Pražské metro

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Pražské metro

Příspěvek od von Špilberk » 19.5.2015 12:27

Tak ROPID vypotil zprávu o změnách v červnu: http://www.ropid.cz/trvale/zmeny-v-cerv ... x3019.html
Pásmo v úseku Dejvická - Petřiny opravdu zrušeno celodenně, čemuž =D> =D> Pak ale nechápu, co to ta rada vlastně schválila :?: :roll: Resp. kde se v zápisu vzala taková bota. #-o

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od thriller2 » 07.5.2015 12:48

9001 píše:A to radši nepočítám na kolik vyjdou vláčky na ML linkách...
A to se klidně ptej. Jedna standardní linka vyjde na kolem 50 milionů ročně. Vypočítáno podle toho co si účtují za km.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od 9001 » 07.5.2015 12:35

MOp píše:Posílený provoz metra o 4 a půl hodiny za 25 milionů se ti zdá málo? Ty bys jezdil dalších 5 h v sedle a utratil dalších cca 27 mil. Kč? Evidentně se to vše připravuje ruku v ruce se změnami LV tramvaji k 1. září.
Ano, když tam je potřeba celý den...

Kolik se promrhá na M22 za Nádražím Strašnice ve špičce? Kolik se vyhodí za 16 za Vysočanskou? Za posilu metra B M3?

A to radši nepočítám na kolik vyjdou vláčky na ML linkách...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Pražské metro

Příspěvek od P_V » 07.5.2015 12:00

von Špilberk píše:Zpráva zněla jasně: všechno na Petřiny a cena 25 milionů. Najednou jen v odpolední špičce za stejnou cenu :!: :!:
Možná mu v DP odpověděli na dotaz "co by stálo kdyby všechny pásmované spoje jely z Dejvické až na Petřiny", ale neřekli mu, že ještě jednou taková cena bude za to, že ty spoje pojedou i zpátky :D

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Pražské metro

Příspěvek od von Špilberk » 07.5.2015 10:35

MOp: http://praha.idnes.cz/pasmovy-provoz-z- ... zpravy_bur
Všechny vlaky pojedou až na Petřiny od 1. června, od kdy přestane platit takzvaný pásmový provoz. Uvedl to radní pro dopravu Petr Dolínek.
„Na nástupišti na Dejvické tak vždy na další spoj čekalo 100 až 130 cestujících,“ řekl radní pro dopravu Petr Dolínek. Podle něj vyjde změna v provozu až 25 milionů korun ročně.
O zrušení pásmového provozu budou v úterý jednat radní. „S materiálem již byli seznámeni a souhlasili, hlasování tak bude pouze formalitou,“ řekl Dolínek.
Zpráva zněla jasně: všechno na Petřiny a cena 25 milionů. Najednou jen v odpolední špičce za stejnou cenu :!: :!:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od MOp » 07.5.2015 10:29

Posílený provoz metra o 4 a půl hodiny za 25 milionů se ti zdá málo? Ty bys jezdil dalších 5 h v sedle a utratil dalších cca 27 mil. Kč? Evidentně se to vše připravuje ruku v ruce se změnami LV tramvaji k 1. září.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Pražské metro

Příspěvek od von Špilberk » 07.5.2015 10:18

Tak sem přestěhuju, co jsem vyčetl na "zelených": http://www.k-report.net/discus/messages ... 266410.pdf
Slavné celodenní zrušení pásmování mezi Dejvickou a Petřinami se nám nějak scvrklo na odpolední špičku (resp. část špičky, protože špička rozhodně nezačíná 15:30 #-o ). :roll: #-o
Náš dopravní Budulínek tak navazuje na skvělou tradici předchozích dopravních radních: co věta do medií, to blbost, co slib, to sviňárna. :prase

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Pražské metro

Příspěvek od gabuliatko » 07.4.2015 20:21

kruťák píše:Nicméně jsem docela v šoku z nového hlášení. Má stejnou frekvenci jako hluk vydávaný vlakem, takže i já, maje uší mladých, z celého hlášení rozumím maximálně tak Ukončete nástup. Asi u DPP naivní otázka, ale to si to proboha někdo neposlechnul v reálnym provozu?
Možná si mysleli že na nové trati bude vlak tišší. Blekotu že na Welsu je přestup na 119 bylo jakž takž rozumět.
Myslím že poslechl a teď to bublá schvalovacím kolečkem.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Pražské metro

Příspěvek od XSC » 07.4.2015 20:12

kruťák píše:Přátelé, tak jsem se byl taky podívat. Jel jsem tím prvním metrem, byť ještě na Malostranské neoblomně vyhlašovalo, že končí na DE.
On to ohlašoval i panel na Dejvické, stejně tak jako se ozvalo vtipné hlášení, že vlak ve směru Dejvická zde končí. Staniční rozhlas pak ohlásil, že vlak pokračuje dál. Fírovi se nepovedlo napoprvé najít správnou verzi, takže za Dejvickou ve vlaku následovalo "příští stanice Skalka" :-)
Hlášení mi v nové verzi přijde hlavně s nižší hlasitostí proti těm na B a C.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od kruťák » 07.4.2015 20:01

Přátelé, tak jsem se byl taky podívat. Jel jsem tím prvním metrem, byť ještě na Malostranské neoblomně vyhlašovalo, že končí na DE. Na samotné stanice se kouknu v týdnu v klidu, protože to se nedalo, no ale zážitek je, to je hlavní.

Nicméně jsem docela v šoku z nového hlášení. Má stejnou frekvenci jako hluk vydávaný vlakem, takže i já, maje uší mladých, z celého hlášení rozumím maximálně tak Ukončete nástup. Asi u DPP naivní otázka, ale to si to proboha někdo neposlechnul v reálnym provozu?

Uživatelský avatar
Looki
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 02.12.2010 11:29
Bydliště: Praha 6

Re: Pražské metro

Příspěvek od Looki » 06.10.2014 11:49

P_V píše:
gabuliatko píše:Stejně jako já nechápu proč stanice Veleslavín nemá přístup pro pěší od vlaku.
Bude mít, to je to podivné mezipatro. Naplánováno pro zahloubenou variantu modernizace, která asi nikdy nebude :?
modernizace bude, zahloubení bude jen v některých částech. Zrovna stanice Veleslavín zahloubena bude, podle nejpravděpodobnější varianty pak také úsek Výstaviště-Prašný most. Zbytek hezky po povrchu.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Pražské metro

Příspěvek od P_V » 05.10.2014 11:17

gabuliatko píše:Stejně jako já nechápu proč stanice Veleslavín nemá přístup pro pěší od vlaku.
Bude mít, to je to podivné mezipatro. Naplánováno pro zahloubenou variantu modernizace, která asi nikdy nebude :?

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od kruťák » 05.10.2014 10:59

MM-Mikulovsky píše:nechápu, proč není se stanicí Motol vybudován přístup pro pěší od tram zastávek Obora Hvězda
Však on už si to Kaufland pohlídá :)

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Pražské metro

Příspěvek od gabuliatko » 05.10.2014 10:25

MM-Mikulovsky píše:Po dnešku opravdu ještě více nechápu, proč není se stanicí Motol od/k ní budován přístup pro pěší od TRAM zastávek Obora Hvězda, protože podmínky jsou k tomu více než příhodné:
Stejně jako já nechápu proč stanice Veleslavín nemá přístup pro pěší od vlaku. O tom jak se na přilehlý "terminál" (kdyby někdo měl plán jak to bude vypadat) vejde vše co nyní končí na "kulaťáku" dost pochybuji.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.10.2014 0:11

Tak jsem byl dnes (mimo jiné) na DODu v rozezstavěných stanicích =M=A Nádraží Veleslavín a Nemocnice Motol.
Po dnešku opravdu ještě více nechápu, proč není se stanicí Motol od/k ní budován přístup pro pěší od TRAM zastávek Obora Hvězda, protože podmínky jsou k tomu více než příhodné:
1.)od východního vstupu do stanice Nemocnice Motol vedou schodiště přímo na obě nástupiště
2.) východní vstup stanice Nemocnice Motol je cca jen 175metrů od chodníku podél východní strany areálu OC Kaufland na Vypichu = u TRAMvajových zastávek Obora Hvězda, k nimž je cesta od východního vstupu =M=A Nemocnice Motol dlouhá cca 321metrů.
Při čemž po odečtení těch 175metrů chybějícího spojení ve svahu mezi oblastí Vypichu a vstupem do stanice =M=A Nemocnice Motol, které by měly být překonatelné eskalátorem či šikmým eskalátorovým chodníkem, by pro pěší chůzi zůstávalo jen cca 146metrů

Odpovědět