Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ctete lidi pozorneji, ja nepsal o presunuti Slavie k OC, ale o vzniku nove zastavky OC Eden mezi Slavii a Koh.i.noorem!
Pokud vim, takovou zastavku P10 jeste pred lety chtela. Ptam se, jestli je porad v planu?
Pokud vim, takovou zastavku P10 jeste pred lety chtela. Ptam se, jestli je porad v planu?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Průběžná: jáma před hasičárnou již zasypána a s kolejemi.
Zbytek když srovnám s Bělohorskou, tak se v pondělí "může jezdit".
Zbytek když srovnám s Bělohorskou, tak se v pondělí "může jezdit".
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ideální kandidát je ten hnus v Jihlavě. Ale tam se o tom jen mluví.9001 píše: Ale ted vážně. Nedávno proběhlo, že v nějakém městě budou bourat OD Prior....
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak jsem ještě jednou odpoledne dorazil na Vypich IGŠ (individuální gumokolový šlapohyb). Na kolejovém rozvětvení do smyčky se činilo asi 6 chlápků s vestami Chládek & Tintěra. Brousili, svařovali, vyrovnávali. Celkem v oblasti Vypichu zbývá svařit několik míst, spočitatelných na prstech na těle. Od Ankarské se lije beton pumpou mezi kolejnice, už byli více jak v polovině směrem DC, takže kolejově to jde do finále. Když budou makat i o víkendu, a srovnají i dráty, tak bych mohl tvrdit, že třeba v neděli by tam mohl zavítat pomeranč. Jinak je to typický Bruntál (strašná díra, ale krásný okolí), zastávky a veškeré praktično a krásno je sotva naznačeno. Je patrné místo toho multicyklopřechodu, avšak myslím, že Kabáti jsou uskutečnitelní. Do smyčky Vypich, jak se ptal gabuliatko, se opravdu vejdou na každou kolej 2 vlaky, aniž by překážely za námezníky a na vjezdu pro busy. Zhruba ve čtvrtině smyčky je již finální deklarovaný mlatový povrch. Tak držme palce
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MM: Ale zbourali
Ale ted vážně. Nedávno proběhlo, že v nějakém městě budou bourat OD Prior. Máš určitě lepší přehled tak mě doplníš kde to bylo.
Všechno je o době, takže věřím, až se OC zaplatí, tak může hrozit zbourání i jemu.
Ale ted vážně. Nedávno proběhlo, že v nějakém městě budou bourat OD Prior. Máš určitě lepší přehled tak mě doplníš kde to bylo.
Všechno je o době, takže věřím, až se OC zaplatí, tak může hrozit zbourání i jemu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
ale místo OD Ještěd přece postavili ještě větší OC!9001 píše:vlakoň: Když šel zbourat Ještěd v Liberci, tak bych se za pár nedivil, kdyby se bourali i další OC...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
vlakoň: Když šel zbourat Ještěd v Liberci, tak bych se za pár nedivil, kdyby se bourali i další OC...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jako Vršovičák, bych byl pro max přesunutí zastávky ke křižovatce. Zastávka původně sloužila k obsluze okolní rezideční oblasti a byla velmi vhodně umístěna. Stavba galaktické megakrabice na místě parku, která dost přitížila okolí nejenom z dopravního hlediska, vrátit zpět už nepůjde. Ale ještě škodit původním rezidentům přesunutím zastávky do nikam mezi ministerstvo, prázdný kulturák a tu hnusnou krabici by už bylo příliš.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jako nevršovičák jsem pro zrušení té obludnosti s nápisem TESCO. (ono k tomu časem dojde)Karosák píše:jako odmalička vršovičák (s několikaletou přestávkou na Břevnově) bych byl pro zastávku mezi křižovatkami, nebo přisunutí Slavie ke křižovatce.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A bude to stejné jako na Břevnově. Jedni budou chtít TESCO (což by mohla podporovat i komerce) a starousedlíci budou sténat po Slavii. Já za sebe, jako odmalička vršovičák (s několikaletou přestávkou na Břevnově) bych byl pro zastávku mezi křižovatkami, nebo přisunutí Slavie ke křižovatce. Kdyby byla mezi, dalo by se slušně dojít jak od stávající Slavie, tak od OC a nebyl by to takový lán ani k ÚMČ. A protože je úřad dlouhý, mohl by si člověk vybrat, jestli k němu vykročí ze západu od Koh-i-noorky, nebo od východu, v případě, že by šel na úřad práce
Zastávkovou mánii sice máme, ale ani na Břevnově nevyšly naštěstí 2 vedle sebe, takže aby byla jedna u Tesca a druhá za křižovatkou, to snad nevyjde
Jinak dneska jsem si konečně projel tu Bělohorskou a podle toho co se JPP, fóry a médii šíří, jsem měl pocit do jakého "hellu" nepojedu a přišlo mi to na pohodu. Kolejově určitě příjemné svezení, tam snad problémy nebudou. Že to tam vypadá jak vypadá...no to není dobře, ale to ať si už vyřeší odpovědní. Opět jsem vzpomínal svůj inspirativní GOP a trať se zastávkami třeba v úseku Pogóń Kosćiól-Będzin Rondo. V tý Praze fakt máme starosti Asi je to o tom, na jakém společenském levelu zrovna jsme, protože kdyby jsme byli v zemi, kde musí stačit jeden brzdič na vůz, asi neřešíme, jaká je to katastrofa, že chybí kus obrubníku. Tramvajka projela hezky O víkendu se zjevně bude hlavně asfaltovat, vesměs chybí ty poslední vrstvy, všude jsou modré síťky a je třeba dorozhrnout hlínu. Na Vypichu probíhal velký ruch, dělnictva tam bylo požehnaně, a zdálo se, že pracují. Bohužel čas na zjišťování nebyl. Až se to dodělá, nebude to na první pohled špatný, ale je to o těch detailech, které tu řešíme s Martinem. Meandry po směru jízdy a co byl pro mne opravdu nezvyk byly krátké zastávky. Nějak mi to hlava nebrala, ale možná je to ještě posilněno o vzpomínky, kdy jsem na těchto zastávkách skotačil a najednou mi je vzali a mě tam něco chybí... No a přístup na zastávku U Kaštanu jen ze západu, to mi přišlo jako výsměch, protože se bude vesele korzovat po kolejích, nebo ve vozovce. Show must go on...
Zastávkovou mánii sice máme, ale ani na Břevnově nevyšly naštěstí 2 vedle sebe, takže aby byla jedna u Tesca a druhá za křižovatkou, to snad nevyjde
Jinak dneska jsem si konečně projel tu Bělohorskou a podle toho co se JPP, fóry a médii šíří, jsem měl pocit do jakého "hellu" nepojedu a přišlo mi to na pohodu. Kolejově určitě příjemné svezení, tam snad problémy nebudou. Že to tam vypadá jak vypadá...no to není dobře, ale to ať si už vyřeší odpovědní. Opět jsem vzpomínal svůj inspirativní GOP a trať se zastávkami třeba v úseku Pogóń Kosćiól-Będzin Rondo. V tý Praze fakt máme starosti Asi je to o tom, na jakém společenském levelu zrovna jsme, protože kdyby jsme byli v zemi, kde musí stačit jeden brzdič na vůz, asi neřešíme, jaká je to katastrofa, že chybí kus obrubníku. Tramvajka projela hezky O víkendu se zjevně bude hlavně asfaltovat, vesměs chybí ty poslední vrstvy, všude jsou modré síťky a je třeba dorozhrnout hlínu. Na Vypichu probíhal velký ruch, dělnictva tam bylo požehnaně, a zdálo se, že pracují. Bohužel čas na zjišťování nebyl. Až se to dodělá, nebude to na první pohled špatný, ale je to o těch detailech, které tu řešíme s Martinem. Meandry po směru jízdy a co byl pro mne opravdu nezvyk byly krátké zastávky. Nějak mi to hlava nebrala, ale možná je to ještě posilněno o vzpomínky, kdy jsem na těchto zastávkách skotačil a najednou mi je vzali a mě tam něco chybí... No a přístup na zastávku U Kaštanu jen ze západu, to mi přišlo jako výsměch, protože se bude vesele korzovat po kolejích, nebo ve vozovce. Show must go on...
Naposledy upravil(a) Karosák dne 04.9.2014 16:02, celkem upraveno 1 x.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Souhlasím, ale z pohledu koncepce posledních let bych tam takovou zastávku očekával.Marek B. píše:Martin: Z pohledu rychlosti tramvají je zast. Eden dost nežádoucí..
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Martin: Z pohledu rychlosti tramvají je zast. Eden dost nežádoucí..
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A to jsi ještě zapomněl na to, že měla být obnovena zastávka, která se dříve jmenovala Školka a na kterou jsou dodnes mezi Kolbenovou a Novým Hloubětínem připraveny ostrůvky.9001 píše:Denor: Tak je samozřejmě myšlená. Podle nějakých projektů pak bude velká společná zastávka v podjezdu, který se vytvoří reko železnice...
Když se může stavět Korunovační i Sparta, Vozovna Kobylisy 2x a nebo v zemi nikoho Vozovna Hloubětín tam kde se v roce 1996 projelo až od Pepsi až na Kbelskou se staví už 3x...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Denor: Tak je samozřejmě myšlená. Podle nějakých projektů pak bude velká společná zastávka v podjezdu, který se vytvoří reko železnice...
Když se může stavět Korunovační i Sparta, Vozovna Kobylisy 2x a nebo v zemi nikoho Vozovna Hloubětín tam kde se v roce 1996 projelo až od Pepsi až na Kbelskou se staví už 3x...
Když se může stavět Korunovační i Sparta, Vozovna Kobylisy 2x a nebo v zemi nikoho Vozovna Hloubětín tam kde se v roce 1996 projelo až od Pepsi až na Kbelskou se staví už 3x...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napadlo mě, není Dubečská záložní zastávka místo Na Padesátém, až se budou stavět nové železniční mosty přes Průběžnou? Na Padesátém je blízko křižovatky, nevešla by se tam povrchová výhybka. Nebo to otočí na Radošovické, to je taky možné.