Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nedokážu říci termíny, ale obecně by mohly proběhnout RTT:
Bělehradská od Rumunské po Otakarovu
Vršovická od Zámecké po Minskou
Střešovická a Na Petřinách celá od křižovatky s Patočkovou po konečnou
Na Zlíchově od přemostění železnice po smyčku Hlubočepy
Plzeňská mezi Bertramkou a Klamovkou
Evropská mezi Thákurovou a Bořislavkou (Na Pískách)
Z hlediska nějaké formy repanelizace, ale to hádám, bych čekal nějaké krátkodobější úpravy v Nádražní, v Revoluční, na Hlávkově mostě a v oblouku u Bulhara.
edit: Ještě jsem zapomněl na poslední úsek Plynární mezi Nádr. Holešovice a Komunardů a na Sokolovskou od Urxovy po Palmovku a od Palmovky (U Balabenky) po Balabenku, ale tam si nejsem jistý, zda to hrozí letos.
Bělehradská od Rumunské po Otakarovu
Vršovická od Zámecké po Minskou
Střešovická a Na Petřinách celá od křižovatky s Patočkovou po konečnou
Na Zlíchově od přemostění železnice po smyčku Hlubočepy
Plzeňská mezi Bertramkou a Klamovkou
Evropská mezi Thákurovou a Bořislavkou (Na Pískách)
Z hlediska nějaké formy repanelizace, ale to hádám, bych čekal nějaké krátkodobější úpravy v Nádražní, v Revoluční, na Hlávkově mostě a v oblouku u Bulhara.
edit: Ještě jsem zapomněl na poslední úsek Plynární mezi Nádr. Holešovice a Komunardů a na Sokolovskou od Urxovy po Palmovku a od Palmovky (U Balabenky) po Balabenku, ale tam si nejsem jistý, zda to hrozí letos.
Naposledy upravil(a) Martin Šubrt dne 06.1.2015 9:35, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 5
- Registrován: 28.12.2014 22:10
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jen jsem slyšel že se mají rekonstruovat Vršovice a asi Smíchov.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Aby se pak kinderšotouši ptali proč ta a ta není od tehdy když se to v lednu psalo?m@rtin píše:Ale nelegálně by se snad na tram fóru objevit mohla, ne?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kdyz to nekdo sezene, nebudu se stazeni take branit.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ale nelegálně by se snad na tram fóru objevit mohla, ne?MOp píše:K teto informaci se priblizne minimalne 4 roky neda externe legalne dostat.chalupnyjirka píše:Zdravím všechny. Chtěl jsem se jen zeptat jestli je někde je nějaký přehled oprav tramvajových tratí či výstavby na rok 2015 nikde nemohu nic najít. Děkuji
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
K teto informaci se priblizne minimalne 4 roky neda externe legalne dostat.chalupnyjirka píše:Zdravím všechny. Chtěl jsem se jen zeptat jestli je někde je nějaký přehled oprav tramvajových tratí či výstavby na rok 2015 nikde nemohu nic najít. Děkuji
-
- Uživatel
- Příspěvky: 5
- Registrován: 28.12.2014 22:10
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zdravím všechny. Chtěl jsem se jen zeptat jestli je někde je nějaký přehled oprav tramvajových tratí či výstavby na rok 2015 nikde nemohu nic najít. Děkuji
-
- Uživatel
- Příspěvky: 5
- Registrován: 16.12.2014 20:17
- Bydliště: Poblíž jedné ulice (v Praze), kde již měla dlouho stát tramvajová trať. Bohužel nestojí kvůli vodovo
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To je samozřejmě jasné - upřednostnit by se měli tramvajové tratě do Bohnic a Suchdola, protože tam jsou skutečně potřeba . . Takovéto propojky ( Vypich - Větrník, Bíla Hora - Slánská atd....) by měly jen systémový přínos. Bohužel, nejsou peníze, nejsou EU dotace (respektive jsou, ale nedokážeme je čerpat - a proto máme PRD) a tak je v dnešní době obtížné prosadit jakoukoliv dopravní stavbugabuliatko píše:Plány existují. Existuje taky prázdná pokladna a odpor k jakýmkoli dopravním stavbám.Matěj 15T píše:Na propojení tramvajových tratí na západě Prahy existují takovéto plány:
Takový detail - jak se z BH dostat k ulici Slánská a pak u Žalanského to bude o prsa.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 5
- Registrován: 16.12.2014 20:17
- Bydliště: Poblíž jedné ulice (v Praze), kde již měla dlouho stát tramvajová trať. Bohužel nestojí kvůli vodovo
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jako přivaděče k metru by sloužily autobusové linky z Jihozápadního města - Lidé by na metro přestoupili ve stanici Nemocnice Motol a autobusy by se obracely v nově vybudovaném obratišti na Vypichu (autobusové přivaděče ze severu by se obracely na Petřinách). . Na obsloužení této spojky by (po dostavbě metra) postačila 1 tramvajová linka v desetiminutovém intervalu. Takto by mohla pokračovat například linka 25: Vypich, Nad Markétou, Koleje Větrník, Větrník, Petřiny, Sídliště PetřinyP_V píše:Jednak by to nefungovalo jako přivaděč metra, druhak by vznikla linka která by se vyhnula všemu podstatnému po cestě.Matěj 15T píše:Větrník - Vypich: Po celé délce ulicí Ankarskou.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jako dobrý, ale proč se to zazdilo starým Zlíchovem s mnoha OR? Úžasnou zastávkou ČSAD Smíchov? Proč tramvaj od Barrandova stojí v koloně před zastávkou na Knížecí a pak v koloně ve Zborovské a na Palackého mostě? Nahradila se kolona v ulici k Barrandovu (která tam již není) kolonami jinde a těžkou nepravidelností tramvají. V tomhle u mne provoz tramvají zaostává za provozem autobusů, pro 167 se BUS pruh našel i když vedle jezdí tramvaj.MM-Mikulovsky píše:Na Barrandově se na TRAM nevyplácí chodit?
Kolik lidí zranil autobus v zastávkách na mnoho let provozu a kolik tramvaj?
Barrandov je kočkopes nejvyššího kalibru. Rozpadající se monstrstavby na zastávkách s blikátkama na nástupištích ale bez chráněných přejezdů.
Pomíjím fakt že za peníze co stál ten zázrak s mostem a tunely mohli mít interval 1 minutu na mnoho let dopředu.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
O kilometr delší trasa dc, vedení Libockou (už jen se do ní bez nějakých výškových eskapád a/nebo demolic trefit)... no nic. Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MM Mikulovsky plánuje koukám od stolu.
Byl jste v té lokalitě alespoň jednou za život, abyste nakreslil takovou hámotinu?
Samozřejmě trasování Vlastinou ulicí je jediné správné řešení pro celkovou obsluhu této lokality. Jen se trať měla vysunout o 50 m jižně tak, aby výstavba probíhala za stávající kasárenskou zdí. Po dokončení se mohla zeď strhnout a areál kasáren zpřístupnit pro parkování ze sídliště.
Byl jste v té lokalitě alespoň jednou za život, abyste nakreslil takovou hámotinu?
Samozřejmě trasování Vlastinou ulicí je jediné správné řešení pro celkovou obsluhu této lokality. Jen se trať měla vysunout o 50 m jižně tak, aby výstavba probíhala za stávající kasárenskou zdí. Po dokončení se mohla zeď strhnout a areál kasáren zpřístupnit pro parkování ze sídliště.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
P_V: 1.) A je opravdu žádoucí vést nějaké/jakékoliv liniové dopravní stavby V CELÉ DÉLCE středem "zájmového území" - nepůsobí náhodou jako psychologická bariéra "to je ta stará/nová = jiná část za ....", místo skutečného stmelování těch dvou historicky různorodých částí?
2.) Není žádoucí spíše cca +/- ve skutečném středu (nejen v ose východ - západ, ale i v ose sever - jih) "zájmového území" vytvořit nějaké "centrum setkávání" místo dopravní tepny/jizvy? - U Vlastiny ul. cca v této oblasti jižně od ní?
3.) Není vhodnější než z prostorových/hlukových důvodů vytěsňovat jeden druh dopravy na úkor druhého (tady IAD - kvůli TT), oba druhy dopravy rozprostřít/rozdělit - oddělením jejich protisměrů do dvou koridorů/ulic? Což by také navíc mohlo mezi současnými zastávkami TRAM Divoká Šárka a BUS Vlastina smysluplné využití ve vybudování tzv. blokového obratiště TRAM, které by na rozdíl od toho stávajícího na DŠ umožnilo, že i tzv. zkrácené spoje obslouží skoro centrum "zájmového území".
4.) Je opravdu vhodné plánovat vytvoření "jakéhosi slepého ramene/střeva" pro obsluhu Nádraží Ruzyně, které by provozně ztěžovalo až znemožňovalo přímé TRAM spojení mezi ním (zejména spoji od/do Kladna) a OC Šestka + Starým letištěm?
Dle mne (zvýše uvedeného) jako provozně rozumné vychází cca toto trasování TT mezi DŠ a Starým letištěm! Páč proti TT JEN Vlastinou ul. obslouží i jih "zájmového území" = ulici U Prioru - okolí současných BUS zastávek v ní: Brodecká (v její východní části), Ruzyňský Velkoobchod (v jejím středu) a Nádraží Ruzyně (v její západní části), přes níž by (proti dosavadním plánům) jely všechny spoje TRAM do/z plánovaných konečných (Sídliště)Dědina a Staré letiště.
2.) Není žádoucí spíše cca +/- ve skutečném středu (nejen v ose východ - západ, ale i v ose sever - jih) "zájmového území" vytvořit nějaké "centrum setkávání" místo dopravní tepny/jizvy? - U Vlastiny ul. cca v této oblasti jižně od ní?
3.) Není vhodnější než z prostorových/hlukových důvodů vytěsňovat jeden druh dopravy na úkor druhého (tady IAD - kvůli TT), oba druhy dopravy rozprostřít/rozdělit - oddělením jejich protisměrů do dvou koridorů/ulic? Což by také navíc mohlo mezi současnými zastávkami TRAM Divoká Šárka a BUS Vlastina smysluplné využití ve vybudování tzv. blokového obratiště TRAM, které by na rozdíl od toho stávajícího na DŠ umožnilo, že i tzv. zkrácené spoje obslouží skoro centrum "zájmového území".
4.) Je opravdu vhodné plánovat vytvoření "jakéhosi slepého ramene/střeva" pro obsluhu Nádraží Ruzyně, které by provozně ztěžovalo až znemožňovalo přímé TRAM spojení mezi ním (zejména spoji od/do Kladna) a OC Šestka + Starým letištěm?
Dle mne (zvýše uvedeného) jako provozně rozumné vychází cca toto trasování TT mezi DŠ a Starým letištěm! Páč proti TT JEN Vlastinou ul. obslouží i jih "zájmového území" = ulici U Prioru - okolí současných BUS zastávek v ní: Brodecká (v její východní části), Ruzyňský Velkoobchod (v jejím středu) a Nádraží Ruzyně (v její západní části), přes níž by (proti dosavadním plánům) jely všechny spoje TRAM do/z plánovaných konečných (Sídliště)Dědina a Staré letiště.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Naopak, Vlastina vede vhodně přibližně středem toho území, tvořeného novým a starým sídlištěm.MM-Mikulovsky píše:- Prodloužení TT z Divoké Šárky ulicí Vlastinou (minimálně v obousměrném provedení) je totální blbost při znalosti výhledové totální proměny rozsáhlého území jižně od uvedené ulice = jasnosti budoucí potřeby dopravní obslužnosti toho území!
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MM-Mikulovsky: Barrandov je světlá vyjímka... Navíc Barrandov byl stavěn v době, kdy nebyl pražský okruh a cesta z Barrandova znamenala smrdět v koloně na mostě a nebo jet horskou dráhou přes Hlubočepy.
Kdyby se měl stavět Barrandov dnes, bylo by daleko těžší to prosadit... Navíc v ulici K Barrandovu by byl bus pruh a hotovo...
Kdyby se měl stavět Barrandov dnes, bylo by daleko těžší to prosadit... Navíc v ulici K Barrandovu by byl bus pruh a hotovo...