Pražské metro
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské metro
Tak ROPID vypotil zprávu o změnách v červnu: http://www.ropid.cz/trvale/zmeny-v-cerv ... x3019.html
Pásmo v úseku Dejvická - Petřiny opravdu zrušeno celodenně, čemuž Pak ale nechápu, co to ta rada vlastně schválila Resp. kde se v zápisu vzala taková bota.
Pásmo v úseku Dejvická - Petřiny opravdu zrušeno celodenně, čemuž Pak ale nechápu, co to ta rada vlastně schválila Resp. kde se v zápisu vzala taková bota.
Re: Pražské metro
A to se klidně ptej. Jedna standardní linka vyjde na kolem 50 milionů ročně. Vypočítáno podle toho co si účtují za km.9001 píše:A to radši nepočítám na kolik vyjdou vláčky na ML linkách...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Ano, když tam je potřeba celý den...MOp píše:Posílený provoz metra o 4 a půl hodiny za 25 milionů se ti zdá málo? Ty bys jezdil dalších 5 h v sedle a utratil dalších cca 27 mil. Kč? Evidentně se to vše připravuje ruku v ruce se změnami LV tramvaji k 1. září.
Kolik se promrhá na M22 za Nádražím Strašnice ve špičce? Kolik se vyhodí za 16 za Vysočanskou? Za posilu metra B M3?
A to radši nepočítám na kolik vyjdou vláčky na ML linkách...
Re: Pražské metro
Možná mu v DP odpověděli na dotaz "co by stálo kdyby všechny pásmované spoje jely z Dejvické až na Petřiny", ale neřekli mu, že ještě jednou taková cena bude za to, že ty spoje pojedou i zpátkyvon Špilberk píše:Zpráva zněla jasně: všechno na Petřiny a cena 25 milionů. Najednou jen v odpolední špičce za stejnou cenu
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské metro
MOp: http://praha.idnes.cz/pasmovy-provoz-z- ... zpravy_bur
Všechny vlaky pojedou až na Petřiny od 1. června, od kdy přestane platit takzvaný pásmový provoz. Uvedl to radní pro dopravu Petr Dolínek.
Zpráva zněla jasně: všechno na Petřiny a cena 25 milionů. Najednou jen v odpolední špičce za stejnou cenu„Na nástupišti na Dejvické tak vždy na další spoj čekalo 100 až 130 cestujících,“ řekl radní pro dopravu Petr Dolínek. Podle něj vyjde změna v provozu až 25 milionů korun ročně.
O zrušení pásmového provozu budou v úterý jednat radní. „S materiálem již byli seznámeni a souhlasili, hlasování tak bude pouze formalitou,“ řekl Dolínek.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Posílený provoz metra o 4 a půl hodiny za 25 milionů se ti zdá málo? Ty bys jezdil dalších 5 h v sedle a utratil dalších cca 27 mil. Kč? Evidentně se to vše připravuje ruku v ruce se změnami LV tramvaji k 1. září.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské metro
Tak sem přestěhuju, co jsem vyčetl na "zelených": http://www.k-report.net/discus/messages ... 266410.pdf
Slavné celodenní zrušení pásmování mezi Dejvickou a Petřinami se nám nějak scvrklo na odpolední špičku (resp. část špičky, protože špička rozhodně nezačíná 15:30 ).
Náš dopravní Budulínek tak navazuje na skvělou tradici předchozích dopravních radních: co věta do medií, to blbost, co slib, to sviňárna.
Slavné celodenní zrušení pásmování mezi Dejvickou a Petřinami se nám nějak scvrklo na odpolední špičku (resp. část špičky, protože špička rozhodně nezačíná 15:30 ).
Náš dopravní Budulínek tak navazuje na skvělou tradici předchozích dopravních radních: co věta do medií, to blbost, co slib, to sviňárna.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Pražské metro
Možná si mysleli že na nové trati bude vlak tišší. Blekotu že na Welsu je přestup na 119 bylo jakž takž rozumět.kruťák píše:Nicméně jsem docela v šoku z nového hlášení. Má stejnou frekvenci jako hluk vydávaný vlakem, takže i já, maje uší mladých, z celého hlášení rozumím maximálně tak Ukončete nástup. Asi u DPP naivní otázka, ale to si to proboha někdo neposlechnul v reálnym provozu?
Myslím že poslechl a teď to bublá schvalovacím kolečkem.
Re: Pražské metro
On to ohlašoval i panel na Dejvické, stejně tak jako se ozvalo vtipné hlášení, že vlak ve směru Dejvická zde končí. Staniční rozhlas pak ohlásil, že vlak pokračuje dál. Fírovi se nepovedlo napoprvé najít správnou verzi, takže za Dejvickou ve vlaku následovalo "příští stanice Skalka"kruťák píše:Přátelé, tak jsem se byl taky podívat. Jel jsem tím prvním metrem, byť ještě na Malostranské neoblomně vyhlašovalo, že končí na DE.
Hlášení mi v nové verzi přijde hlavně s nižší hlasitostí proti těm na B a C.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Přátelé, tak jsem se byl taky podívat. Jel jsem tím prvním metrem, byť ještě na Malostranské neoblomně vyhlašovalo, že končí na DE. Na samotné stanice se kouknu v týdnu v klidu, protože to se nedalo, no ale zážitek je, to je hlavní.
Nicméně jsem docela v šoku z nového hlášení. Má stejnou frekvenci jako hluk vydávaný vlakem, takže i já, maje uší mladých, z celého hlášení rozumím maximálně tak Ukončete nástup. Asi u DPP naivní otázka, ale to si to proboha někdo neposlechnul v reálnym provozu?
Nicméně jsem docela v šoku z nového hlášení. Má stejnou frekvenci jako hluk vydávaný vlakem, takže i já, maje uší mladých, z celého hlášení rozumím maximálně tak Ukončete nástup. Asi u DPP naivní otázka, ale to si to proboha někdo neposlechnul v reálnym provozu?
Re: Pražské metro
modernizace bude, zahloubení bude jen v některých částech. Zrovna stanice Veleslavín zahloubena bude, podle nejpravděpodobnější varianty pak také úsek Výstaviště-Prašný most. Zbytek hezky po povrchu.P_V píše:Bude mít, to je to podivné mezipatro. Naplánováno pro zahloubenou variantu modernizace, která asi nikdy nebudegabuliatko píše:Stejně jako já nechápu proč stanice Veleslavín nemá přístup pro pěší od vlaku.
Re: Pražské metro
Bude mít, to je to podivné mezipatro. Naplánováno pro zahloubenou variantu modernizace, která asi nikdy nebudegabuliatko píše:Stejně jako já nechápu proč stanice Veleslavín nemá přístup pro pěší od vlaku.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Však on už si to Kaufland pohlídáMM-Mikulovsky píše:nechápu, proč není se stanicí Motol vybudován přístup pro pěší od tram zastávek Obora Hvězda
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Pražské metro
Stejně jako já nechápu proč stanice Veleslavín nemá přístup pro pěší od vlaku. O tom jak se na přilehlý "terminál" (kdyby někdo měl plán jak to bude vypadat) vejde vše co nyní končí na "kulaťáku" dost pochybuji.MM-Mikulovsky píše:Po dnešku opravdu ještě více nechápu, proč není se stanicí Motol od/k ní budován přístup pro pěší od TRAM zastávek Obora Hvězda, protože podmínky jsou k tomu více než příhodné:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Tak jsem byl dnes (mimo jiné) na DODu v rozezstavěných stanicích =M=A Nádraží Veleslavín a Nemocnice Motol.
Po dnešku opravdu ještě více nechápu, proč není se stanicí Motol od/k ní budován přístup pro pěší od TRAM zastávek Obora Hvězda, protože podmínky jsou k tomu více než příhodné:
1.)od východního vstupu do stanice Nemocnice Motol vedou schodiště přímo na obě nástupiště
2.) východní vstup stanice Nemocnice Motol je cca jen 175metrů od chodníku podél východní strany areálu OC Kaufland na Vypichu = u TRAMvajových zastávek Obora Hvězda, k nimž je cesta od východního vstupu =M=A Nemocnice Motol dlouhá cca 321metrů.
Při čemž po odečtení těch 175metrů chybějícího spojení ve svahu mezi oblastí Vypichu a vstupem do stanice =M=A Nemocnice Motol, které by měly být překonatelné eskalátorem či šikmým eskalátorovým chodníkem, by pro pěší chůzi zůstávalo jen cca 146metrů
Po dnešku opravdu ještě více nechápu, proč není se stanicí Motol od/k ní budován přístup pro pěší od TRAM zastávek Obora Hvězda, protože podmínky jsou k tomu více než příhodné:
1.)od východního vstupu do stanice Nemocnice Motol vedou schodiště přímo na obě nástupiště
2.) východní vstup stanice Nemocnice Motol je cca jen 175metrů od chodníku podél východní strany areálu OC Kaufland na Vypichu = u TRAMvajových zastávek Obora Hvězda, k nimž je cesta od východního vstupu =M=A Nemocnice Motol dlouhá cca 321metrů.
Při čemž po odečtení těch 175metrů chybějícího spojení ve svahu mezi oblastí Vypichu a vstupem do stanice =M=A Nemocnice Motol, které by měly být překonatelné eskalátorem či šikmým eskalátorovým chodníkem, by pro pěší chůzi zůstávalo jen cca 146metrů