Orientační a informační systémy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Orientační a informační systémy
Já volám na PDT v průměru tak 2-3x za týden a zatím až na jednoho nic moc příjemného člověka to bylo se všemi naprosto v pohodě až místy trochu neformální z obou stran
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
mnou v citaci zvýrazněné bude důvodem, že pamatuješ jistou dobu/přístup v v DPP (PDT)Petrpes píše:Já mám taky něco málo desítek hovorů s PDT zasebou, za těch skoro 17 let
a skutečnost, že již asi větší část jezdíš na VPP mohla přispět, že jsi (na rozdíl od mých instruktorů) nepostřehl "obecnou změnu kurzu" od systému, který snad původně zavedl pan Stůj.
MM-Mikulovsky píše:Petrpes píše:......... se bude jednat o případ, na nějž jsem byl upozorněn instruktory již na konci základního kurzu před skoro 7 lety = "nějaký mazák" si stále "hraje na polovojenskou organizaci", čímž odmítá si navyknout, že PD má (do určité míry) zajišťovat servis řidičům............
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Já mám taky něco málo desítek hovorů s PDT zasebou, za těch skoro 17 let
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Orientační a informační systémy
Zhaslé VO v ulici s TT hlásím taky, nestává se to často, ale občas ano. Zatím s tím PDT neměl nikdy problém.
Vodu na Nuselských schodech bych taky určitě nahlásil.
Celkově bych taky rozhodně neřekl, že PDT je neochotný. Za ty roky mám hovorů s PDT už desítky (možná stovky) a počet hovorů, kdy jsem nebyl s reakcí PDT spokojen, bych spočítal na prstech jedné ruky.
Vodu na Nuselských schodech bych taky určitě nahlásil.
Celkově bych taky rozhodně neřekl, že PDT je neochotný. Za ty roky mám hovorů s PDT už desítky (možná stovky) a počet hovorů, kdy jsem nebyl s reakcí PDT spokojen, bych spočítal na prstech jedné ruky.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
no, jenže:Petrpes píše:Hlásit VO by mě ani ve snu nenapadlo
1.) na VO jsou většinou napojeny zastávkové označníky a když nesvítí ani to VO, tak nejbližší funkční světlo z výloh (či vstupů =M=) není "nic moc" osvětlení ZJŘ, čili cestující si ve vyvěšených informacích moc (minimálně pohodlně) nepočtou = zvyšuje se pravděpodobnost jejich dotazů na řidiče = prodlužování stanicování/doby přepravy
2.) alespoň já tedy neosvětlenými místy jedu výrazně pomaleji než osvětlenými = při nefunkčním VO se prodlužuje doba přepravy
3.) VO je veřejná služba objednaná/zajišťovaná městem, MHD je to samé + jsme nepřímo (v přímé řadě s jedním "mezistupněm") zaměstnanci města = beru za logické, že by jsme měli být (s MP, PČR, RZS) 1. aktivní ve věci "pořádku" v ulicích (protože máme k dispozici radiové spojení = možnost oznámení aktuální události)!
PS: Dráhy a veřejná doprava patří z pohledu trestního zákoníku mezi obecně prospěšná zařízení, tak jako veřejné telefonní stanice (jichž již dost ubylo) = až mne někdo přepadne a obere o mobil (či mi jej zničí), tak prvotně pro přivolání pomoci budu hledat jestli není v okolí jedna z těchto veřejných služeb!
Jinak bez vědomí PDT volám MP/PČR i z TRAM přímo mobilem v situacích zpozorování potřeby (vhodnosti) jejich zásahu nesouvisejícím s dopravou (neomezujícím ji) = např. poškozování věcí (včetně sloupů VO a TV tzv. černým výlepem), které jsou dostatečně vzdáleny od TT (dokud se před RTT Podolské nábř. černý výlep prováděl na sloupech mezi protisměrnými kolejemi, tak výskyt těchto osob v TT jsem hlásil PDT).
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Hlásit VO by mě ani ve snu nenapadlo
Re: Orientační a informační systémy
Tam bylo veselo...Filip píše:Předevčírem jsem volal prasklé potrubí a proudy vody ženoucí se od Nuselských schodů na Otakarovou. Sice jsem měl obavy, abych to vyjel, ale vyjel a ochotně mi podívá PDT, že to předají a za tři hodiny opraveno.
Ale samozřejmě třeba závady apod. se řeší způsobem "dokud to jede, tak jeď"
Re: Orientační a informační systémy
Předevčírem jsem volal prasklé potrubí a proudy vody ženoucí se od Nuselských schodů na Otakarovou. Sice jsem měl obavy, abych to vyjel, ale vyjel a ochotně mi podívá PDT, že to předají a za tři hodiny opraveno.
Ale samozřejmě třeba závady apod. se řeší způsobem "dokud to jede, tak jeď"
Ale samozřejmě třeba závady apod. se řeší způsobem "dokud to jede, tak jeď"
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
já si v množství mých hlášení procentuálně na neochotu PDT stěžovat nemohu = mám "podezření", že se jedná jen o jednu osobu z čehož by vyplývalo, že se bude jednat o případ, na nějž jsem byl upozorněn instruktory již na konci základního kurzu před skoro 7 lety = "nějaký mazák" si stále "hraje na polovojenskou organizaci", čímž odmítá si navyknout, že PD má (do určité míry) zajišťovat servis řidičům.Petrpes píše:...
PDT celkově pro neochotu nerad volám, závady se dojezdí, konflikty vyřeší, auta lidi odhází
PS: Dokonce nemám problém ve večerních/nočních hodinách zavolat PDT místní výpadek VO (naposledy v po 9.3. zastávky Florenc a nejbližší okolí = cca mezi magistrálou a Negreliho viaduktem při cestě ZC) a opravdu v 90% hned při zpáteční cestě VO plně funguje!
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Já už jsem si je i párkrát sám zastavil, vícekrát na houmlesáky, to spíše MP.
Ale i na auto v PP ve výjezdu ze smyčky O. Hřbitovy, zrovna nějakej důstojník, řekl okamžitě zařídím a za 15 minut byla na místě odtahovka...
PDT celkově pro neochotu nerad volám, závady se dojezdí, konflikty vyřeší, auta lidi odhází
Ale i na auto v PP ve výjezdu ze smyčky O. Hřbitovy, zrovna nějakej důstojník, řekl okamžitě zařídím a za 15 minut byla na místě odtahovka...
PDT celkově pro neochotu nerad volám, závady se dojezdí, konflikty vyřeší, auta lidi odhází
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Jenom bych podotkl, že když si volám PČR/MP sám, tak mi v tom sice nikdo bránit nemůže a současně vím, že je moje povinnost o tom neprodleně zpravit PDT, ale nějak to nemají rádi. Už jsem slyšel o více případech, kdy byl volající řidič "dušen" proč nevolal přes PD. Dokonce jeden čas běžela i na monitorech zpráva, že o pomoc si máme žádat výhradně prostřednictvím PD. To jen postřeh k praxi, nikoliv k Milanovi.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
MM: Pohybuješ na hodně tenkém ledě... Co bránilo tobě to ohlásit MP/PČR, když se jedná o obecné ohrožení. Navíc ty máš pohoršující okolnost v tom, že si to viděl na vlastní oči a tak si to mohl lépe vyhodnotit, takže vlastně zákon si porušil hlavně ty...
Evropská je to samé. Volám rovnou PČR/MP, popř. hodím blikačky a odmítnu projet...
Nemůžu si pomoct, ale zatím to vypadá na kdo jámu kopá, sám do ní padá... Dávej si pozor, aby si tam brzo nespadl, už si hodně na kraji...
Evropská je to samé. Volám rovnou PČR/MP, popř. hodím blikačky a odmítnu projet...
Nemůžu si pomoct, ale zatím to vypadá na kdo jámu kopá, sám do ní padá... Dávej si pozor, aby si tam brzo nespadl, už si hodně na kraji...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
No, jsem furt názoru, že mimo jiné odmítnutí PDT řešit (= nahlásit příslušným složkám MP/PČR) podřízenými řidiči oznámenou neprůjezdnost pruhu IAD by (minimálně za "nepříznivých následků") mohlo být vyhodnoceno i jako obecné ohrožení, a rozhodně bez pochyby by to platilo, kdy PDT odmítl řešit (z mého pohledu srovnatelné) oznámení propadání se vozovky vedle TT (jenž se před pár roky stalo na Evropské ul.)!9001 píše:.......
Ty tu PDT resp. jeho zaměstnance, posléze celý DPP obvinuješ z páchání trestné činnosti což je trochu jiná káva! A z toho se už nevykecáš.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Pozor. Můj názor na travnaté/OKS TT v jistých oblastech je velmi dobře znám, ale my tu řešíme něco jiného.
Ty tu PDT resp. jeho zaměstnance, posléze celý DPP obvinuješ z páchání trestné činnosti což je trochu jiná káva! A z toho se už nevykecáš.
Ty tu PDT resp. jeho zaměstnance, posléze celý DPP obvinuješ z páchání trestné činnosti což je trochu jiná káva! A z toho se už nevykecáš.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
9001: Rapl v (z) provozu mne určitě nechytá - na rozdíl od nejednoho z ostatních kolegů nemám problém (ba naopak dělám to velmi často) dát s TRAM přednost IAD či chodcům (zejména při vědomí, že v opačném případě bych je nesmyslně zdržoval/blokoval) natož, abych TRAM tzv. rozháněl ucelené skupiny chodců (turistů).
Ovšem jedna věc mne fakt nebaví - nechat si tzv. s.át na hlavu = např. v již uvedeném případě se nechat zbytečně zdržovat/blokovat/ohrožovat IAD v místě, kde nemá na TT fakt co pohledávat = na zvýšeném (potažmo zatravněném) TRAM pásu, protože 1 nějaké porouchané OA (částečně = náklaďákům či autobusům) zablokovalo jediný souběžný jízdní pruh IAD podél vyvýšeného (potažmo zatravněného) TRAM pásu.
Navíc zaměstnanci DPP (včetně mne a nadřízeného PDT) jsme vlastně (nepřímo či spíše v přímé řadě) městští zaměstnanci = nemělo by nám být (jak se dá vyčíst -z mnou již citovaného- D1/2, §3, odst.2, odrážky c)"ukradené" dění okolo TT i bez vlivu na TRAM - např. ani zablokování IAD, protože kvůli překážce podél zatravněné (či OKS) TT neprojede - v krajním případě to totiž může velmi vadit vozidlům IZS!!! A v neposlední řadě popravdě - dnes člověk nikdy nemá jistotu, že za pouhý moment tu IZS nebude potřebovat sám osobně.
PS: Jinak neprůjezdnost pruhů IAD podél zatravněných (či OKS) TT nejvíce zde kritizuješ zrovna Ty!
Ovšem jedna věc mne fakt nebaví - nechat si tzv. s.át na hlavu = např. v již uvedeném případě se nechat zbytečně zdržovat/blokovat/ohrožovat IAD v místě, kde nemá na TT fakt co pohledávat = na zvýšeném (potažmo zatravněném) TRAM pásu, protože 1 nějaké porouchané OA (částečně = náklaďákům či autobusům) zablokovalo jediný souběžný jízdní pruh IAD podél vyvýšeného (potažmo zatravněného) TRAM pásu.
Navíc zaměstnanci DPP (včetně mne a nadřízeného PDT) jsme vlastně (nepřímo či spíše v přímé řadě) městští zaměstnanci = nemělo by nám být (jak se dá vyčíst -z mnou již citovaného- D1/2, §3, odst.2, odrážky c)"ukradené" dění okolo TT i bez vlivu na TRAM - např. ani zablokování IAD, protože kvůli překážce podél zatravněné (či OKS) TT neprojede - v krajním případě to totiž může velmi vadit vozidlům IZS!!! A v neposlední řadě popravdě - dnes člověk nikdy nemá jistotu, že za pouhý moment tu IZS nebude potřebovat sám osobně.
PS: Jinak neprůjezdnost pruhů IAD podél zatravněných (či OKS) TT nejvíce zde kritizuješ zrovna Ty!
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 08.3.2015 22:43, celkem upraveno 1 x.