Já třeba za "doma" považuju i tu zeď na FB.9001 píše:To je dost sporné. Když si člověk přečte podmínky FB... Navíc jsou prostě věci, které mají zůstat "doma"...
Orientační a informační systémy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
To je dost sporné. Když si člověk přečte podmínky FB... Navíc jsou prostě věci, které mají zůstat "doma"...ZXS91 píše:Zas na druhou stranu je FB zcela soukromou aktivitou dotyčného a podniku by mělo být celkem pumpička, co tam píše. Jasně, jsou tam vyjímky, nějaký obchodní tajemství či nějaká stránka atakdále, ale tím to tak asi hasne
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Zas na druhou stranu je FB zcela soukromou aktivitou dotyčného a podniku by mělo být celkem pumpička, co tam píše. Jasně, jsou tam vyjímky, nějaký obchodní tajemství či nějaká stránka atakdále, ale tím to tak asi hasne
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Shodou okolností jsem dnes četl článek, že v SAE se můžete dostat i do krimu, když haníte na FB firmu...Filip píše:Možná to už je. Slyšel jsem příhody kolegů, kteří na FB něco napsali a za několik dní museli vysvětlovat, cože to napsali. ..9001 píše:Ono je otázka času kdy DPP začne hlídat FB
Ale tak určité usměrnění je docela na snadě, když člověk vidí co lidi na FB jsou schopni napsat...
Re: Orientační a informační systémy
Možná to už je. Slyšel jsem příhody kolegů, kteří na FB něco napsali a za několik dní museli vysvětlovat, cože to napsali. ..9001 píše:Ono je otázka času kdy DPP začne hlídat FB
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Ono je otázka času kdy DPP začne hlídat FB
Re: Orientační a informační systémy
Proč si nezaložíš Facebook profil ? Tam je spoustu skupin, kde tohle můžeš řešit.MM-Mikulovsky píše:Petrpes: když je reakce PDT přiměřená = "rozumím (a konec)" a následně si s podanou informací vytře , tak s tím nic nenadělám a je mi to do jisté míry ukradené = neřvu!
Ovšem, když PDT je schopný do vysílačky říct na nahlášení (částečné) překážky (např. nějakého porouchaného OA) v jediném souběžném jízdním pruhu podél vyvýšeného TRAM pásu z BKV (která při příjezdu 1. většího silničního vozidla než dodávka = BUSu či náklaďáku zapříčiní plné zablokování pruhu IAD a tedy následnou podélnou jízdu IAD po zvýšeném TRAM pásu, která je dle zákona o provozu na PK zakázaná) že se to TRAM netýká (= požadovanou MP/PČR na místo nebude "žádat"/posílat), tak mne to fakt naštve =
1.) důrazně zopakuji, že se to TRAM týká, protože budou IAD zdržovány až ohrožovány (toto zejména ty protijedoucí TRAM - jejich levé boky) a to IAD jedoucí po TT v místě, kde nemá co dělat.
2.) v klidu zdělím "Takže jste mi právě řekl, že na rozdíl ode mne, nebudete jednat dle D1/2, §3, odst.2, odrážky c, protože jste placen od hodiny a nikoliv od úkonu, čímž klidně porušujete zákoník práce - povinnosti zaměstnavatele, protože odmítáte vytvořit podmínky podřízeným - včetně mne - pro bezpečné a včasné splnění jejich úkolů?" následně bych také mohl pokračovat "Takže Vám oznamuji, že v souladu se zákoníkem práce, D1/2 a dalšími předpisy při nejbližší následující jízdě daným úsekem odmítnu projet, pokud zpozoruji, že zvýšené riziko MU nastalo/trvá a nesmyslně/zbytečně není ani započata iniciativa v jeho odstranění, protože také (jako Vy) nejsem placen od úkonu, ale od hodiny."
PS: - Žel druhá varianta je pro mne obtížně splnitelná - "pro děravou hlavu" = neschopnou si zapamatovat body příslušných předpisů.
- pro neznalé D1/2, §3 - "Základní ustanovení pro pracovníky provozu", odst.2 - "každý pracovník provozu je povinen", odr. c) "neprodleně odstranit (nebrání-li tomu jiné okolnosti) všechny překážky, které BRÁNÍ PLYNULOSTI A PRAVIDELNOSTI DOPRAVY A OHROŽUJÍ OSTATNÍ ÚČASTNÍKY DRÁŽNÍHO PROVOZU A PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH."
- Jinak můj pohled je takový, že místo toho porouchaného OA tou překážkou může být propadající se vozovka podél TT (jak se před pár lety stalo na Evropské ul.) a ten příslušný PDT by byl schopen říct, že situaci bude řešit až při poškození vlastní TT místo okamžitého řešení = předejití/zabránění větším škodám! Čímž by se opět vědomě dopouštěl porušení jiných bodů D1/2, zákoníku práce a dalších předpisů.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Petrpes: když je reakce PDT přiměřená = "rozumím (a konec)" a následně si s podanou informací vytře , tak s tím nic nenadělám a je mi to do jisté míry ukradené = neřvu!
Ovšem, když PDT je schopný do vysílačky říct na nahlášení (částečné) překážky (např. nějakého porouchaného OA) v jediném souběžném jízdním pruhu podél vyvýšeného TRAM pásu z BKV (která při příjezdu 1. většího silničního vozidla než dodávka = BUSu či náklaďáku zapříčiní plné zablokování pruhu IAD a tedy následnou podélnou jízdu IAD po zvýšeném TRAM pásu, která je dle zákona o provozu na PK zakázaná) že se to TRAM netýká (= požadovanou MP/PČR na místo nebude "žádat"/posílat), tak mne to fakt naštve =
1.) důrazně zopakuji, že se to TRAM týká, protože budou IAD zdržovány až ohrožovány (toto zejména ty protijedoucí TRAM - jejich levé boky) a to IAD jedoucí po TT v místě, kde nemá co dělat.
2.) v klidu zdělím "Takže jste mi právě řekl, že na rozdíl ode mne, nebudete jednat dle D1/2, §3, odst.2, odrážky c, protože jste placen od hodiny a nikoliv od úkonu, čímž klidně porušujete zákoník práce - povinnosti zaměstnavatele, protože odmítáte vytvořit podmínky podřízeným - včetně mne - pro bezpečné a včasné splnění jejich úkolů?" následně bych také mohl pokračovat "Takže Vám oznamuji, že v souladu se zákoníkem práce, D1/2 a dalšími předpisy při nejbližší následující jízdě daným úsekem odmítnu projet, pokud zpozoruji, že zvýšené riziko MU nastalo/trvá a nesmyslně/zbytečně není ani započata iniciativa v jeho odstranění, protože také (jako Vy) nejsem placen od úkonu, ale od hodiny."
PS: - Žel druhá varianta je pro mne obtížně splnitelná - "pro děravou hlavu" = neschopnou si zapamatovat body příslušných předpisů.
- pro neznalé D1/2, §3 - "Základní ustanovení pro pracovníky provozu", odst.2 - "každý pracovník provozu je povinen", odr. c) "neprodleně odstranit (nebrání-li tomu jiné okolnosti) všechny překážky, které BRÁNÍ PLYNULOSTI A PRAVIDELNOSTI DOPRAVY A OHROŽUJÍ OSTATNÍ ÚČASTNÍKY DRÁŽNÍHO PROVOZU A PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH."
- Jinak můj pohled je takový, že místo toho porouchaného OA tou překážkou může být propadající se vozovka podél TT (jak se před pár lety stalo na Evropské ul.) a ten příslušný PDT by byl schopen říct, že situaci bude řešit až při poškození vlastní TT místo okamžitého řešení = předejití/zabránění větším škodám! Čímž by se opět vědomě dopouštěl porušení jiných bodů D1/2, zákoníku práce a dalších předpisů.
Ovšem, když PDT je schopný do vysílačky říct na nahlášení (částečné) překážky (např. nějakého porouchaného OA) v jediném souběžném jízdním pruhu podél vyvýšeného TRAM pásu z BKV (která při příjezdu 1. většího silničního vozidla než dodávka = BUSu či náklaďáku zapříčiní plné zablokování pruhu IAD a tedy následnou podélnou jízdu IAD po zvýšeném TRAM pásu, která je dle zákona o provozu na PK zakázaná) že se to TRAM netýká (= požadovanou MP/PČR na místo nebude "žádat"/posílat), tak mne to fakt naštve =
1.) důrazně zopakuji, že se to TRAM týká, protože budou IAD zdržovány až ohrožovány (toto zejména ty protijedoucí TRAM - jejich levé boky) a to IAD jedoucí po TT v místě, kde nemá co dělat.
2.) v klidu zdělím "Takže jste mi právě řekl, že na rozdíl ode mne, nebudete jednat dle D1/2, §3, odst.2, odrážky c, protože jste placen od hodiny a nikoliv od úkonu, čímž klidně porušujete zákoník práce - povinnosti zaměstnavatele, protože odmítáte vytvořit podmínky podřízeným - včetně mne - pro bezpečné a včasné splnění jejich úkolů?" následně bych také mohl pokračovat "Takže Vám oznamuji, že v souladu se zákoníkem práce, D1/2 a dalšími předpisy při nejbližší následující jízdě daným úsekem odmítnu projet, pokud zpozoruji, že zvýšené riziko MU nastalo/trvá a nesmyslně/zbytečně není ani započata iniciativa v jeho odstranění, protože také (jako Vy) nejsem placen od úkonu, ale od hodiny."
PS: - Žel druhá varianta je pro mne obtížně splnitelná - "pro děravou hlavu" = neschopnou si zapamatovat body příslušných předpisů.
- pro neznalé D1/2, §3 - "Základní ustanovení pro pracovníky provozu", odst.2 - "každý pracovník provozu je povinen", odr. c) "neprodleně odstranit (nebrání-li tomu jiné okolnosti) všechny překážky, které BRÁNÍ PLYNULOSTI A PRAVIDELNOSTI DOPRAVY A OHROŽUJÍ OSTATNÍ ÚČASTNÍKY DRÁŽNÍHO PROVOZU A PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH."
- Jinak můj pohled je takový, že místo toho porouchaného OA tou překážkou může být propadající se vozovka podél TT (jak se před pár lety stalo na Evropské ul.) a ten příslušný PDT by byl schopen říct, že situaci bude řešit až při poškození vlastní TT místo okamžitého řešení = předejití/zabránění větším škodám! Čímž by se opět vědomě dopouštěl porušení jiných bodů D1/2, zákoníku práce a dalších předpisů.
Re: Orientační a informační systémy
Během posledních 14 dní jsem včera podruhé hlásil neuzamčenou výhybku do Zámecké od Spořilova/Vozovny Pankrác. A už bylo znát, že moc prudím.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Tak asi je rozdíl volat sloupek je pryč a nebo je upadlý nebo když když chybí JŘ... a volat kvůli každé kravině 3x denněPetrpes píše:No to jistě udělali MMM radost, ale nesmíš to tý vysílačky tolik řvát
Můžete hádat kdo tak nečiní celou svou kariéru
Již dávno jsem se poučil, že každá nadměrná aktivita...
U MM jde hodně o projev jakým to hlásí
Re: Orientační a informační systémy
Asi tak. Aktivní blb je horší než třídní nepřítel. To platí pořád.Petrpes píše:No to jistě udělali MMM radost, ale nesmíš to tý vysílačky tolik řvát
Můžete hádat kdo tak nečiní celou svou kariéru
Již dávno jsem se poučil, že každá nadměrná aktivita...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
No to jistě udělali MMM radost, ale nesmíš to tý vysílačky tolik řvát
Můžete hádat kdo tak nečiní celou svou kariéru
Již dávno jsem se poučil, že každá nadměrná aktivita...
Můžete hádat kdo tak nečiní celou svou kariéru
Již dávno jsem se poučil, že každá nadměrná aktivita...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Jsem si vzpomenul - na 1. letošním školení mne zaujal jeden pokyn ve významu:
protože DPP má plnit ISO, tak pokud náhodou při zastavení v zastávkách si (jako řidiči TRAM) stihneme všimnout nějakého poškození označníku či chybění jakýchkoliv informací na něm (případně náhodou na nedostatek v nich, proti běžnému stavu, budeme upozorněni cestujícím), tak nám přece "nic neudělá" uchopení vysílačky a nahlášení tohoto poznatku PDT.
PS: Můžete hádat, kdo tak činí celou svou "kariéru" u DPP?
protože DPP má plnit ISO, tak pokud náhodou při zastavení v zastávkách si (jako řidiči TRAM) stihneme všimnout nějakého poškození označníku či chybění jakýchkoliv informací na něm (případně náhodou na nedostatek v nich, proti běžnému stavu, budeme upozorněni cestujícím), tak nám přece "nic neudělá" uchopení vysílačky a nahlášení tohoto poznatku PDT.
PS: Můžete hádat, kdo tak činí celou svou "kariéru" u DPP?
- Bába Foutéř
- Šťoura
- Příspěvky: 65
- Registrován: 23.1.2007 19:25
Re: Orientační a informační systémy
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2012033003MM-Mikulovsky píše:na uvedeném označníku musí být závada celé elektroinstalace - při funkčním okolním VO ani nesvítí!Jenda1989 píše:Přeji dobrý večer a chtěl bych se optat jestli někdo neví kdy opět začne staniční sloupek ve st. Otakarova (z.c.) ukazovat informace o tom, kdy přijede nejbližší tramvaj. Už delší dobu ukazuje displej pouze "Jiráskovo temno".
určitě jsem celé hlásil před cca 3 týdny
"Po rekonstrukci se na zastávce Otakarova z centra objevila další zajímavost. Byl zde zřízen inteligentní zastávkový označník ZIO X7, vycházející z podoby označníků umístěných v Podbabě. Odlišuje se však ve své horní části, kde úklon hlavy zlepšuje čitelnost LCD i ze vzdálenějšího místa od označníku a hlavně za intenzivního slunečního svitu. Novinkou je též napájení označníku, které je usměrněno pomocí měničů přímo z trolejového vedení. Akci zabezpečoval Dopravní podnik vlastní kapacitou jednotky Dopravní cesta Tramvaje, provozovnami Vrchní stavba a Napájení TT."
Re: Orientační a informační systémy
d6 od BoruMM-Mikulovsky píše:Nebo ty znáš nějakou linku která v denním provozu, která jede ze zastávky Karlovo nám. ZC (od Spálené ul.) na Smíchov?