Ahoj, chtěl bych se zeptat tramvajáků: Dneska jsem jel tramvají č. 22, a jak už tak občas mívám ve zvyku, nahlížel jsem řidiči přes sklo dveří "do not"
Překvapil mě fakt, že na papíře měl uvedeno "střídání 17:44 na IPP" (čas berte s rezervou), a zároveň měl mezi 18:13 a 18:42 (plus mínus) na Nádraží Hostivař půlhodinovou "bezpečnostní přestávku". Není mi jasné, na co potřebuje řidič, který jede sotva půl hodiny, najednou takovou dlouhou přestávku. Myslel jsem, že při střídání se do tramvaje dostává řidič po nějaké přestávce, tj. nepotřebuje hned za půl hodiny další "bezpečnostní" pauzu. Ostatní pauzy na konečných byly podstatně kratší.
(ačkoliv i tak se mi zdály někdy zbytečně dlouhé, například ranní výjezd ze Strašnic na Hostivař (nebo to byla Radošovická? nevím jistě) a hnedle skoro 10 minut pauza - čekat v 5 ráno zpoždění asi moc nejde, takže nějak nechápu proč se tam hnát s takovou rezervou, to by mi přišlo lepší aby si řidič přispal a ráno smyčkou jen projel... Nebo když občas jezdím v pozdních hodinách ze Spořilova a tramvaj tam čeká 15 minut na to, aby pak mohla prázdná odfrčet na Pankrác, taky moc nechápu...) Díky.