Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 20.8.2014 12:54

willyjeff píše:
9001 píše:Jak se zachová DPP vůči firmě? Když se stahovala 14T z ulic, tak to prolítlo všemi novinami a ted naprosto ticho po pěšině... Asi není in představit ředitele jako bezzubého vůči stavební firmě...
...jinak, ono se to už ví oficiálně? Zatím jsem nikde nic neviděl. Počkejme, jak se k tomu podnik postaví. Jestli to náhodou nebude tak, že je to průser podniku a ne tý firmy :-)
Jestli je to zdržení na Vypichu vina DP, tak na to určitě nebude ani tisková zpráva, ani článek v DP kontaktu. 8-)
A jestli je to zdržení vina firmy, tak čekám tiskovou zprávu ve stylu, že generální ředitel DP telefonuje generálnímu řediteli předmětné stavební firmy.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od XSC » 20.8.2014 12:05

Zajímavé je, že na fotkách z divokého východu roste dráva v kolejišti i bez zatravňování :-)

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 20.8.2014 11:57

Karosák píše: Jinak k zatravnění Průběžné a Kubáně je v plátku Prahy 10 uvedeno, že bude osazeno takřka bezúdržbovými sukulenty...to jsem zvědav :-P
Takže můžeme čekat, že vznikne podobná skalka jako je na obrázku v dokumentu "IPR-SDM-KVP_Manual-tvorby-verejnych-prostranstvi", který zde byl nedávno sdílen?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 20.8.2014 11:13

Když jsme se bavili, kde bude letos ještě RTT, tak mě podle značek na površích ještě krom Štefánikovy napadá Plynární II.
Jinak k zatravnění Průběžné a Kubáně je v plátku Prahy 10 uvedeno, že bude osazeno takřka bezúdržbovými sukulenty...to jsem zvědav :-P
Na Vypichu může být vína na straně DPP třeba ve změně projektů za pochodu...uvidíme.

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ZXS91 » 19.8.2014 22:06

HOnzula píše:máte někdo detaily? Podle palubovky tuším pomeranč... http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=14081933156

aaano pomeranč na Trojském mostě... http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=14081933157
Jasně že pomeranč :) Žárovičky a tak :)

HOnzula
Uživatel
Příspěvky: 194
Registrován: 23.9.2010 16:53

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od HOnzula » 19.8.2014 20:52

máte někdo detaily? Podle palubovky tuším pomeranč... http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=14081933156

aaano pomeranč na Trojském mostě... http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=14081933157

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 19.8.2014 20:35

MM: Asi došlo k neporozumění. Na OKS bez jakékoli úpravy kalifornan dát nejde. Pokud OKS zasypu, tak to samozřejmě půjde stejně jako na všech TT se zákrytem.

W: To je fakt. Uvidíme. DPP.cz zatím mlčí

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 19.8.2014 20:01

9001 píše:
Jenom polovina :wink: A možná nějaká zbloudilá 15T z Vokovic. Garance budou sranda...

Jak se zachová DPP vůči firmě? Když se stahovala 14T z ulic, tak to prolítlo všemi novinami a ted naprosto ticho po pěšině... Asi není in představit ředitele jako bezzubého vůči stavební firmě...
Jo, nojo asi polovina :-) tak nic...jinak, ono se to už ví oficiálně? Zatím jsem nikde nic neviděl. Počkejme, jak se k tomu podnik postaví. Jestli to náhodou nebude tak, že je to průser podniku a ne tý firmy :-)

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 19.8.2014 19:59

Bobik píše: COŽE?!?!? :shock:
Doufám, že to jen nějaký JPP. Já bych naopak požadoval 5M pokud nebude včas dokončeno.
no a já bych těch 5milionů požadoval klidně za každý týden odložení uvedení do provozu (potažmo 1milión za každý oficiálně pracovní den) = za zdržení dva týdny tedy 2x5M = 10milionů.

Jinak jsem zvědav, jak na ŘÍčanově, kde má být OKS bude osazen Kalifoňan, který se v Praze dosud na OKS (a navíc bezžlábkové kolejnice) nedával (a dle někdejšíf vyjádření MF to ani nejde, což jsme tu již fotograficky rozporovali praxí v Brně, ale nějak se nám tu k tomu dosud nevyjádřil.)
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 19.8.2014 20:06, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 19.8.2014 19:54

willyjeff píše:
Radek píše:Tak to se máme s garancemi na co těšit, pokud nebudou 14T.
Viď? Metrolinka formátu 22 bude ve 100% garanci :-) To je vcelku dobrá zpráva.
Jenom polovina :wink: A možná nějaká zbloudilá 15T z Vokovic. Garance budou sranda...

Jak se zachová DPP vůči firmě? Když se stahovala 14T z ulic, tak to prolítlo všemi novinami a ted naprosto ticho po pěšině... Asi není in představit ředitele jako bezzubého vůči stavební firmě...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 19.8.2014 19:53

martyn píše:...firma údajně požadovala po podniku 5 milionů navíc za včasné dokončení stavby...
COŽE?!?!? :shock:
Doufám, že to jen nějaký JPP. Já bych naopak požadoval 5M pokud nebude včas dokončeno.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 19.8.2014 19:44

Radek píše:Tak to se máme s garancemi na co těšit, pokud nebudou 14T.
Viď? Metrolinka formátu 22 bude ve 100% garanci :-) To je vcelku dobrá zpráva.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 19.8.2014 19:35

Tak to se máme s garancemi na co těšit, pokud nebudou 14T.

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od martyn » 19.8.2014 18:55

Je to tak, firma údajně požadovala po podniku 5 milionů navíc za včasné dokončení stavby, podnik to odmítl. Kaliforňan na Říčanově bude cca 14 dní.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 19.8.2014 16:20

No jestli je tohle pravda, tak to je děs. :smt078

Odpovědět