Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 05.9.2014 8:09

Ctete lidi pozorneji, ja nepsal o presunuti Slavie k OC, ale o vzniku nove zastavky OC Eden mezi Slavii a Koh.i.noorem!
Pokud vim, takovou zastavku P10 jeste pred lety chtela. Ptam se, jestli je porad v planu?

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 05.9.2014 7:59

Průběžná: jáma před hasičárnou již zasypána a s kolejemi. :shock:
Zbytek když srovnám s Bělohorskou, tak se v pondělí "může jezdit". 8-[

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od XSC » 04.9.2014 20:42

9001 píše: Ale ted vážně. Nedávno proběhlo, že v nějakém městě budou bourat OD Prior....
Ideální kandidát je ten hnus v Jihlavě. Ale tam se o tom jen mluví.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 04.9.2014 20:41

Tak jsem ještě jednou odpoledne dorazil na Vypich IGŠ (individuální gumokolový šlapohyb). Na kolejovém rozvětvení do smyčky se činilo asi 6 chlápků s vestami Chládek & Tintěra. Brousili, svařovali, vyrovnávali. Celkem v oblasti Vypichu zbývá svařit několik míst, spočitatelných na prstech na těle. Od Ankarské se lije beton pumpou mezi kolejnice, už byli více jak v polovině směrem DC, takže kolejově to jde do finále. Když budou makat i o víkendu, a srovnají i dráty, tak bych mohl tvrdit, že třeba v neděli by tam mohl zavítat pomeranč. Jinak je to typický Bruntál (strašná díra, ale krásný okolí), zastávky a veškeré praktično a krásno je sotva naznačeno. Je patrné místo toho multicyklopřechodu, avšak myslím, že Kabáti jsou uskutečnitelní. Do smyčky Vypich, jak se ptal gabuliatko, se opravdu vejdou na každou kolej 2 vlaky, aniž by překážely za námezníky a na vjezdu pro busy. Zhruba ve čtvrtině smyčky je již finální deklarovaný mlatový povrch. Tak držme palce 8-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 04.9.2014 19:42

MM: Ale zbourali :lol:

Ale ted vážně. Nedávno proběhlo, že v nějakém městě budou bourat OD Prior. Máš určitě lepší přehled tak mě doplníš kde to bylo.
Všechno je o době, takže věřím, až se OC zaplatí, tak může hrozit zbourání i jemu.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 04.9.2014 19:17

9001 píše:vlakoň: Když šel zbourat Ještěd v Liberci, tak bych se za pár nedivil, kdyby se bourali i další OC...
ale místo OD Ještěd přece postavili ještě větší OC!

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 04.9.2014 18:05

vlakoň: Když šel zbourat Ještěd v Liberci, tak bych se za pár nedivil, kdyby se bourali i další OC...

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 293
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vlakoň » 04.9.2014 16:12

Jako Vršovičák, bych byl pro max přesunutí zastávky ke křižovatce. Zastávka původně sloužila k obsluze okolní rezideční oblasti a byla velmi vhodně umístěna. Stavba galaktické megakrabice na místě parku, která dost přitížila okolí nejenom z dopravního hlediska, vrátit zpět už nepůjde. Ale ještě škodit původním rezidentům přesunutím zastávky do nikam mezi ministerstvo, prázdný kulturák a tu hnusnou krabici by už bylo příliš.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 04.9.2014 15:54

Karosák píše:jako odmalička vršovičák (s několikaletou přestávkou na Břevnově) bych byl pro zastávku mezi křižovatkami, nebo přisunutí Slavie ke křižovatce.
Jako nevršovičák jsem pro zrušení té obludnosti s nápisem TESCO. (ono k tomu časem dojde)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 04.9.2014 15:40

A bude to stejné jako na Břevnově. Jedni budou chtít TESCO (což by mohla podporovat i komerce) a starousedlíci budou sténat po Slavii. Já za sebe, jako odmalička vršovičák (s několikaletou přestávkou na Břevnově) bych byl pro zastávku mezi křižovatkami, nebo přisunutí Slavie ke křižovatce. Kdyby byla mezi, dalo by se slušně dojít jak od stávající Slavie, tak od OC a nebyl by to takový lán ani k ÚMČ. A protože je úřad dlouhý, mohl by si člověk vybrat, jestli k němu vykročí ze západu od Koh-i-noorky, nebo od východu, v případě, že by šel na úřad práce :D
Zastávkovou mánii sice máme, ale ani na Břevnově nevyšly naštěstí 2 vedle sebe, takže aby byla jedna u Tesca a druhá za křižovatkou, to snad nevyjde [-o<

Jinak dneska jsem si konečně projel tu Bělohorskou a podle toho co se JPP, fóry a médii šíří, jsem měl pocit do jakého "hellu" :devilsmokin nepojedu a přišlo mi to na pohodu. Kolejově určitě příjemné svezení, tam snad problémy nebudou. Že to tam vypadá jak vypadá...no to není dobře, ale to ať si už vyřeší odpovědní. Opět jsem vzpomínal svůj inspirativní GOP a trať se zastávkami třeba v úseku Pogóń Kosćiól-Będzin Rondo. V tý Praze fakt máme starosti :roll: :lol: Asi je to o tom, na jakém společenském levelu zrovna jsme, protože kdyby jsme byli v zemi, kde musí stačit jeden brzdič na vůz, asi neřešíme, jaká je to katastrofa, že chybí kus obrubníku. Tramvajka projela hezky 8-) O víkendu se zjevně bude hlavně asfaltovat, vesměs chybí ty poslední vrstvy, všude jsou modré síťky a je třeba dorozhrnout hlínu. Na Vypichu probíhal velký ruch, dělnictva tam bylo požehnaně, a zdálo se, že pracují. Bohužel čas na zjišťování nebyl. Až se to dodělá, nebude to na první pohled špatný, ale je to o těch detailech, které tu řešíme s Martinem. Meandry po směru jízdy a co byl pro mne opravdu nezvyk byly krátké zastávky. Nějak mi to hlava nebrala, ale možná je to ještě posilněno o vzpomínky, kdy jsem na těchto zastávkách skotačil a najednou mi je vzali a mě tam něco chybí... No a přístup na zastávku U Kaštanu jen ze západu, to mi přišlo jako výsměch, protože se bude vesele korzovat po kolejích, nebo ve vozovce. Show must go on... 8-)
Naposledy upravil(a) Karosák dne 04.9.2014 16:02, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 04.9.2014 14:50

Marek B. píše:Martin: Z pohledu rychlosti tramvají je zast. Eden dost nežádoucí..
Souhlasím, ale z pohledu koncepce posledních let bych tam takovou zastávku očekával.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 04.9.2014 12:54

Martin: Z pohledu rychlosti tramvají je zast. Eden dost nežádoucí..

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jenda1989 » 04.9.2014 11:44

9001 píše:Denor: Tak je samozřejmě myšlená. Podle nějakých projektů pak bude velká společná zastávka v podjezdu, který se vytvoří reko železnice...

Když se může stavět Korunovační i Sparta, Vozovna Kobylisy 2x a nebo v zemi nikoho Vozovna Hloubětín tam kde se v roce 1996 projelo až od Pepsi až na Kbelskou se staví už 3x...
A to jsi ještě zapomněl na to, že měla být obnovena zastávka, která se dříve jmenovala Školka a na kterou jsou dodnes mezi Kolbenovou a Novým Hloubětínem připraveny ostrůvky. :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 04.9.2014 9:30

Denor: Tak je samozřejmě myšlená. Podle nějakých projektů pak bude velká společná zastávka v podjezdu, který se vytvoří reko železnice...

Když se může stavět Korunovační i Sparta, Vozovna Kobylisy 2x a nebo v zemi nikoho Vozovna Hloubětín tam kde se v roce 1996 projelo až od Pepsi až na Kbelskou se staví už 3x...

Denor
Uživatel
Příspěvky: 5
Registrován: 12.10.2012 0:09

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Denor » 04.9.2014 9:21

Napadlo mě, není Dubečská záložní zastávka místo Na Padesátém, až se budou stavět nové železniční mosty přes Průběžnou? Na Padesátém je blízko křižovatky, nevešla by se tam povrchová výhybka. Nebo to otočí na Radošovické, to je taky možné.

Odpovědět