Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Fořtík » 20.3.2015 23:21

MM-Mikulovsky píše:"Obratová kolej za stanicí Petřiny, kde bude v ranní špičce pracovního dne obracet 1/2 pásmovaných spojů, která v ostatním provozním období pásmování bude končit na stávající konečné Dejvická. Z čehož plyne, že do nové konečné Nemocnice Motol pojede v době pásmování jen 1/2 spojů."
No jo, jenomže než někdo takový popisek přelouská, tak u toho usne. :lol:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 20.3.2015 23:08

Franklin: nemohu s tebou souhlasit - musím souhlasit s petr91
petr91 píše:..............
Obratová kolej za stanicí Petřiny, kde budou v ranní špičce pracovního dne obraceny pásmové vlaky. Část jich tedy skončí na Dejvické, část zde na Petřinách a část pojede ještě o stanici dál, na Nemocnici Motol.
Pásmo sice na novém Áčku bude, ale ne trojí jako vyznívá z tohoto popisku, ale v ranní špičce bude každá druhá souprava končit ve stanici Petřiny, ale přibližně od 9:30 do 20:00 bude každá druhá končit ve stanici Dejvická.
...........
nemohu brát, že jde o obecný popis, když v začátku je uvedeno časové období "v ranní špičce pracovního dne" = správný popisek bych viděl takto:
"Obratová kolej za stanicí Petřiny, kde bude v ranní špičce pracovního dne obracet 1/2 pásmovaných spojů, která v ostatním provozním období pásmování bude končit na stávající konečné Dejvická. Z čehož plyne, že do nové konečné Nemocnice Motol pojede v době pásmování jen 1/2 spojů."

Franklin
Uživatel
Příspěvky: 16
Registrován: 29.11.2013 3:14

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Franklin » 20.3.2015 22:54

Mně ten popisek o pásmování přijde správný. Neříká se v něm, že 3 různé konečné (Dejvická, Petřiny, Nemocnice Motol) budou mít 3 těsně za sebou jedoucí soupravy. Prostě je to obecný popis toho, jaké varianty budou během celého dne.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od petr91 » 20.3.2015 22:05

Fotky z V.A pěkné, některé místa jsem ještě na fotografiích neviděl, ale některé popisky...
Obratová kolej za stanicí Petřiny, kde budou v ranní špičce pracovního dne obraceny pásmové vlaky. Část jich tedy skončí na Dejvické, část zde na Petřinách a část pojede ještě o stanici dál, na Nemocnici Motol.
Pásmo sice na novém Áčku bude, ale ne trojí jako vyznívá z tohoto popisku, ale v ranní špičce bude každá druhá souprava končit ve stanici Petřiny, ale přibližně od 9:30 do 20:00 bude každá druhá končit ve stanici Dejvická.
Pokud budete sledovat vodící slepeckou linii, zjistíte, že jste ve sloupu...
A to je správně, slepci nechodí po vodících pruzích do kterých se umisťují překážky, ale chodí vedle, kde mají přibližně metr z obou stran garantováno (není tomu bohužel většinou pravda), že do ničeho nenarazí.


Pokud bych se něčemu podivoval, tak tomu, že ve vestibulu stanice Nemocnice Motol jsou umístěny označovací strojky i na vstupu k nástupišti, které je určeno pouze pro výstup.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od von Špilberk » 07.3.2015 9:44

ZXS91 píše:tohle nám bylo řečeno vlastně jen tak mezi řečí #-o
Hmmm, tak nám vůbec ne. :? :roll: #-o

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od ZXS91 » 07.3.2015 8:46

Podle infa ze školního fakt platí 1.4., ale oficiálně taky od nikoho nic, tohle nám bylo řečeno vlastně jen tak mezi řečí #-o

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od von Špilberk » 07.3.2015 7:41

Karosák píše:A víme co je 1.4. za datum jo? :D
Tak to datum opravdu důvěru nebudí. :lol:
Horší je, že jsem čerstvě po Školení 1 a nebylo tam o nějaké úpravě rychlostí na výhybkách ani bůů. :roll:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Karosák » 06.3.2015 21:27

A víme co je 1.4. za datum jo? :D

Uživatelský avatar
Bába Foutéř
Šťoura
Příspěvky: 65
Registrován: 23.1.2007 19:25

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Bába Foutéř » 06.3.2015 19:57

kruťák píše:Já to slyšel taky, a to od nějakého "vyššího důstojníka", takže bych to bral jako jistou věc. DP prý zhodnotil, že stav tratí je lepší než v době, kdy byly normy tvořeny, takže to snesou.
Týkat se to bude pouze uzamykatelných výhybek s červeným návěstidlem.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od kruťák » 06.3.2015 19:17

Já to slyšel taky, a to od nějakého "vyššího důstojníka", takže bych to bral jako jistou věc. DP prý zhodnotil, že stav tratí je lepší než v době, kdy byly normy tvořeny, takže to snesou.

Filip

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Filip » 06.3.2015 18:43

Já slyšel informaci, že od 1.4.2015 bude i proti hrotům do odbočky rychlost 15 km/h. Ale nevím, co je na tom pravdy. Dozvěděl jsem se to od dvou různých lidí.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.3.2015 18:16

P_V píše:ad MMM: Nestálo by to pravidlo o rychlostech přes výhybku za revizi? Čepové výhybky s nezamčenými jazyky z tratí už vymizely, a ty moderní snesou víc. Pro začátek to třeba sjednotit na 15.
čepové výhybky tzv. manipulační v síti TT DPP jsou stále nejen v obratištích, ale i na tratích pojížděných s cestujícími (tam musí být označeny návěstí "V"), ale myslím, že jsem slyšel, že SE KONEČNĚ CHYSTÁ SJEDNOCENÍ RYCHLOSTI JÍZDY PROTI JAZYKŮM UZAMYKATELNÝCH VÝHYBEK.
Ovšem velmi jsem zvědav jak to bude stanoveno - jestli jen pro ty s návěstidlem či všechny (= i ty bez návěstidla).

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od von Špilberk » 06.3.2015 17:36

P_V píše:Pro začátek to třeba sjednotit na 15.
Jsem pro. :wink:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od P_V » 06.3.2015 15:13

ad MMM: Nestálo by to pravidlo o rychlostech přes výhybku za revizi? Čepové výhybky s nezamčenými jazyky z tratí už vymizely, a ty moderní snesou víc. Pro začátek to třeba sjednotit na 15.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.3.2015 13:44

http://www.prazsketramvaje.cz/showpage. ... 0305203404 - mám pocit, že se najde ještě řada dalších výhybek, kde se mnohým mohou plést rychlosti dle směru odbočný/přímý:
1.) horní Palmovka:
a) od Krejcárku (dle příznaku na APEXU a návěstidla ROV je dolní Palmovka přímo, ale fyzicky je vlevo a přímá větev je návěstěna doprava)
b) od Invalidovny (vlevo návěstěná dolní Palmovka je přímo a přímo návěstěná horní Palmovka je vpravo)
2.) za občasnou výstupní Voz. PA - někteří by mohly mít problémy poznat, co je v jazycích odbočná větev EOV, když signalizováno je vlevo "depo" a vpravo kusá kolej "v akátech" (a takových případů je nespočítaně)

Odpovědět