Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 12.12.2014 13:50

Dnes řádí geodeti v obratisti Starý Hloubětín a zaměřují kk. Tak snad se dočká smycka nějaké léčby. Vnější a střední jsou na tom už fakt bídně včetně vexli.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 05.12.2014 21:47

Je otázka, zda to nebude reklamovat sám DPP. Bylo to naznačováno.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 05.12.2014 16:38

petr91 píše:Na FB: Pražská integrovaná doprava se objevila fotografie zmíněných mysů s textem vysvětlující použití živičného povrchu.
Facebooku Pražská integrovaná doprava píše: Od sobotního rána budou v provozu nové bezbariérové zastávky Arbesovo náměstí, které v koordinaci s nedávno (v předstihu) ukončenou rekonstrukcí tramvajové trati ve Štefánikově ulici zajistila Technická správa komunikací hl. m. Prahy.
Upozorňujeme, že živičné povrchy chodníků jsou dočasné do rekonstrukce všech chodníků v ulici.
Jen aby se neuplatnila jednotka dočasnosti.
pawel píše:nejhorsi je asfalt na zastavkach na Bělohorske. navic v extra lajdackem provedeni. a nikoli docasne, ale naporad.
Potvrzuji, nešlo by to přes městskou část reklamovat?

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 05.12.2014 14:25

nejhorsi je asfalt na zastavkach na belohorske. navic v extra lajdackem provedeni. a nikoli docasne, ale naporad.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 05.12.2014 13:35

To se mi trochu ulevilo...tohle je docela hrůza.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 05.12.2014 12:59

Na FB: Pražská integrovaná doprava se objevila fotografie zmíněných mysů s textem vysvětlující použití živičného povrchu.
Facebooku Pražská integrovaná doprava píše: Od sobotního rána budou v provozu nové bezbariérové zastávky Arbesovo náměstí, které v koordinaci s nedávno (v předstihu) ukončenou rekonstrukcí tramvajové trati ve Štefánikově ulici zajistila Technická správa komunikací hl. m. Prahy.
Upozorňujeme, že živičné povrchy chodníků jsou dočasné do rekonstrukce všech chodníků v ulici.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 04.12.2014 7:04

Pěkně prosím, to vy(b)lití zastávkových mysů Arbesova náměstí živicí je z důvodu adheze, financí nebo času?
Doufal jsem, že již nikdy neuvidím uprostřed dlažby v chodníku zálivku cik cak podle toho jak vyndali kostičky, tak se ptám.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 01.12.2014 11:32

Rekonstrukce Komunardu-jih byla planovana na rok 2015. Melo jit o jednu z pravnich akci. Zda prace probehnou ci nikoliv zavisi na nekolika faktorech - mezi jinymi i na otevreni tunelu Blanka. S presnym datem nechci spekulovat.

dejvk
Uživatel
Příspěvky: 36
Registrován: 08.8.2012 11:39

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od dejvk » 01.12.2014 10:38

Už je známé datum RTT Komunardů-jih? Na facebooku Prahy 7 se mihla fotka s kácením stromů v oblasti zast. Tusarova "z důvodu jejího rozšíření".

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 25.11.2014 8:51

http://www.prazsketramvaje.cz/showpage. ... 1124160109
No vida: zkrácení uzavírky a zadlážděný W-tram na pěší zóně. Přesně jak jsem si přál. 8-) =D> =D>

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 15.11.2014 16:46

RTT Štefánikova
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 15.11.2014 16:44

RTT Štefánikova
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 12.11.2014 16:49

9001 píše:
pawel píše:k obecne debate o plynulosti provozu tram: resenim pro mesta neni tvrda segregace, natoz umisteni TT pod zem ci prelozeni do jine ulice. nejjednodussim, nejlevnejsim a zaroven nejcistsim resenim je dlouhodobe snizovani objemu iad (spolu s postupnym ubytkem park. mist). vzpomenme si treba na vodickovu nebo spalenou drive a dnes.
Jenže taky jak centrum Prahy vypadá... Vylidněné, komerční a nic do toho...
kde jezdi tramvaje to naopak obvykle vylidnene neni. francouzska, korunni, milady horakove, belohorska - tady vsude je relativne malo aut a hodne zivota. naopak veletrzni, patockova, ale i stare mesto - bez tramvaji a bez zivota. do karmelitske by se paradoxne skutecny zivot vratil po vymisteni tranzitu (ktery nezastavi pred pekarnou kvuli trem houskam..).
reseni neni v zachovani provozu aut, ale v kvalitni povrchove mhd, socialnim najemnem, vybirani najemcu nikoli metodou "kdo da vic, bere", ale podle nabizenych sluzeb. to vsechno jsme vzhledem k chimere o neviditelne ruce trhu, ktera vse zaridi za nas, zapomneli.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 11.11.2014 20:41

9001 píše: Jenže taky jak centrum Prahy vypadá... Vylidněné, komerční a nic do toho...
Tak to asi žijem každý jinde. Tam, kde v centru je povrchová MHD, tak tam to žije a jsou tam běžní Pražané. Viz Spálená, Vodičkova, Republika, Ječná. Je zajímavý, že nejděsivější ulice v centru jsou ulice - parkoviště/tranzit typu Krakovská, Ve Smečkách, Opletalka, Štěpánská, Žitná, Hybernská. Auta těm ulicím vůbec nic nepřinášejí. No a pak jsou místa, kde jsou pěší zóny pro turisty, kam se nedá dostat ani autem, ani MHD - Dolní Václavák, Příkopy, Celetná... Tam je to pro běžné lidi zabité. A kdo tam nemusí, tak tam nejde. Pražské centrum je závislé především na kvalitní MHD a autem tam jezdí drtivá menšina lidí. Většina je tranzit.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 11.11.2014 18:48

Až po otevření metra, ale také by mne zajímaly podrobnosti.

Odpovědět