Sice jsem nechtěl reagovat...... zrcátka nechť si každý nastaví dle svého gusta.willyjeff píše:Podle mě, jste s Bobíkem vůbec nepochopili, o co go. Vám nikdo nenadává za vaší snahu vyhovět bezpečnostním hlediskům pohodlí v kabině, ale vy to ženete tak do extrému, jako byste na dálnici jeli 40 a tvrdili, jak se snažíte všemu vyhovět a jedete co nejbezpečněji.Filip píše:... Ale že mě tady bude někdo nadávat za to, že se snažím eliminovat problém, to je síla.
Tvrdíte, že si tím vynucujete změnu pravidel, když je dodržujete na 100%? Kde se, prosím, v předpisech mluví o minimální délce přípravy tramvaje při střídání, kde se mluví o tom, co má být vidět v zrcátku, kde se mluví o tom, že mám na T6 použít a nastavit přesně všech 7 zrcátek okolo kabiny. Je to řečnická otázka, odpovím si sám: nikde. Pokud chcete tedy provádět protest proti střídání na trati tím, že budete přehnaně dodržovat předpisy (i ty neexistující), musíte ale vzít do této kupy i všechny ostatní a neodpovídat mi na to: "nojo ponožky se dokážou řešit jen u DPP". Můžu to jednoduše parafrázovat: "Nojo, hořečnatě nastavovat zrcátko (levé u T3), ze kterého stejně není vůbec nic vidět, se může řešit jen u DPP".
Bobíku, ano nesouhlasím s vámi a možná to takhle prožíváš, protože je dost možné, že mezi sebou navzájem nesouhlasíme poprvé. Střídání na IPP mi vyhovuje, protože se tam dá velmi dobře dostat. To samé Palmovka, Anděl, ... Plus k tomu ještě přidáme, že oba dva jste stálí noční řidiči, kteří toho o střídání na trati přecijenom nic moc neví, přesto se takto vyjadřujete. Trochu mi to připomíná situaci u nás v HL, kde zástupci odborů jsou stálí noční či stálí ranní, také stálá odpolední.
A proč to prožívám takhle já? Nenapadá mě jiný pokus, než ti trochu nastínit, jak by ses v naší situaci cítil ty. Také bych mohl jako řidič/výpravčí/plánovač ve směru k tobě striktně dodržovat předpisy a vůbec na tebe nebrat ohledy. Vždyť přece dodržuji předpisy, za to by mě vůbec nikdo nemohl popotahovat. Ale já to neudělám, neboj, chovám se furt jako myslící člověk.
Dva roky jsem měl denní linky a půl roku jsem prožíval peklo střídání pořadí na lince 22. Dokonce oběma směry a to byl průser, když přijel kolega se zrychlovačem, starou sedačkou, která nešla dát dolů, mnohdy ani ne dozadu. A přiznám se, že třeba levé zrcátko jsem mnohdy ani neřešil, když jsem stejně měl jenom jednu konečnou, na které jsem se nezdržel ani 3 minuty. Pro mě je nutnost v pravém zrcátku aspoň něco vidět (když už ne úplně tak jak si přeju) a pohled jenom na první dveře asi není nic moc (můj názor). Tvrdím a pro mě je optimální střídání 1-2 minuty max. Na konečné se vozu klidně věnuji 20 minut než si všechno nastavím jak potřebuji a vyplním všechno, co mám. To samé jako jeden kolega mi povídal, že když je někde 50, tak jede padesát. Když jsem namítal, že třeba Vodičkova a okolí to na 50 není, tak prohlásil, že tam není omezení a jezdí tam 50. To samé, když vidím kolegu když najíždí do křižovatky, byť mám já přednost, tak ho prostě pustím a přednosti se vzdám. Podle mě by si řidiči měli vzájemně pomáhat a ne se hádat o kravinách.
Od nikoho nic nežádám, max nějaký ten požadavek na úpravu služby párkrát za rok v rámci možností, které jsou mi známé. Ale vyčítat, že si na střídání potřebuji pohnout zrcátkem, že nejezdím všude max povolenou rychlostí či jezdím občas pozdě nebo že chodím do práce brzo, to mi nepřijde ideální.