Super!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jake byly v te dobe predepsane rychlosti na krizeni / vyhybkach? Je mozny, ze je jen zaznam zrychlenejsi, protoze male kamery na film uplne rychlost nedrzely, nicmene stejne se mi zda, ze pres krizovatky T3 pekne preletavaji...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Super!
Taková přestávka na jídlo a oddech před zatažením ... nehledej v tom žádné souvislosti. Tramvaje jezdí v intervalu a zatahují po trase též s nějakým následným intervalem (tedy jak kde, z Řep se do Motola jede rovnou). Řadošovická/Hostivař je problém s tím, že půl spojů jede tam a půl tam a tak se natahování intervalu a zkrácení jízdních dob musí někde projevit. A pokud vyjdou na ten čas Vokovické pořadí, tak si polonoc musí odstát. Ještě ber v potaz, že na Bílé Hoře přestávku neuděláš, bo malá smyčka a krátký interval a oběh je přes 2 hodiny.Zakutaleny.banan píše:Ahoj, chtěl bych se zeptat tramvajáků: Dneska jsem jel tramvají č. 22, a jak už tak občas mívám ve zvyku, nahlížel jsem řidiči přes sklo dveří "do not"Překvapil mě fakt, že na papíře měl uvedeno "střídání 17:44 na IPP" (čas berte s rezervou), a zároveň měl mezi 18:13 a 18:42 (plus mínus) na Nádraží Hostivař půlhodinovou "bezpečnostní přestávku". Není mi jasné, na co potřebuje řidič, který jede sotva půl hodiny, najednou takovou dlouhou přestávku. Myslel jsem, že při střídání se do tramvaje dostává řidič po nějaké přestávce, tj. nepotřebuje hned za půl hodiny další "bezpečnostní" pauzu. Ostatní pauzy na konečných byly podstatně kratší. (ačkoliv i tak se mi zdály někdy zbytečně dlouhé, například ranní výjezd ze Strašnic na Hostivař (nebo to byla Radošovická? nevím jistě) a hnedle skoro 10 minut pauza - čekat v 5 ráno zpoždění asi moc nejde, takže nějak nechápu proč se tam hnát s takovou rezervou, to by mi přišlo lepší aby si řidič přispal a ráno smyčkou jen projel... Nebo když občas jezdím v pozdních hodinách ze Spořilova a tramvaj tam čeká 15 minut na to, aby pak mohla prázdná odfrčet na Pankrác, taky moc nechápu...) Díky.
Do kamene tesat. To není Metrostav/Škodovka dost závislá na pražských zakázkách.Martin Šubrt píše:Protivníci jsou silní, protřelí a ne naivní.
Tenhle dáreček je mnohem starší, já si ještě pamatuji, jak to už v 90. letech okecávali, protože nevýhodnost byla už tehdy zjevná. Ovšem za nejlepšího primátora se povedlo smlouvu ještě protáhnout.Bobik píše:Anoano, další kostlivec nám opět leze z magistrátní skříně. To je tam taky dáreček tuším od "nejlepšího primátora všech dob".
Anoano, další kostlivec nám opět leze z magistrátní skříně. To je tam taky dáreček tuším od "nejlepšího primátora všech dob".Martin Šubrt píše:...je tam ta strašně dlouhodobá smlouva s JCD, které se nejde zbavit...
Takže opět nejde o pražany jak se snaží billboardy nakukat, ale o korýtka kam potečou peníze z reklamyS_M_Lomoz píše:Ono už se to opravdu hodně odklonilo od tramvají, ale mezi Svazem provozovatelů venkovní reklamy a vedením Prahy (tedy spíš primátorem a TOP09) to vážně začíná povážlivě houstnout.
http://www.lidovky.cz/valka-o-reklamu-n ... _domov_rof
... a zmíněnému spolku to nejde "pod fousy", tak na to zaregoval.Bobek píše:Ale vida... tak možná jsem se zajímat přece jen měl (já myslel, že jde o nějaký kometoidní Úsvity apod.)
S volbami to nemá společného samozřejmě naprosto nic, až na to, že se někdo snaží ten reklamní cirkus začít trochu krotit.