PID určené pro pásmo 0 a vnější pásma 1, 2, 3, 4, 5, 6 a 7:
pro žáky od 6 do 15 let (tzv. žákovské)
(dle Tarifu PID čl. III., odst. 10., písm. b) a čl. VII., odst. 14.)
pro žáky a studenty od 15 do 26 let (tzv. studentské)
(dle Tarifu PID čl. III., odst. 10., písm. b) a čl. VII., odst. 14.)
fiktivní mail píše: Vážení zákazníci,
upozorňujeme Vás na změny v Ceníku produktů (dále CP), které byly provedeny 2.7.2014 17. dodatkem k CP. Zejména upozorňujeme na akční cenu u zemědělského produktu hlíza lilku bramboru, tzv. "brambory". Jejich cena při nákupu dvou balení klesá na 35,90 Kč za kus.
Na základě podnětů zákazníků došlo od 30.6.2014 14:45 k přesunutí zemědělské plodiny kat. č. 342 "mrkev" do regálu mezi brambory a cibule, číslo police C15d.
Dále upozorňujeme, že na základě četných připomínek došlo s účinností od 2.7.2014 ke změně Provozního řádu prodejny (dále PŘP). Zejména upozorňujeme na část 12.5.4 Průběh nákupu, která nově zní: "V prodejně je zakázáno pít, jíst, reprodukovat hlasitou hudbu, jezdit na kole či kolečkových bruslích, koloběžce, tříkolce nebo odrážedle. Je zakázán vstup do prodejny bez nákupního koše nebo vozíku. Je zakázáno používat více než jeden nákupní vozík nebo koš jednou osobou. Je zakázáno nechávat vozík bez dohledu déle než tři minuty a vzdalovat se od něj v případě nákupu dále než 50 m.
Z dalších změn uvádíme povinnost zákazníka seznámit se před vstupem do prodejny s požárním evakuačním plánem.
Zákazníky jistě potěší, že se po dlouhém vyjednávání s odborovou organizací podařilo schválit směrnice pro řešení karantény v případě vypuknutí virové epidemie a nouzový prodejní plán pro případ kolapsu markýzy nad hlavním vchodem.
Věříme, že tyto opatření přijmete s pochopením.
xxx
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Tohle lidi co nikdy neměli auto nepochopí.MF píše:Takže jsem zavolal manželku ať pro mě přijede, doma jsem sedl do svého auta a vyrazil do Prahy jako každý normální člověk autem a celou dobu jsem si říkal jestli jsem to měl zapotřebí.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
MF: 2 minuty na přestup u příměstské linky je ale dobrodružný počin, pokud není v řádu uveden garantovaný přestup. To se nelze divit.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Asi nemají každou chvíli jiného starostu, různé ty radní a taky nemají každý půlrok nového ředitele DP. Dále nemají určitě takové množství různých vedoucích atp. Vidím to u nás. Vše funguje jen ze setrvačnosti, koncepce žádná.ElWapp píše:Já jenom nechápu, proč se zrovna v Praze musí všechno dělat tak nekoncepčně, nahodile, od stolu a podle toho, jak se který potentát vyspí? Jak to, že i malá města u nás mají lepší vozový park, busy s klimatizací, fungující čipovou kartu, nějaký jednotný vzhled a MHD fungující ke spokojenosti cestujících atd. atd. a jenom v té Praze to nejde? Co je špatně? A co s tím?
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Já jenom nechápu, proč se zrovna v Praze musí všechno dělat tak nekoncepčně, nahodile, od stolu a podle toho, jak se který potentát vyspí? Jak to, že i malá města u nás mají lepší vozový park, busy s klimatizací, fungující čipovou kartu, nějaký jednotný vzhled a MHD fungující ke spokojenosti cestujících atd. atd. a jenom v té Praze to nejde? Co je špatně? A co s tím?