Chování zaměstnanců DP
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 7001
- Uživatel
- Příspěvky: 204
- Registrován: 30.8.2004 8:31
- Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...
Re: Chování zaměstnanců DP
Pro MF: tu dobu taky pamatuju, řidiči to řešili tak, že si vzali noviny a odebrali se prřestávkovat na WC. Nezlobte se na mě, ale pokud čerpám přestávku, nechci mít ve voze kaštany. Když je někomu zima tak ať se oblékne, nebo přijde na čas odjezdu aby nemrznul. Tyhlety internety má v mobilu každej, tak by neměl být problém si to zjistit.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Tak toto bych viděl jako osobní výzvu pro MM-MilanaMF píše:Když to nebude hulákat stylem: dóóbrýýýdééén, jménem svýýmm...tak by to mohlo mít účinek.
Re: Chování zaměstnanců DP
To jsou rozumná slova. Myslím, že většina kaštanů by to ocenila, ale žádné pochvaly nikam psát nebudou. Nějaký remcal, kterému to vedle ujelo se vždycky najde a nikdy to lepší nebude
Pamatuju, že když byly takový ty výživný mrazy co se večer blížily -20°C, tak na Jižáku se našel semtam autobusák co najel do nástupní a nechal sám od sebe lidi čekat do odejzdu v buse, to byl pane pokrok
Pamatuju, že když byly takový ty výživný mrazy co se večer blížily -20°C, tak na Jižáku se našel semtam autobusák co najel do nástupní a nechal sám od sebe lidi čekat do odejzdu v buse, to byl pane pokrok
Re: Chování zaměstnanců DP
Bývala zde doba, kdy se zkoušelo nechat nastoupit cestující do vozu dřív. Za čelní okno se pokládaly plastové hodiny, na které se nastavil čas odjezdu. Nakonec se to stejně zrušilo, protože lidi nadávali, že třeba na Bílé Hoře jim odjela dřív tramvaj ze sousední koleje, která do nástupní dřív nenajela, protože prostě v KZ ve stejnou dobu jako její kolegyně ještě nebyla. Ale v době plánované montáže digisloupků by too mohlo být realizováno, protože by prostě mohla běžet informace typu: ...linka 13, odjezd v 8:00 ze stanoviště (zastávky č.1), linka 13, odjezd v 8:03 ze stanoviště č. 2. Nebo prostě nějak jednoduše a logicky toto identifikovat.
Je jasné, že lidem se stejně nikdo nezavděčí, ale současný stav, tj. najet do stanice a nechat dveře zavřené je blbost. Ať řidič otevře třeba jen první dveře a může lidem říci, že jede v určitý čas...Když to nebude hulákat stylem: dóóbrýýýdééén, jménem svýýmm...tak by to mohlo mít účinek.
Je jasné, že lidem se stejně nikdo nezavděčí, ale současný stav, tj. najet do stanice a nechat dveře zavřené je blbost. Ať řidič otevře třeba jen první dveře a může lidem říci, že jede v určitý čas...Když to nebude hulákat stylem: dóóbrýýýdééén, jménem svýýmm...tak by to mohlo mít účinek.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Chování zaměstnanců DP
Jo kampaň slušný řidič, to je taky vopičárna non plus ultra. To musel vymyslet snad nějakej kancelářskej co je totálně mimo realitu a běžnej život.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
toto netvrdím - naopak tvrdím, že pokud chtějí dotyční skutečně jednat tzv. "pro lidi", tak JE NESMÍ, v souvislosti se zdejšími (tebou uvedenými zvyklostmi), MÁST + případně musí udělat něco navíc (jako já, který s tím, mnou včera kritizovaným, 5.pořadím l.11 vyjížděl na první dvě kola dnes):Karosák píše:............. Že zrovna ty Milane, který vymýšlíš kdejaký zlepšovák provozu přijdeš s tím, že se máme na lidi v zájmu nevím čeho na lidi kašlat a cestování jim znepříjemnit, jsem opravdu nečekal
jenže jen v některých konkrétních časech mimo tzv. dopravní sedla (včetně toho poledního), kdy je ve VJŘ u času příjezdu do obratiště NBS poznámka "§", která má vysvětlivku "nutná manipulace v ČÁSTI nástupní zastávky"Bobik píše:Podívej, na Synkáči je spousta tramvají, nevejde se to tam a stojí se i v nástupní. ..........
a) naprosto nechápu co tam dělala během mého dnešního výjezdu cca v 5:07 souprava T6 na dalším pořadí l.11, když za ní v obratišti NEBYLA JEDINÁ JINÁ TRAMVAJ
b) alespoň nejen, že byla uvedená TRAM v nástupní tzv. po tmě (salón a potkávačky), ale hlavně stála tak, že od jejího čela k označníku bylo ještě cca 10m = osoba, která se tam při mém výjezdu nacházela mou TRAM "na hlavní trati" měla šanci vidět a mohla na ní dojít !
c) za tím "mým" 5.pořadím l.11 do průjezdu "po hlavní tarti" vyjíždějících l.11/p.4 v 6:33 i za ní po stejné trase po Želivského-Strojimport jedoucí l.13/p.2 v 6:35 (resp. cca se zpožděním 1 min.) STÁLA V OBRATIŠTI NBS JEDINÁ TRAMVAJ = do Zámecké se ještě pořád za nás (při "správném" stání) vlezla jedna souprava - na těsno se tam vleze a během špičky tam tak nyní stávají tři dvojice/kloubáky o délce cca 32m !
1.) jenže z tebou uvedených důvodů V PRAZE PRO CESTUJÍCÍ TRAMVAJ NAJETÁ (a umožňující nástup - resp. za snížených světelných podmínek s rozsvíceným interiérem) V NÁSTUPNÍ ZASTÁVCE SE ROVNÁ TRAMVAJ TĚSNĚ PŘED ODJEZDEM DOBÍHAJÍ JI "S VYPLAZENÝM JAZYKEM" BYŤ MÁ DO ODJEZDU I CELÝ INETRVAL (NEOJEDINĚLE I 10 A VÍC MINUT)!Karosák píše:Přesně! Najet do nástupní za odporného počasí a při děsivém intervalu je podle mě lidskost Kolega třeba absenci tohoto zvyku v Praze velmi kritizuje. ......... Vždycky jsem to bral jako jednoznačné plus pro kaštany a sám to ocenil!
Bohužel v Praze se to tak nikdy nedělalo, často kvůli uspořádání nástupních (budiž), a neexistenci dveřních automatů (vždyť i staré Düewagy je mají) a není zde na to nikdo zvyklý. To však podle mne není důvod na tento princip a cestující kašlat. ..........
- tomuto NESMYSLNÉMU "honění"(zadýchávání/zpocování) cestujících říkáš "pro klinetský přístup"?
- když už tam tak "dlouho dopředu"/s velkým předstihem před odjezdem stojíš alespoń blikáš vpravo/k zastávce (obdobně jako vlaky TRAMvají a METRA v Berlíně - byť tam to dělají při každém stanicování a pravděpodobně automaticky a navíc snad ještě červěně)?
2.) uvědomuješ si, že l.17 jezdí do odratiště Vozovna Kobylisy jako jediná linka a v běžném intervalu (polovina tzv. metrolinkových spojů tam nedojede)? najdou se období, kdy z toho obratiště TRAM vyjíždí i po 15-ti či dokonce 20-ti minutách, ale tento interval je půlen vyjíždějícími spoji z vozovny, které stanicují v nedaleké následující stejnojmenné zastávce na znamení, jejíž zřízení a následné pravidelné využívání cestujícími nemá většina kolegů ráda (protože "zdržuje"-protahuje jízdní dobu atd.)
- tak velkému nesmyslnému ZÁMERNÉMU ZDRŽOVÁNÍ CESTUJÍCÍCH tvým postupem, říkáš "proklientský přístup"?
mohu souhlasit jen s mnou zvýrazněným/zvětšeným obsahem, ostatní je nebetyčná blbost - PRVNÍ NEZVÝRAZNĚNÁ ČÁST JE V PŘÍMÉM ROZPORU S NEEXISTENCÍ (RESP. I POUHOU AKTUÁLNÍ NEFUNKČNOSTÍ) ODJEZDOVÝCH PANELŮ! skutečný "proklientský přístup" je jediný:Karosák píše:............ Že lidé nastoupí dřív do tramvaje jedoucí později je ale jejich boj, to je mi líto. Situace si však žádá odjezdové panely a ne na to dlabat. Je to proklientské a zvyšuje kapacitu obratišť..........
1.) (nejen bez instalovaných a aktuálně fungujících odjezdových panelů) najíždět do nástupní zastávky (a umožňovat v ní nástup) až po odjezdu předchozího spoje jedoucího stejným (či velmi obdobným) směrem nejen z fyzicky totožné zastávky, ale ze všech zastávek stejného názvu (resp. v blízkém okolí - platit by to mělo i v Holešovicích, kde dlouho prosazuji obratiště přejmenovat na "Stromovka", aby bylo jednoduše i pouhým poslechem odlišitelné od nácestných zastávek "Výstaviště Holešovice")
2.) DOKUD NEJSOU INSTALOVANÉ (RESP. POKUD NEJSOU AKTUÁLNĚ FUNKČNÍ) ODJEZDOVÉ PANELY, TAK JEDINÝ SKUTEČNÝ "PRO KLIENTSKÝ PŘÍSTUP" JE VYČKÁVAJÍCÍ CESTUJÍCÍ VČAS UPOZORNIT NA ODJEZD PŘEDCHOZÍHO SPOJE Z JINÉ "SOUSEDNÍ" ZASTÁVKY = DÁT JIM MAXIMUM AKTUÁLNĚ RELEVANTNÍCH INFORMACÍ!
PS: samozřejmně maximum relevantních informací má podávat DPP obecně - rozhodně by měl maximálně možně informovat veřejnost o funkci automatického zavírání dveří (a teprve pak ji začně používat většina řidičů příslušných vozů)
např. místo (nejen na jeho webu stále dohledatelné) kampaně "slušný řidič" prezentující/zdůrazňující povinnosti zaměstnanců a potlačující ty cestujících (byť to šlo udělat přesně opačně a potřebněji/účelněji - "hesla" pro požadované chování zaměstnanců netřeba prezentovat/zdůrazňovat veřejně)
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Dveřní automat...: Teď jsem na Kubáňi vyhodil chlapa s pizzou, ale ne kvůli pizze, nýbrž že se porval s dveřma v režimu automat, místo toho aby využil jednu ze 2 možností jak je otevřít regulérně
Hlavně mě nasralo že po jeho zásahu se dveře kously v 1/2 a musel jsem k nim jít Tak už jsem mu na vedlejších dveřích ukázal, jak fungují a pak jej vyhnal na základě jídla v ruce.
Hlavně mě nasralo že po jeho zásahu se dveře kously v 1/2 a musel jsem k nim jít Tak už jsem mu na vedlejších dveřích ukázal, jak fungují a pak jej vyhnal na základě jídla v ruce.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Přesně! Najet do nástupní za odporného počasí a při děsivém intervalu je podle mě lidskost Kolega třeba absenci tohoto zvyku v Praze velmi kritizuje. Co já vím, tak třeba Görlitz, Chemnitz...ale pokud to stavební uspořádání zastávek umožňuje, tak i v tom Polsku. Vždycky jsem to bral jako jednoznačné plus pro kaštany a sám to ocenil!
Bohužel v Praze se to tak nikdy nedělalo, často kvůli uspořádání nástupních (budiž), a neexistenci dveřních automatů (vždyť i staré Düewagy je mají) a není zde na to nikdo zvyklý. To však podle mne není důvod na tento princip a cestující kašlat. Velkým pomocníkem je dveřní automat, ale o něm lidé neví, v tomto se brutálně zaspalo a jsou z toho zbytečné konflikty, přitom je to přínosné zařízení.
Když to jde, tak ale do nástupních najíždím a nástup umožňuji i nějakou tu minutku dřív za nehostinných časů a nepříznivých povětrnostních podmínek. Těch smyček, kde lze najet dřív a nesmát se lidem do xichtu z vyhřáté kabiny je opravdu hodně. V té Zámecké je plno a je třeba využívat nástupní, podobně jako třeba Bílá Hora, nebo Divoká Šárka. Stát však lidem u nohou a velkopansky je nechat hnít venku je prostě dobytkárna BH, DŠ kvůli kontaktu pustím předními, čímž lze odfiltrovat závadové cestující. Před odjezdem samozřejmě umožníme plnohodnotný nástup.
Že lidé nastoupí dřív do tramvaje jedoucí později je ale jejich boj, to je mi líto. Situace si však žádá odjezdové panely a ne na to dlabat. Je to proklientské a zvyšuje kapacitu obratišť. Že zrovna ty Milane, který vymýšlíš kdejaký zlepšovák provozu přijdeš s tím, že se máme na lidi v zájmu nevím čeho na lidi kašlat a cestování jim znepříjemnit, jsem opravdu nečekal
Bohužel v Praze se to tak nikdy nedělalo, často kvůli uspořádání nástupních (budiž), a neexistenci dveřních automatů (vždyť i staré Düewagy je mají) a není zde na to nikdo zvyklý. To však podle mne není důvod na tento princip a cestující kašlat. Velkým pomocníkem je dveřní automat, ale o něm lidé neví, v tomto se brutálně zaspalo a jsou z toho zbytečné konflikty, přitom je to přínosné zařízení.
Když to jde, tak ale do nástupních najíždím a nástup umožňuji i nějakou tu minutku dřív za nehostinných časů a nepříznivých povětrnostních podmínek. Těch smyček, kde lze najet dřív a nesmát se lidem do xichtu z vyhřáté kabiny je opravdu hodně. V té Zámecké je plno a je třeba využívat nástupní, podobně jako třeba Bílá Hora, nebo Divoká Šárka. Stát však lidem u nohou a velkopansky je nechat hnít venku je prostě dobytkárna BH, DŠ kvůli kontaktu pustím předními, čímž lze odfiltrovat závadové cestující. Před odjezdem samozřejmě umožníme plnohodnotný nástup.
Že lidé nastoupí dřív do tramvaje jedoucí později je ale jejich boj, to je mi líto. Situace si však žádá odjezdové panely a ne na to dlabat. Je to proklientské a zvyšuje kapacitu obratišť. Že zrovna ty Milane, který vymýšlíš kdejaký zlepšovák provozu přijdeš s tím, že se máme na lidi v zájmu nevím čeho na lidi kašlat a cestování jim znepříjemnit, jsem opravdu nečekal
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
MM: Nevidím problém... Evidetně to nikomu z kaštanů nevadí... Kdyby opravdu pospíchali tak jdou na nácestnou...
Že z tramvají dělají vyhřívanou čekárnu? Tomu se říká proklientský přístup...Nenechat lidi v tomhle počasí hnít venku je za mě plus pro řidiče a image DPP!!!
Že z tramvají dělají vyhřívanou čekárnu? Tomu se říká proklientský přístup...Nenechat lidi v tomhle počasí hnít venku je za mě plus pro řidiče a image DPP!!!
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Chování zaměstnanců DP
Podívej, na Synkáči je spousta tramvají, nevejde se to tam a stojí se i v nástupní. Je blbý, když už stojíš v nástupní, nechat zavřenou tramvaj a otevřít jí až minutu před odjezdem. To je jedna věc.
Druhá věc je, že jsou některý lidi blbí, nečumí do JŘ, vlezou do toho prvního co je po ruce a nechají si případně ujet něco "na hlavní". To je ovšem jejich věc a jejich blbost.
Druhá věc je, že jsou některý lidi blbí, nečumí do JŘ, vlezou do toho prvního co je po ruce a nechají si případně ujet něco "na hlavní". To je ovšem jejich věc a jejich blbost.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
asi sem:
já fakt nevím, to ti kolegové a kolegyně na těch l.11 a 14 v nástupní Synkáč dělají snad schválně - než aby byli blbí, a byli přesvědčeni jak jsou velmi ohleduplní k cestujícím s heslem "nenechám cestující venku mrznout", ale přitom je svým postupem nesmyslně zdržují v cestě, a dělají nesmyslně z VOZIDEL/TRAMVAJÍ městské hromadné DOPRAVY "městskou vyhřívanou ČEKÁRNU"
v době výjezdu dalších/posilových spojů z PA přes nácestnou zastávku NBS DC nechávají cestujícím nastoupivším do jejich tramvaje vyčkávající na svůj čas odjezdu ujíždět spoje jedoucí interval (cca 8 - 10 minut) před jejich spojem
(např. dnes l.11/p.5 odjezd z obratiště NBS v 6:40, cestující nastoupeni již před průjezdem l.11/p.4 nácestnou v 6:33 a to ještě 2 minuty za ní po stejné trase po Želivského-Strojimport jela l.13/p.2)
já fakt nevím, to ti kolegové a kolegyně na těch l.11 a 14 v nástupní Synkáč dělají snad schválně - než aby byli blbí, a byli přesvědčeni jak jsou velmi ohleduplní k cestujícím s heslem "nenechám cestující venku mrznout", ale přitom je svým postupem nesmyslně zdržují v cestě, a dělají nesmyslně z VOZIDEL/TRAMVAJÍ městské hromadné DOPRAVY "městskou vyhřívanou ČEKÁRNU"
v době výjezdu dalších/posilových spojů z PA přes nácestnou zastávku NBS DC nechávají cestujícím nastoupivším do jejich tramvaje vyčkávající na svůj čas odjezdu ujíždět spoje jedoucí interval (cca 8 - 10 minut) před jejich spojem
(např. dnes l.11/p.5 odjezd z obratiště NBS v 6:40, cestující nastoupeni již před průjezdem l.11/p.4 nácestnou v 6:33 a to ještě 2 minuty za ní po stejné trase po Želivského-Strojimport jela l.13/p.2)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Chování zaměstnanců DP
To jako fakt na Výstavišti nabořila 17 Felixe?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
To ale nic nemění na tom, že to DÉLKA bude tak dlouhá, že stejně všichni budou pryčgabuliatko píše:MMM se nadechne a celou zprávu dá na jeden dech9001 píše:MM: Mě to přijde, než to ze sebe vypustíš, tak má dávno policie pachatele naloženého a popíjí kávu na služebně
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Chování zaměstnanců DP
MMM se nadechne a celou zprávu dá na jeden dech9001 píše:MM: Mě to přijde, než to ze sebe vypustíš, tak má dávno policie pachatele naloženého a popíjí kávu na služebně
Re: Chování zaměstnanců DP
Neděkuje se za využití služeb Podniků, nýbrž za pochopení, to je značný rozdíl… Poděkování za využití služeb je PR fráze, děkuji je vhodné ukončení hlášení, aby cestující věděli, že nebude již nic následovat.von Špilberk píše: Rozhodně nedoporučuji přát cestujícím pěkného dne a děkovat jim, že cestovali s DPP, když se je zrovna chystám vykopnout z tramvaje nebo se jim chystám hlásit nějaký problém a komplikaci. To musí na cestující nutně působit, jako že si z nich řidič dělá .