Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 06.1.2015 8:55
gabuliatko píše:m@rtin píše:Ale nelegálně by se snad na tram fóru objevit mohla, ne?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Aby se pak kinderšotouši ptali proč ta a ta není od tehdy když se to v lednu psalo?
Zrovna na tomhle dotazu nevidím nic špatného. Když se něco naplánuje, a pak to není, tak otázka, co se stalo, že akce vypadla, mi přijde úplně legitimní. U posunu termínu se to ještě přežije snadno, ale když byla naplánována nějaká RTT, a pak neproběhla vůbec, tak důvod potom chtěli vědět skoro všichni. Takže jestli je důvodem utajení tohoto dokumentu to, aby "se nikdo na nic neptal", tak je to opravdu smutné.
MŠ: Pro mě zcela dostačují info (bez přesných termínů to přežiju). Děkuji.
![nahoru @3644](./images/smilies/jicon14.gif)
-
Martin Šubrt
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Martin Šubrt » 05.1.2015 20:03
Nedokážu říci termíny, ale obecně by mohly proběhnout RTT:
Bělehradská od Rumunské po Otakarovu
Vršovická od Zámecké po Minskou
Střešovická a Na Petřinách celá od křižovatky s Patočkovou po konečnou
Na Zlíchově od přemostění železnice po smyčku Hlubočepy
Plzeňská mezi Bertramkou a Klamovkou
Evropská mezi Thákurovou a Bořislavkou (Na Pískách)
Z hlediska nějaké formy repanelizace, ale to hádám, bych čekal nějaké krátkodobější úpravy v Nádražní, v Revoluční, na Hlávkově mostě a v oblouku u Bulhara.
edit: Ještě jsem zapomněl na poslední úsek Plynární mezi Nádr. Holešovice a Komunardů a na Sokolovskou od Urxovy po Palmovku a od Palmovky (U Balabenky) po Balabenku, ale tam si nejsem jistý, zda to hrozí letos.
Naposledy upravil(a)
Martin Šubrt dne 06.1.2015 9:35, celkem upraveno 1 x.
-
gabuliatko
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Příspěvek
od gabuliatko » 05.1.2015 15:25
m@rtin píše:Ale nelegálně by se snad na tram fóru objevit mohla, ne?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Aby se pak kinderšotouši ptali proč ta a ta není od tehdy když se to v lednu psalo?
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 05.1.2015 15:07
Kdyz to nekdo sezene, nebudu se stazeni take branit.
-
m@rtin
- Uživatel
- Příspěvky: 598
- Registrován: 02.1.2007 19:29
- Bydliště: Praha - Ruzyně
Příspěvek
od m@rtin » 05.1.2015 15:02
MOp píše:chalupnyjirka píše:Zdravím všechny. Chtěl jsem se jen zeptat jestli je někde je nějaký přehled oprav tramvajových tratí či výstavby na rok 2015 nikde nemohu nic najít. Děkuji
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
K teto informaci se priblizne minimalne 4 roky neda externe legalne dostat.
Ale nelegálně by se snad na tram fóru objevit mohla, ne?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 05.1.2015 13:58
chalupnyjirka píše:Zdravím všechny. Chtěl jsem se jen zeptat jestli je někde je nějaký přehled oprav tramvajových tratí či výstavby na rok 2015 nikde nemohu nic najít. Děkuji
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
K teto informaci se priblizne minimalne 4 roky neda externe legalne dostat.
-
chalupnyjirka
- Uživatel
- Příspěvky: 5
- Registrován: 28.12.2014 22:10
Příspěvek
od chalupnyjirka » 05.1.2015 13:04
Zdravím všechny. Chtěl jsem se jen zeptat jestli je někde je nějaký přehled oprav tramvajových tratí či výstavby na rok 2015 nikde nemohu nic najít. Děkuji
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Matěj 15T
- Uživatel
- Příspěvky: 5
- Registrován: 16.12.2014 20:17
- Bydliště: Poblíž jedné ulice (v Praze), kde již měla dlouho stát tramvajová trať. Bohužel nestojí kvůli vodovo
Příspěvek
od Matěj 15T » 20.12.2014 16:52
gabuliatko píše:Matěj 15T píše:Na propojení tramvajových tratí na západě Prahy existují takovéto plány:
Plány existují. Existuje taky prázdná pokladna a odpor k jakýmkoli dopravním stavbám.
Takový detail - jak se z BH dostat k ulici Slánská a pak u Žalanského to bude o prsa.
To je samozřejmě jasné - upřednostnit by se měli tramvajové tratě do Bohnic a Suchdola, protože tam jsou skutečně potřeba
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
. . Takovéto propojky ( Vypich - Větrník, Bíla Hora - Slánská atd....) by měly jen systémový přínos. Bohužel, nejsou peníze, nejsou EU dotace (respektive jsou, ale nedokážeme je čerpat - a proto máme PRD) a tak je v dnešní době obtížné prosadit jakoukoliv dopravní stavbu
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Matěj 15T
- Uživatel
- Příspěvky: 5
- Registrován: 16.12.2014 20:17
- Bydliště: Poblíž jedné ulice (v Praze), kde již měla dlouho stát tramvajová trať. Bohužel nestojí kvůli vodovo
Příspěvek
od Matěj 15T » 20.12.2014 16:45
P_V píše:Matěj 15T píše:Větrník - Vypich: Po celé délce ulicí Ankarskou.
Jednak by to nefungovalo jako přivaděč metra, druhak by vznikla linka která by se vyhnula všemu podstatnému po cestě.
Jako přivaděče k metru by sloužily autobusové linky z Jihozápadního města - Lidé by na metro přestoupili ve stanici Nemocnice Motol a autobusy by se obracely v nově vybudovaném obratišti na Vypichu (autobusové přivaděče ze severu by se obracely na Petřinách).
![:smt024](./images/smilies/024.gif)
. Na obsloužení této spojky by (po dostavbě metra) postačila 1 tramvajová linka v desetiminutovém intervalu.
![Pray [-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
Takto by mohla pokračovat například linka 25: Vypich, Nad Markétou, Koleje Větrník, Větrník, Petřiny, Sídliště Petřiny
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
gabuliatko
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Příspěvek
od gabuliatko » 19.12.2014 13:32
MM-Mikulovsky píše:Na Barrandově se na TRAM nevyplácí chodit?
Jako dobrý, ale proč se to zazdilo starým Zlíchovem s mnoha OR? Úžasnou zastávkou ČSAD Smíchov? Proč tramvaj od Barrandova stojí v koloně před zastávkou na Knížecí a pak v koloně ve Zborovské a na Palackého mostě? Nahradila se kolona v ulici k Barrandovu (která tam již není) kolonami jinde a těžkou nepravidelností tramvají. V tomhle u mne provoz tramvají zaostává za provozem autobusů, pro 167 se BUS pruh našel i když vedle jezdí tramvaj.
Kolik lidí zranil autobus v zastávkách na mnoho let provozu a kolik tramvaj?
Barrandov je kočkopes nejvyššího kalibru. Rozpadající se monstrstavby na zastávkách s blikátkama na nástupištích ale bez chráněných přejezdů.
Pomíjím fakt že za peníze co stál ten zázrak s mostem a tunely mohli mít interval 1 minutu na mnoho let dopředu.
-
Bobek
- Šťoura
- Příspěvky: 935
- Registrován: 18.1.2006 14:22
- Bydliště: jsem všude zdejší
Příspěvek
od Bobek » 19.12.2014 12:50
O kilometr delší trasa dc, vedení Libockou (už jen se do ní bez nějakých výškových eskapád a/nebo demolic trefit)... no nic. Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě.
-
m@rtin
- Uživatel
- Příspěvky: 598
- Registrován: 02.1.2007 19:29
- Bydliště: Praha - Ruzyně
Příspěvek
od m@rtin » 19.12.2014 12:50
MM Mikulovsky plánuje koukám od stolu.
Byl jste v té lokalitě alespoň jednou za život, abyste nakreslil takovou hámotinu?
Samozřejmě trasování Vlastinou ulicí je jediné správné řešení pro celkovou obsluhu této lokality. Jen se trať měla vysunout o 50 m jižně tak, aby výstavba probíhala za stávající kasárenskou zdí. Po dokončení se mohla zeď strhnout a areál kasáren zpřístupnit pro parkování ze sídliště.
-
MM-Mikulovsky
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MM-Mikulovsky » 19.12.2014 12:41
P_V:
1.) A je opravdu žádoucí vést nějaké/jakékoliv liniové dopravní stavby V CELÉ DÉLCE středem "zájmového území" - nepůsobí náhodou jako psychologická bariéra "to je ta stará/nová = jiná část za ....", místo skutečného stmelování těch dvou historicky různorodých částí?
2.) Není žádoucí spíše cca +/- ve skutečném středu (nejen v ose východ - západ, ale i v ose sever - jih) "zájmového území" vytvořit nějaké "centrum setkávání" místo dopravní tepny/jizvy? - U Vlastiny ul.
cca v této oblasti jižně od ní?
3.) Není vhodnější než z prostorových/hlukových důvodů vytěsňovat jeden druh dopravy na úkor druhého (tady IAD - kvůli TT), oba druhy dopravy rozprostřít/rozdělit - oddělením jejich protisměrů do dvou koridorů/ulic? Což by také navíc mohlo mezi současnými zastávkami TRAM Divoká Šárka a BUS Vlastina smysluplné využití ve vybudování tzv. blokového obratiště TRAM, které by na rozdíl od toho stávajícího na DŠ umožnilo, že i tzv. zkrácené spoje obslouží skoro centrum "zájmového území".
4.) Je opravdu vhodné plánovat vytvoření "jakéhosi slepého ramene/střeva" pro obsluhu Nádraží Ruzyně, které by provozně ztěžovalo až znemožňovalo přímé TRAM spojení mezi ním (zejména spoji od/do Kladna) a OC Šestka + Starým letištěm?
Dle mne (zvýše uvedeného) jako provozně rozumné vychází cca toto trasování TT mezi DŠ a Starým letištěm! Páč proti TT JEN Vlastinou ul. obslouží i jih "zájmového území" = ulici U Prioru - okolí současných BUS zastávek v ní: Brodecká (v její východní části), Ruzyňský Velkoobchod (v jejím středu) a Nádraží Ruzyně (v její západní části), přes níž by (proti dosavadním plánům) jely všechny spoje TRAM do/z plánovaných konečných (Sídliště)Dědina a Staré letiště.
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4088
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 19.12.2014 11:01
MM-Mikulovsky píše:- Prodloužení TT z Divoké Šárky ulicí Vlastinou (minimálně v obousměrném provedení) je totální blbost při znalosti výhledové totální proměny rozsáhlého území jižně od uvedené ulice = jasnosti budoucí potřeby dopravní obslužnosti toho území!
Naopak, Vlastina vede vhodně přibližně středem toho území, tvořeného novým a starým sídlištěm.