Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Určitě by šla posílit, aby to pobrala.
SD busů bude dost... Po ROPIDím šílenství s KB jich stojí plné odstavné plochy...
SD busů bude dost... Po ROPIDím šílenství s KB jich stojí plné odstavné plochy...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 02.1.2007 17:39
- Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pokud nemá DPP lidi na NAD, tak jak to měl udělat? Myslíš že ta 174 by pobrala vše co vozí tramvaje? To by nejspíš byl ještě větší paskvil než todle řešení...9001 píše:Ale nic to nemění na tom, že DPP vozí lidi na staveniště... Při nejhorším se tam dali dát cedule, že doporučují použít 174 jezdící po Patočkově...stteep píše:Tak asi nebylo zbytí, než začít jezdit i když nejsou dokočeny všechny práce. Začal platit normální JŘ a nejspíš by nebylo kde vzít lidi na NAD v rámci DPP, jelikož se ještě v září jezdí NAD do Hostivaře. Museli by se asi koupit vozy/lidi od soukromníka, což by nebylo za levno. Tendle průšvih je zcela jistě na hlavu zhotovitele stavby.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ale nic to nemění na tom, že DPP vozí lidi na staveniště... Při nejhorším se tam dali dát cedule, že doporučují použít 174 jezdící po Patočkově...stteep píše:Tak asi nebylo zbytí, než začít jezdit i když nejsou dokočeny všechny práce. Začal platit normální JŘ a nejspíš by nebylo kde vzít lidi na NAD v rámci DPP, jelikož se ještě v září jezdí NAD do Hostivaře. Museli by se asi koupit vozy/lidi od soukromníka, což by nebylo za levno. Tendle průšvih je zcela jistě na hlavu zhotovitele stavby.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 02.1.2007 17:39
- Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak asi nebylo zbytí, než začít jezdit i když nejsou dokočeny všechny práce. Začal platit normální JŘ a nejspíš by nebylo kde vzít lidi na NAD v rámci DPP, jelikož se ještě v září jezdí NAD do Hostivaře. Museli by se asi koupit vozy/lidi od soukromníka, což by nebylo za levno. Tendle průšvih je zcela jistě na hlavu zhotovitele stavby.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Podle mě to spíš byla zkouška průjezdního profilu a že tramvaj prostě projede...
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mě tak nějak uniká smysl té kolaudace? Já myslel, že se provádí na hotové stavbě. Nebo dopravní stavby mají nějaké výjimky?9001 píše:Takže pošle lidi na staveniště? To mi opravdu nepřijde moc dobrá verze...MOp píše:Myslim si, ze to ukazuje na kvalitu zhotovitele, tedy Skansky, nikoliv na DPP! DPP se snazi zajistit provoz vsemi prostredky.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Takže pošle lidi na staveniště? To mi opravdu nepřijde moc dobrá verze...MOp píše:Myslim si, ze to ukazuje na kvalitu zhotovitele, tedy Skansky, nikoliv na DPP! DPP se snazi zajistit provoz vsemi prostredky.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Myslim si, ze to ukazuje na kvalitu zhotovitele, tedy Skansky, nikoliv na DPP! DPP se snazi zajistit provoz vsemi prostredky.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mé postřehy z velmi povedené akce:
1) Ráno jsem přišel do práce na 25/4 na výjezd a výpravčí nás informoval, že vlepky mu přišli o půlnoci.
2) Ta vlepka byla rozdělena na II. části a ještě jedna byla o změnách v délce a umístění zastávek. Tedy tři A4 hustě popsané písmem. Řádeček o zrušení zastávky Břevnovský klášter vcelku neviditelný, ještě že nás o tom výpravčí informoval.
3) V hlásiči kód 0725 vůbec nehlásil informaci o zrušené zastávce, tak jsem to já z osobní iniciativy oznamoval U Kaštanu sám.
4) V zastávce Břevnovský klášter postávali celý den dispečeři a informovali cestující, že jim zde tramvaj nezastaví.
5) Důvodem je totiž, že ta zastávka vůbec neměla povrch, ještě přes den se asfaltovalo.
6) Spousta lidí ještě čekala na Malovance na náhradní autobus, když si pak všimli, že lidé z tramvají nevystupují, přebíhali na tramvajový ostrůvek.
7) Stavební práce moc neřešim, že lidi hamtali v čerstvém betonu, je asi bonus k roční ceně lítačky. Nejenže dostanete kvalitní dopravu evropského formátu, ale domu si ještě odnesete na škrpálech beton. Měl jsem toho plnou tramvaj, jak mi to tam nanosili.
8) Konečná zastávka je sice Říčanova, ale ten kolejový přejezd je skoro až na Vypichu (přesněji řečeno přímo proti té měnírně) za tím přejezdem, jak vyjíždí 191 ze Strahova, takže v době kolon byla sranda se tam dostat
9) Ten kousíček na otočení směru je vymeřen snad přesně na milimetr na délku KTN, protože tam ráno stál "šumný" dispečer a ukazoval nám, ať jedeme až úplně nadoraz k návěsti Stůj, abysme byli za výhybkou všemi podvozky.
10) Těch 7 minut se tedy zdá velmi vtipných. Protože jsem si říkal před tím, než jsem to viděl: 7 minut, to je času fůra. Nojo jenže, když tam přijede o 3 pozdě, než dojedete vůbec k tomu přejezdu, pak zase zpátky. Tak z konečné odjíždíte tak o 2 minuty pozdě a to už jsem měl skoro být na Malovance (5 minut jízdní doba). Takže běžné zpoždění na Hradčanské bylo 6 - 8 minut. Ještěže aspoň na tom Lehovci je 13 minut na dorovnání.
1) Ráno jsem přišel do práce na 25/4 na výjezd a výpravčí nás informoval, že vlepky mu přišli o půlnoci.
2) Ta vlepka byla rozdělena na II. části a ještě jedna byla o změnách v délce a umístění zastávek. Tedy tři A4 hustě popsané písmem. Řádeček o zrušení zastávky Břevnovský klášter vcelku neviditelný, ještě že nás o tom výpravčí informoval.
3) V hlásiči kód 0725 vůbec nehlásil informaci o zrušené zastávce, tak jsem to já z osobní iniciativy oznamoval U Kaštanu sám.
4) V zastávce Břevnovský klášter postávali celý den dispečeři a informovali cestující, že jim zde tramvaj nezastaví.
5) Důvodem je totiž, že ta zastávka vůbec neměla povrch, ještě přes den se asfaltovalo.
6) Spousta lidí ještě čekala na Malovance na náhradní autobus, když si pak všimli, že lidé z tramvají nevystupují, přebíhali na tramvajový ostrůvek.
7) Stavební práce moc neřešim, že lidi hamtali v čerstvém betonu, je asi bonus k roční ceně lítačky. Nejenže dostanete kvalitní dopravu evropského formátu, ale domu si ještě odnesete na škrpálech beton. Měl jsem toho plnou tramvaj, jak mi to tam nanosili.
8) Konečná zastávka je sice Říčanova, ale ten kolejový přejezd je skoro až na Vypichu (přesněji řečeno přímo proti té měnírně) za tím přejezdem, jak vyjíždí 191 ze Strahova, takže v době kolon byla sranda se tam dostat
9) Ten kousíček na otočení směru je vymeřen snad přesně na milimetr na délku KTN, protože tam ráno stál "šumný" dispečer a ukazoval nám, ať jedeme až úplně nadoraz k návěsti Stůj, abysme byli za výhybkou všemi podvozky.
10) Těch 7 minut se tedy zdá velmi vtipných. Protože jsem si říkal před tím, než jsem to viděl: 7 minut, to je času fůra. Nojo jenže, když tam přijede o 3 pozdě, než dojedete vůbec k tomu přejezdu, pak zase zpátky. Tak z konečné odjíždíte tak o 2 minuty pozdě a to už jsem měl skoro být na Malovance (5 minut jízdní doba). Takže běžné zpoždění na Hradčanské bylo 6 - 8 minut. Ještěže aspoň na tom Lehovci je 13 minut na dorovnání.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To zas není tak úplně pravda, na dopolední cestě skrz celé město jsem viděl mnohokrát i opačný stav - strašnická souprava a za ní kachna. Asi problémy při obradu dvou linek na jedné koleji obratiště na Vypichu.trainzjohny píše:A díky krásnému stavu nahoře jezdí 22 prakticky ve čtveřicích, za každou plnou kachnou jede prázdná souprava...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A díky krásnému stavu nahoře jezdí 22 prakticky ve čtveřicích, za každou plnou kachnou jede prázdná souprava...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak rekonstrukce trati na Vypich a její znovuotevření je jeden velký propadák. je to na odstoupení ředitele DPP, představitelů města a mnoha dalších osob, protože toto ukazuje, že v čele je jen banda tupých blbců bez zájmu o lidi.
1) Zastávka břevnovský klášter zrušena, v informačních letácích, v informacích o výluce na DPP ani v mimořádnostech na dpp.cz o tom není zmíňka.
2) Podél trati se čile pracuje - dláždí, lije beton, staví retardéry apod., takže tramvaje musí furt jezdit pomalu a nebo dokonce zastavovat a čekat, až se dělníci uráčí z tratě vypadnout.
3) 22 a 25, přestože mají řád v prokladu, jezdí často za sebou, takže ten druhý vlak furt čeká mimo zastávky až ten první odstanicuje.
4) Přechody přes trať jsou (protože většinou ještě nejsou vybetonovány) provizorně připraveny tím nejhorším možným způsobem - mezi kolejnicemi pár desek z dřevotřísky, která se v dešti promáčí a snadno proděraví, nebo třeba přes polovinu tratě vůbec chybí. Části přechodů mezi kolejemi a silnicí jsou často jen pro akrobaty střídavě z úzkých kovových můstků a dřevěných palet bez zábradlíčka a důchodci tam mají leckde slušné problémy vůbec přejít.
5) Častokrát chybí v místech přechodů u kraje silnice poslední vrstva asfaltu a díra o šířce akorát na nohu je jen zaštěrkována - pastička na lidi.
6) Leckde vlajou ve větru ohraničující mlíka, motají se tramvajím nebo lidem do cesty.
A to radši ani nekomentuju přejezdy přes trať z pohledu řidiče IAD.
Takto ta tramvajová trať vůbec neměla být otevřena.
1) Zastávka břevnovský klášter zrušena, v informačních letácích, v informacích o výluce na DPP ani v mimořádnostech na dpp.cz o tom není zmíňka.
2) Podél trati se čile pracuje - dláždí, lije beton, staví retardéry apod., takže tramvaje musí furt jezdit pomalu a nebo dokonce zastavovat a čekat, až se dělníci uráčí z tratě vypadnout.
3) 22 a 25, přestože mají řád v prokladu, jezdí často za sebou, takže ten druhý vlak furt čeká mimo zastávky až ten první odstanicuje.
4) Přechody přes trať jsou (protože většinou ještě nejsou vybetonovány) provizorně připraveny tím nejhorším možným způsobem - mezi kolejnicemi pár desek z dřevotřísky, která se v dešti promáčí a snadno proděraví, nebo třeba přes polovinu tratě vůbec chybí. Části přechodů mezi kolejemi a silnicí jsou často jen pro akrobaty střídavě z úzkých kovových můstků a dřevěných palet bez zábradlíčka a důchodci tam mají leckde slušné problémy vůbec přejít.
5) Častokrát chybí v místech přechodů u kraje silnice poslední vrstva asfaltu a díra o šířce akorát na nohu je jen zaštěrkována - pastička na lidi.
6) Leckde vlajou ve větru ohraničující mlíka, motají se tramvajím nebo lidem do cesty.
A to radši ani nekomentuju přejezdy přes trať z pohledu řidiče IAD.
Takto ta tramvajová trať vůbec neměla být otevřena.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kouknul jsem na zastávkový JŘ: Malovanka - Říčanova (Malovanka - Klášter 4 minuty) 6 minut, Říčanova - Malovanka 5 minut. Trať je přeci po reko a bez OR.Bobik píše:Na Říčanovu se jezdí. Půl 22 a 25. Co jsem zahlídnul VJŘ, tak večer obratový čas 7 min. Počítám, že přes den tam taky nijak moc nebude. Tak už vidím, jak se to tam štosuje a na Malovance to podjíždí další 22...
Na obrat mi během dne mimo špičku vyšlo asi 14 minut, jestli jsem koukal správně. Ve špičce 7 minut, jestli se na trati pořád pracuje, tak to bude maso.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na Říčanovu se jezdí. Půl 22 a 25. Co jsem zahlídnul VJŘ, tak večer obratový čas 7 min. Počítám, že přes den tam taky nijak moc nebude. Tak už vidím, jak se to tam štosuje a na Malovance to podjíždí další 22...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak ta informace tam tak (prý) běží již od pátečního odpoledne.willyjeff píše:Ráno mám 25, tak podám info, jak vypadaj VJŘKarosák píše:Tak máme 21:15 a na monitorech běží informace, že výluka Malovanka - Bílá Hora prodloužena do odvolání. Ve Čt mám jet na kalifa, tak uvidíme.
Ovšem v pátek bylo zase vydáno "oficiální lejstro", kde byly termíny, že od již dnešního rána zkušební provoz z cestujícími na Říčanovu a obrat pomocí Kaliforňana.
Takže si asi máme vybrat/věštit z křišťálové koule/se nechat překvapit co se za již pár hodin (ne)stane ....