Orientační a informační systémy

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od ZXS91 » 07.3.2015 19:05

9001 píše:To je dost sporné. Když si člověk přečte podmínky FB... Navíc jsou prostě věci, které mají zůstat "doma"...
Já třeba za "doma" považuju i tu zeď na FB.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od 9001 » 07.3.2015 19:01

ZXS91 píše:Zas na druhou stranu je FB zcela soukromou aktivitou dotyčného a podniku by mělo být celkem pumpička, co tam píše. Jasně, jsou tam vyjímky, nějaký obchodní tajemství či nějaká stránka atakdále, ale tím to tak asi hasne
To je dost sporné. Když si člověk přečte podmínky FB... Navíc jsou prostě věci, které mají zůstat "doma"...

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od ZXS91 » 07.3.2015 18:58

Zas na druhou stranu je FB zcela soukromou aktivitou dotyčného a podniku by mělo být celkem pumpička, co tam píše. Jasně, jsou tam vyjímky, nějaký obchodní tajemství či nějaká stránka atakdále, ale tím to tak asi hasne

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od 9001 » 07.3.2015 17:39

Filip píše:
9001 píše:Ono je otázka času kdy DPP začne hlídat FB :wink:
Možná to už je. Slyšel jsem příhody kolegů, kteří na FB něco napsali a za několik dní museli vysvětlovat, cože to napsali. ..
Shodou okolností jsem dnes četl článek, že v SAE se můžete dostat i do krimu, když haníte na FB firmu...

Ale tak určité usměrnění je docela na snadě, když člověk vidí co lidi na FB jsou schopni napsat...

Filip

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od Filip » 07.3.2015 15:33

9001 píše:Ono je otázka času kdy DPP začne hlídat FB :wink:
Možná to už je. Slyšel jsem příhody kolegů, kteří na FB něco napsali a za několik dní museli vysvětlovat, cože to napsali. ..

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od 9001 » 07.3.2015 14:57

Ono je otázka času kdy DPP začne hlídat FB :wink:

Filip

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od Filip » 07.3.2015 14:13

MM-Mikulovsky píše:Petrpes: když je reakce PDT přiměřená = "rozumím (a konec)" a následně si s podanou informací vytře :zadnice , tak s tím nic nenadělám a je mi to do jisté míry ukradené = neřvu!

Ovšem, když PDT je schopný do vysílačky říct na nahlášení (částečné) překážky (např. nějakého porouchaného OA) v jediném souběžném jízdním pruhu podél vyvýšeného TRAM pásu z BKV (která při příjezdu 1. většího silničního vozidla než dodávka = BUSu či náklaďáku zapříčiní plné zablokování pruhu IAD a tedy následnou podélnou jízdu IAD po zvýšeném TRAM pásu, která je dle zákona o provozu na PK zakázaná) že se to TRAM netýká (= požadovanou MP/PČR na místo nebude "žádat"/posílat), tak mne to fakt naštve =
1.) důrazně zopakuji, že se to TRAM týká, protože budou IAD zdržovány až ohrožovány (toto zejména ty protijedoucí TRAM - jejich levé boky) a to IAD jedoucí po TT v místě, kde nemá co dělat.
2.) v klidu zdělím "Takže jste mi právě řekl, že na rozdíl ode mne, nebudete jednat dle D1/2, §3, odst.2, odrážky c, protože jste placen od hodiny a nikoliv od úkonu, čímž klidně porušujete zákoník práce - povinnosti zaměstnavatele, protože odmítáte vytvořit podmínky podřízeným - včetně mne - pro bezpečné a včasné splnění jejich úkolů?" následně bych také mohl pokračovat "Takže Vám oznamuji, že v souladu se zákoníkem práce, D1/2 a dalšími předpisy při nejbližší následující jízdě daným úsekem odmítnu projet, pokud zpozoruji, že zvýšené riziko MU nastalo/trvá a nesmyslně/zbytečně není ani započata iniciativa v jeho odstranění, protože také (jako Vy) nejsem placen od úkonu, ale od hodiny."

PS: - Žel druhá varianta je pro mne obtížně splnitelná - "pro děravou hlavu" = neschopnou si zapamatovat body příslušných předpisů.
- pro neznalé D1/2, §3 - "Základní ustanovení pro pracovníky provozu", odst.2 - "každý pracovník provozu je povinen", odr. c) "neprodleně odstranit (nebrání-li tomu jiné okolnosti) všechny překážky, které BRÁNÍ PLYNULOSTI A PRAVIDELNOSTI DOPRAVY A OHROŽUJÍ OSTATNÍ ÚČASTNÍKY DRÁŽNÍHO PROVOZU A PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH."
- Jinak můj pohled je takový, že místo toho porouchaného OA tou překážkou může být propadající se vozovka podél TT (jak se před pár lety stalo na Evropské ul.) a ten příslušný PDT by byl schopen říct, že situaci bude řešit až při poškození vlastní TT místo okamžitého řešení = předejití/zabránění větším škodám! Čímž by se opět vědomě dopouštěl porušení jiných bodů D1/2, zákoníku práce a dalších předpisů.
Proč si nezaložíš Facebook profil ? Tam je spoustu skupin, kde tohle můžeš řešit.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 07.3.2015 13:35

Petrpes: když je reakce PDT přiměřená = "rozumím (a konec)" a následně si s podanou informací vytře :zadnice , tak s tím nic nenadělám a je mi to do jisté míry ukradené = neřvu!

Ovšem, když PDT je schopný do vysílačky říct na nahlášení (částečné) překážky (např. nějakého porouchaného OA) v jediném souběžném jízdním pruhu podél vyvýšeného TRAM pásu z BKV (která při příjezdu 1. většího silničního vozidla než dodávka = BUSu či náklaďáku zapříčiní plné zablokování pruhu IAD a tedy následnou podélnou jízdu IAD po zvýšeném TRAM pásu, která je dle zákona o provozu na PK zakázaná) že se to TRAM netýká (= požadovanou MP/PČR na místo nebude "žádat"/posílat), tak mne to fakt naštve =
1.) důrazně zopakuji, že se to TRAM týká, protože budou IAD zdržovány až ohrožovány (toto zejména ty protijedoucí TRAM - jejich levé boky) a to IAD jedoucí po TT v místě, kde nemá co dělat.
2.) v klidu zdělím "Takže jste mi právě řekl, že na rozdíl ode mne, nebudete jednat dle D1/2, §3, odst.2, odrážky c, protože jste placen od hodiny a nikoliv od úkonu, čímž klidně porušujete zákoník práce - povinnosti zaměstnavatele, protože odmítáte vytvořit podmínky podřízeným - včetně mne - pro bezpečné a včasné splnění jejich úkolů?" následně bych také mohl pokračovat "Takže Vám oznamuji, že v souladu se zákoníkem práce, D1/2 a dalšími předpisy při nejbližší následující jízdě daným úsekem odmítnu projet, pokud zpozoruji, že zvýšené riziko MU nastalo/trvá a nesmyslně/zbytečně není ani započata iniciativa v jeho odstranění, protože také (jako Vy) nejsem placen od úkonu, ale od hodiny."

PS: - Žel druhá varianta je pro mne obtížně splnitelná - "pro děravou hlavu" = neschopnou si zapamatovat body příslušných předpisů.
- pro neznalé D1/2, §3 - "Základní ustanovení pro pracovníky provozu", odst.2 - "každý pracovník provozu je povinen", odr. c) "neprodleně odstranit (nebrání-li tomu jiné okolnosti) všechny překážky, které BRÁNÍ PLYNULOSTI A PRAVIDELNOSTI DOPRAVY A OHROŽUJÍ OSTATNÍ ÚČASTNÍKY DRÁŽNÍHO PROVOZU A PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH."
- Jinak můj pohled je takový, že místo toho porouchaného OA tou překážkou může být propadající se vozovka podél TT (jak se před pár lety stalo na Evropské ul.) a ten příslušný PDT by byl schopen říct, že situaci bude řešit až při poškození vlastní TT místo okamžitého řešení = předejití/zabránění větším škodám! Čímž by se opět vědomě dopouštěl porušení jiných bodů D1/2, zákoníku práce a dalších předpisů.

Filip

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od Filip » 07.3.2015 13:20

Během posledních 14 dní jsem včera podruhé hlásil neuzamčenou výhybku do Zámecké od Spořilova/Vozovny Pankrác. A už bylo znát, že moc prudím. :P

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od 9001 » 07.3.2015 13:15

Petrpes píše:No to jistě udělali MMM radost, ale nesmíš to tý vysílačky tolik řvát :D
Můžete hádat kdo tak nečiní celou svou kariéru (-X
Již dávno jsem se poučil, že každá nadměrná aktivita...
Tak asi je rozdíl volat sloupek je pryč a nebo je upadlý nebo když když chybí JŘ... a volat kvůli každé kravině 3x denně

U MM jde hodně o projev jakým to hlásí :wink:

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od MF » 07.3.2015 13:08

Petrpes píše:No to jistě udělali MMM radost, ale nesmíš to tý vysílačky tolik řvát :D
Můžete hádat kdo tak nečiní celou svou kariéru (-X
Již dávno jsem se poučil, že každá nadměrná aktivita...
Asi tak. Aktivní blb je horší než třídní nepřítel. To platí pořád.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od Petrpes » 07.3.2015 12:53

No to jistě udělali MMM radost, ale nesmíš to tý vysílačky tolik řvát :D
Můžete hádat kdo tak nečiní celou svou kariéru (-X
Již dávno jsem se poučil, že každá nadměrná aktivita...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.3.2015 21:09

Jsem si vzpomenul - na 1. letošním školení mne zaujal jeden pokyn ve významu:
protože DPP má plnit ISO, tak pokud náhodou při zastavení v zastávkách si (jako řidiči TRAM) stihneme všimnout nějakého poškození označníku či chybění jakýchkoliv informací na něm (případně náhodou na nedostatek v nich, proti běžnému stavu, budeme upozorněni cestujícím), tak nám přece "nic neudělá" uchopení vysílačky a nahlášení tohoto poznatku PDT.

PS: Můžete hádat, kdo tak činí celou svou "kariéru" u DPP?

Uživatelský avatar
Bába Foutéř
Šťoura
Příspěvky: 65
Registrován: 23.1.2007 19:25

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od Bába Foutéř » 06.3.2015 20:25

MM-Mikulovsky píše:
Jenda1989 píše:Přeji dobrý večer a chtěl bych se optat jestli někdo neví kdy opět začne staniční sloupek ve st. Otakarova (z.c.) ukazovat informace o tom, kdy přijede nejbližší tramvaj. Už delší dobu ukazuje displej pouze "Jiráskovo temno".
na uvedeném označníku musí být závada celé elektroinstalace - při funkčním okolním VO ani nesvítí!

určitě jsem celé hlásil před cca 3 týdny
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2012033003

"Po rekonstrukci se na zastávce Otakarova z centra objevila další zajímavost. Byl zde zřízen inteligentní zastávkový označník ZIO X7, vycházející z podoby označníků umístěných v Podbabě. Odlišuje se však ve své horní části, kde úklon hlavy zlepšuje čitelnost LCD i ze vzdálenějšího místa od označníku a hlavně za intenzivního slunečního svitu. Novinkou je též napájení označníku, které je usměrněno pomocí měničů přímo z trolejového vedení. Akci zabezpečoval Dopravní podnik vlastní kapacitou jednotky Dopravní cesta Tramvaje, provozovnami Vrchní stavba a Napájení TT."

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Orientační a informační systémy

Příspěvek od thriller2 » 06.3.2015 7:49

MM-Mikulovsky píše:Nebo ty znáš nějakou linku která v denním provozu, která jede ze zastávky Karlovo nám. ZC (od Spálené ul.) na Smíchov?
d6 od Boru

Odpovědět