Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Škoda 15T ForCity
už tam dali čočky tak už asi jo )OKN81 píše:Dnes odpoledne 15T obracela zpožděná 22 přes smyčku vypich to už se může? Nebo jen na příkaz?
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Pokud jsem dobře někde četl, tak na to žádný oficiální příkaz neexistuje. Jen se vyhovělo požadavku odborů. Rozhodně nečekejte návěst na troleji zakazující jízdu 15T a KT8.OKN81 píše:Dnes odpoledne 15T obracela zpožděná 22 přes smyčku vypich to už se může? Nebo jen na příkaz?
Re: Škoda 15T ForCity
Dnes odpoledne 15T obracela zpožděná 22 přes smyčku vypich to už se může? Nebo jen na příkaz?
Re: Škoda 15T ForCity
Dnes dopoledne na Hradčanské spatřena 9321. Tipuji, že na cestě do svého Vokovického domova. A nefungoval boční info panel v prvním článku
Re: Škoda 15T ForCity
Před deseti dny nové přírůstky, taky Vokovice, trochu mi trvalo než jsem se dokopal to nahrát
http://blight28.rajce.idnes.cz/Tramvaje#IMG_0532.jpg
http://blight28.rajce.idnes.cz/Tramvaje#IMG_0529.jpg
http://blight28.rajce.idnes.cz/Tramvaje#IMG_0532.jpg
http://blight28.rajce.idnes.cz/Tramvaje#IMG_0529.jpg
Re: Škoda 15T ForCity
Foceno včera večer ve Vokovicích, kdopak jí ublížil?
http://blight28.rajce.idnes.cz/Tramvaje#IMG_0319.jpg
http://blight28.rajce.idnes.cz/Tramvaje#IMG_0319.jpg
Re: Škoda 15T ForCity
Nové vozy vybavené klimatizací jsou dnes, až na Českou republiku, prakticky všude.pawel píše:kozenky jsou i v berlinskem metru vc. nejnovejsi rady H/Hk, takze EU za tim nehledejte. stejne tak jsou v polsku bezna velka posuvna okna (ktera ovsem stejne zustavaji zavrena, protoze nove vozy jsou standardne vybaveny klimatizaci).9001 píše:Jenže to je zase ujetost našich zákonů resp. EU...
Re: Škoda 15T ForCity
kozenky jsou i v berlinskem metru vc. nejnovejsi rady H/Hk, takze EU za tim nehledejte. stejne tak jsou v polsku bezna velka posuvna okna (ktera ovsem stejne zustavaji zavrena, protoze nove vozy jsou standardne vybaveny klimatizaci).9001 píše:Jenže to je zase ujetost našich zákonů resp. EU...
Re: Škoda 15T ForCity
Jenomže právě jenkiho vysvětlení je v rozporu s koženkovými sedadly v ostravských váriích a brněnské pivní tramvaji. Ony i podhlavníky ve vozech ČD by této podmínce nevyhověly.koci píše: Tento problém už kdysi vysvětloval na káčku Jenki. Podle jeho slov jde o kolizi požadavků na prodyšnost a na "požární" vlastnosti. Kdy dostatečně prodyšná koženka nesplňuje tu "požární" normu.
Jinak požadavky na sedadla a jejich potahové látky a čalounění řeší ČSN 28 1300. Zde je uvedena minimální prodyšnost potahových látek a čalounění vodní párou 120g/m2*h.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
dle vlastní zkušenosti (s propálenou zadní lavicí 14T při mém jednom nedělním "kopání" za MO l.24 Kubáň - Březiněveská, při jedné z několika víkendových výluk PA ) 100% potvrzuji a ještě dodávám NEBÝVALE PÁCHNE = SLABŠÍM JEDINCŮM MŮŽE ASI ZPŮSOBIT SLZENÍ ČI VYVOLAT ZVRACENÍ!Mihaj píše:....Budou, ale problém je zřejmě v tom, že dřevo pouze hoří, zatímco mnohé plasty se v žáru navíc škvaří na tekoucí přilnavou hmotu ...A dřevěný sedačky v hořící tramvaji hořet nebudou?
.....
Re: Škoda 15T ForCity
Oni to vyzkoušet částečně mohli, v Muzeu MHD ve Vozovně Střešovice byly všechny sedačky v době ankety vystavené. Pokud vím, tak se o tom ale moc neinfomovalo a i kdyby, stejně by zřejmě nebyl zájemAnketa na netu byla shit ( a) plovoucí IP b) snad by to měli lidi nejdřív vyzkoušet, ne?).
Dřevo má mnoho úžasných vlastností, jedna z nich je přirozeně desinfekční schopnost - i proto se používá třeba na kuchyňská prkénka a řeznické štočky. Tedy pokud dřevěné sedačky, tak zcela přírodní, nelakované. Samozřejmě, tmavnou, tedy by se čas od času přebrousily a po nějaké době vyměnily.
Budou, ale problém je zřejmě v tom, že dřevo pouze hoří, zatímco mnohé plasty se v žáru navíc škvaří na tekoucí přilnavou hmotu ...A dřevěný sedačky v hořící tramvaji hořet nebudou?
Pokud by se textilní sedačky čistily pravidelně párou, nebyl by s bacily problém - veškeré chirurgické nástroje, pokud nejsou na jedno použití, se sterilizují tlakovou párou v autoklávech.Snad tuším i nějaká hygienička říkala něco v tom smyslu, že je to s démonizovánim textílií přehnané.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
A dřevěný sedačky v hořící tramvaji hořet nebudou?
Tak to otočme - je textilní čalounění takovej problém? Jako nezdůvodňujte mi to tím, že když si to bezďák splete s toaletou, tak na dřevě je loužička / záhněda hned vidět.
Snad tuším i nějaká hygienička říkala něco v tom smyslu, že je to s démonizovánim textílií přehnané.
Jako větší problém bych třeba viděl to, když se bezďák drží svou špinavou haksnou tyče po něm vy a pak vzápětí si koupíte u MCD hranolky. Třeba. Já tedy ne. Vy když jedete MHD, tak si umyjete ruce, pokud v terénu jíte "holýma rukama"?
Tak to otočme - je textilní čalounění takovej problém? Jako nezdůvodňujte mi to tím, že když si to bezďák splete s toaletou, tak na dřevě je loužička / záhněda hned vidět.
Snad tuším i nějaká hygienička říkala něco v tom smyslu, že je to s démonizovánim textílií přehnané.
Jako větší problém bych třeba viděl to, když se bezďák drží svou špinavou haksnou tyče po něm vy a pak vzápětí si koupíte u MCD hranolky. Třeba. Já tedy ne. Vy když jedete MHD, tak si umyjete ruce, pokud v terénu jíte "holýma rukama"?
Re: Škoda 15T ForCity
Tento problém už kdysi vysvětloval na káčku Jenki. Podle jeho slov jde o kolizi požadavků na prodyšnost a na "požární" vlastnosti. Kdy dostatečně prodyšná koženka nesplňuje tu "požární" normu.Hhoonnzzaa píše:No já se spíš asi už posté ptám, jak je možné, že může mít koženková sedadla K2RT? http://foto.bmhd.cz/foto.php?88820
Že to není běžné vozidlo na linky není důvod. Je to drážní vozidlo, přepravuje to cestující a přesto to má koženkou potažená sedadla. Kde je tedy skutečně problém? Proč tu ti, kdo tvrdí něco o prodyšnosti a hořlavosti, nedoloží příslušnou normu, která koženku zakazuje?
Jinak požadavky na sedadla a jejich potahové látky a čalounění řeší ČSN 28 1300. Zde je uvedena minimální prodyšnost potahových látek a čalounění vodní párou 120g/m2*h.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
V tomhle případě není rozdíl mezi reko a novým vozem?Hhoonnzzaa píše:No já se spíš asi už posté ptám, jak je možné, že může mít koženková sedadla K2RT? http://foto.bmhd.cz/foto.php?88820
Že to není běžné vozidlo na linky není důvod. Je to drážní vozidlo, přepravuje to cestující a přesto to má koženkou potažená sedadla. Kde je tedy skutečně problém? Proč tu ti, kdo tvrdí něco o prodyšnosti a hořlavosti, nedoloží příslušnou normu, která koženku zakazuje?