Karosák píše:Ano, 9136 na 17/201, ale pro změnu je ze hry 9150-cirka 12:45 měla MU s IAD na přejezdu Invalidovna > Urxova. Pomuchlany levý bok 1. článku.
Kdo by to tam čekal v tom děsivě nepřehledném místě. No, ale dílů mají "na skladě" dost.
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Karosák píše:Ano, 9136 na 17/201, ale pro změnu je ze hry 9150-cirka 12:45 měla MU s IAD na přejezdu Invalidovna > Urxova. Pomuchlany levý bok 1. článku.
Milan je totiž trochu jako Kim Čong Un - taky rozumí všemu. Jediný rozdíl je, že jeho proslovy nikdo nehltá a nikdo si nedělá zápisky do notýsku.koci píše:MM-M: Podle mě si to trochu představuješ jak Hurvínek válku. .
Tyto tri vozy jsou jako jediné po kontrole v pořádku. Zbylych 54 ceka na opravu.m_f píše:V čem jsou 9151 a 9160 lepší, že právě ty dvě můžou jezdit? Mimochodem nejezdí i další? Viděl jsem v lednu na zkušební jízdě minimálně i 9136...
A bude pro tu opravenou a nebo pro tu co jezdí?willyjeff píše:Od 2.2 bude kobyliská 17/1 negarantované 14T pořadí.m@rtin píše:Jak to vůbec vypadá s vozy 14T? Děje se v tomto směru vůbec něco?
Díky
Od 2.2 bude kobyliská 17/1 negarantované 14T pořadí.m@rtin píše:Jak to vůbec vypadá s vozy 14T? Děje se v tomto směru vůbec něco?
Díky
Což o to, od klávesnice jde leccos, akorátMM-Mikulovsky píše:tak snad není problém podélně/tlakově deformovatelné prvky příslušně podepřít tuhými částmi, se kterými by nebyli pevně spojeny!!!
1.) když potřebuji tuhost/únosnost v kolmém směru, tak snad není problém podélně/tlakově deformovatelné prvky příslušně podepřít tuhými částmi, se kterými by nebyli pevně spojeny!!!koci píše:.........
Když už nic, tak liché články nesou hmotnost těch sudých, takže jak jejich skelety, tak kloubová spojení musí mít dostatečnou tuhost a únosnost, aby ty síly byly schopné přenést. Požadavek na tuhost a zároveň deformovatelnost v tlaku je protichůdný. To prostě nejde. Navíc cokoliv deformuješ v tlaku, tak ti vybočí. V tomto případě by to bylo do prostoru cestujících... V podstatě jediný prostor, kde lze něco řízeně deformovat, a tím pohlcovat energii, aniž by to ohrozilo cestující, nebo řidiče je právě čelo. Tuhé čelo by taky byla blbost.
Pasivní bezpečnost má za cíl hlavně chránit posádku. Vozidlo je až druhořadé.