Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jestli to takhle půjde dál, tak příští rok půjde do provozu stavba Skansky částečně i bez kolejí .
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Neměl bych s tím problém. Na Klíčov to mám blíž než pod kopec9001 píše:Přesně. Možná bych tu spolupráci i propojil. Např. pankráčtí by mohli na Kačerov, z Motola a Vokovic do Řep atd.
V příloze mé 2 postřehy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Přesně. Možná bych tu spolupráci i propojil. Např. pankráčtí by mohli na Kačerov, z Motola a Vokovic do Řep atd.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Se SKANSKou na věčné časy...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak pár náladových foto z okolí Kaštanu...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V Hradci Králové a Pardubicích to stejně má fungovat mezi autoBUSy a TROLEJbusy.9001 píše:....
S tímhle mě napadla dábělská myšlenka jako maji v Liberci. Řidič má papíry na tram i bus. Není práce na tramvaji, tak jde jezdit s busem a obráceně.
Jinak, dle mých informací, mezi TRAMvajáky DPP prý je hned několik desítek lidí, kteří mají i "papíry" na autoBUSy a různě často si je ve svém (TRAMvajovém) volnu využívají na vedlejšku přímo u autoBUSů DPP = sám nechápu proč přesně tyto lidi (v souladu se zákoníkem práce) nedokáže DPP převést v době výluk TT na práci na autoBUSech?
Vzhledem k tomu, že NAD se jezdí souběžně jen s pár desítkami vozidel, tak by i jen dočasně převedených 30 lidí z TRAM na BUS značně situaci pomohlo. (A aby se z toho nezbláznili, tak netvrdím, že mají jezdit jen NAD, ale prostě mají dočasně posílit stav řidičů BUS, aby tento odpovídal dočasně zvýšeným potřebám a stejně se zvládaly vybírat dovolené).
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tusim se zde zminovane kolaudaci rika "zkusebni jizda pred obnovenim provozu", ale stopro si tim jist nejsem.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MM: Vozů bude dost.
S tímhle mě napadla dábělská myšlenka jako maji v Liberci. Řidič má papíry na tram i bus. Není práce na tramvaji, tak jde jezdit s busem a obráceně.
S tímhle mě napadla dábělská myšlenka jako maji v Liberci. Řidič má papíry na tram i bus. Není práce na tramvaji, tak jde jezdit s busem a obráceně.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pokud není dostatek řidičů BUS a vozidel na NAD (+ je problém s kolonami IAD, v níž by NAD byla zaseknutá), tak by také (po dosavadních zkušenostech s "TRAMvajovými lanovkami" Stross - Letenské nám. a IPP - Karlák) dle mne bylo bezpečnější určit, že na jedné koleji (a ve směru od ní k vozovce se) bude dělat a jen po druhé koleji by jezdil cca 2km dlouhý pendl Říčanova - západní vjezd Královka (bez obsluhy jemu blízké zastávky Marjánka), který by byl zajištěn 2 provozními KTN (každá o dvou sloužících řidičích), které by se křižovaly pomocí vložených dvou Kaliforňanů cca v prostředku trasy (= v prostoru prostřední z celkem pěti zastávek = U Kaštanu) + jednou záložní KTN (odstavenou na začátku neprovozované koleje a sloužící jako místo pro BP dalších dvou řidičů - každý střídající na jedné z provozních KTN).
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 01.9.2014 15:06, celkem upraveno 1 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Myslím, že stojí v kolonách v okolí Vypichu.willyjeff píše:Já měl za to, že se bavíme o NAD v úseku Malovanka - Vypič. Na BH stejně 174 nemůže, musí odbočit do Motola.9001 píše:W: Ale tam ta 174 stojí stejně ne?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
oficiální "lejstro", které bylo v pátek odpoledne obsahovalo, že se dnes ráno spustí/zavede "zkušební provoz s cestujícími v trase Královka (POZNÁMKA: toto je oficiální název obratiště u nácestných zastávek Malovanka) - Říčanova", takže defakto máš takřka pravdu.9001 píše:Podle mě to spíš byla zkouška průjezdního profilu a že tramvaj prostě projede...
i zde mohu 100% souhlasit9001 píše:Ale nic to nemění na tom, že DPP vozí lidi na staveniště... Při nejhorším se tam dali dát cedule, že doporučují použít 174 jezdící po Patočkově...stteep píše:Tak asi nebylo zbytí, než začít jezdit i když nejsou dokočeny všechny práce. Začal platit normální JŘ a nejspíš by nebylo kde vzít lidi na NAD v rámci DPP, jelikož se ještě v září jezdí NAD do Hostivaře. Museli by se asi koupit vozy/lidi od soukromníka, což by nebylo za levno. Tendle průšvih je zcela jistě na hlavu zhotovitele stavby.
Dokonce mi to připomíná jednu mou "příhodu" - kvůli uvedení 15T do pravidelného provozu byly před pár lety části manipulačních kolejí a výstupní zastávky obratiště Výstaviště (dnes Výstaviště Holešovice) vydlážděny. Uvedené se dělalo za provozu v době, kdy tam končily 2 linky, které měly každá určenu jednu z předjízdných kolejí mezi obratovým obloukem a nástupní zastávkou. Dláždění se tehdy dělalo i v prostoru rozjezdové výhybky na uvedené předjízdné koleje - připomínkoval jsem, že vedoucí pracovníci DPP (= PDT) nebyli schopní dočasně (cca na 4 hodiny) nařídit ponechání nastavení zadlážďované výhybky v přímém směru (nejlépe ji tak i zaklínovat) a současně předjíždění linek na předjízdných kolejích mezi výstupní zastávkou a obratovým obloukem, čímž by:
1.) řidiči TRAM nebyli nuceni (cca každé 4 minuty) lézt do prostoru staveniště přestavovat jedině ručně přestavitelnou čepovou výhybku
2.) stavební dělníci by byli zdrženi jen samotným průjezdem TRAMvají a nikoliv ještě násobně delším pohybem řidičů v prostoru výhybky = zadláždění té výhybky by se určitě násobně urychlilo
3.) dodatečně jsem se snažil (přes OO) připomínkovat, že uvedený zvolený postup byl v rozporu s bezpečností práce - žel jsem nesupěl a dnešní stav na Bělohorské je, podle mne, důsledek i tohoto neúspěchu. Protože v případě nehody na staveništi to zase "odskáče" jen řidič, kterému bylo nařízeno tam jet (případně další činnosti - jako ručně přestavovat výhybku apod.)!
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já měl za to, že se bavíme o NAD v úseku Malovanka - Vypič. Na BH stejně 174 nemůže, musí odbočit do Motola.9001 píše:W: Ale tam ta 174 stojí stejně ne?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
W: Ale tam ta 174 stojí stejně ne?
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Něco takového to bude. Asi se tomu prostě jen "kolaudace" říká, ale úředně/odborně je to něco jiného.Bobek píše:Jen na okraj: to, co je tu nazýváno kolaudací (projedem se tramvají), se naprosto nemusí krýt s kolaudací úřední. Stavba může fungovat v režimu předčasného užívání. Měsíce, roky, desetiletí... Příklady po Praze jsou.
Jinak s tou náhradkou. Odklonit tu 174 by zase nebyl tak špatnej nápad. Bělohorskou by se ten kloubák v pohodě vlezl, velké stroje tam už moc nepřekážej. Nejhorší je prostě ten úsek od Vypichu dál, to je souvislé stojící parkoviště.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jen na okraj: to, co je tu nazýváno kolaudací (projedem se tramvají), se naprosto nemusí krýt s kolaudací úřední. Stavba může fungovat v režimu předčasného užívání. Měsíce, roky, desetiletí... Příklady po Praze jsou.