Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Radek » 31.3.2015 13:05

No klidně držet T6 jako zálohu, ale v tom případě abychom začali stavět další vozovnu...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od kruťák » 31.3.2015 12:54

A za předpokladu provozuschopnosti 15T :lol: Nechci být škarohlíd, ale radši nedomýšlet, kdyby se musely kvůli něčemu odstavit jako 14T :?

Filip

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Filip » 31.3.2015 11:46

Vyřazování T6 se mi nelíbí :cry:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 31.3.2015 11:03

P_V píše:Vozy bez NP vstupu patří do muzea, šrotu, nebo do chudé země kde jsou rádi že vůbec něco jezdí.
Než nemít dostatek vozů a prodlužovat intervaly, tak je furt lepší při cca 2/3 až 3/4 NP vozového parku (jehož DPP dosáhne po dokončení dodávek 15T za předpokladu provozuschopnosti cca 30ti wan a cca 50ti KTN a 50ti 14T), aby na 1/4 spojů vyjely VP vozy, ale nikdy dva za sebou na jedné lince!

Ovšem jinak pokud budou sólo TRAM "odvozené" od wan (např. nějaká ta EVO či čeho se to, loni do ÚD, přivezla skříň ke kompletaci a mělo se to snad letos zkoušet i v ulicích bez cestujících):
1.) za rozumnou (poměrně nízkou) cenu, na níž by DPP měl i současně s odloženými splátkami za 15T (což ovšem právě pochybuji)
2.) spřahovatelné s RP(V), jenž by se staly výhradně zadními vozy
TAK TO BERU "VŠEMI DESETI"!

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od P_V » 31.3.2015 10:22

Vozy bez NP vstupu patří do muzea, šrotu, nebo do chudé země kde jsou rádi že vůbec něco jezdí.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 31.3.2015 10:05

MF píše:
Prukl píše:Zná někdo důvod odstavení T6A5 8605? Nějaká závada? Že by byla po nehodě, na to nevypadá. :shock:
Na 99% najeté kilometry do GO/PO a nerentabilnost provedení ve vztahu k plánu tyto vozy vyřadit. GO/PO znamená vůz provozovat cca 7-8 let a to DP asi už nechce.

..........
#-o #-o #-o 2015 + 7 let = 2022, což je rok poslední odložené splátky za 15T = jen aby DPP (nejpozději) v letech 2020 až 2022 nechyběly TRAM vozy, protože z finančních důvodů se dá předpokládat, že PO DODÁNÍ POSLEDNÍ 15T (v roce 2018) DPP NEODEBERE JEDINOU NOVOU TRAMVAJ URČITĚ MINIMÁLNĚ 4 AŽ 5 LET :!: :!: :!:

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od gabuliatko » 31.3.2015 9:48

kruťák píše:Šotoušká otázka: Kolik za ni bude DP zhruba chtít? A za kolik ji pak zhruba prodá do šrotu?
Dáš si ji na zahradu? :D

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od kruťák » 31.3.2015 7:45

Šotoušká otázka: Kolik za ni bude DP zhruba chtít? A za kolik ji pak zhruba prodá do šrotu?

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od MF » 31.3.2015 7:29

Prukl píše:Zná někdo důvod odstavení T6A5 8605? Nějaká závada? Že by byla po nehodě, na to nevypadá. :shock:
Na 99% najeté kilometry do GO/PO a nerentabilnost provedení ve vztahu k plánu tyto vozy vyřadit. GO/PO znamená vůz provozovat cca 7-8 let a to DP asi už nechce.

Nabízí se nerudovská otázka Kam s ním? V dílnách stojí vozy, které nikdo nechce, nebo které jsou i zaplacené a neodebrané kvůli stavu na Ukrajině a je otázkou jestli je někdo vůbec odebere...
Jestli si je vezme Bratislava o tom dost pochybuji - sami se jich chtějí prý zbavit...

Prukl
Uživatel
Příspěvky: 27
Registrován: 11.11.2010 18:42

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Prukl » 30.3.2015 22:42

Zná někdo důvod odstavení T6A5 8605? Nějaká závada? Že by byla po nehodě, na to nevypadá. :shock:

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Bobek » 27.3.2015 15:50

Jednou jsem šťoura, tak co se dá dělat. :)
...opět na Plzeňské ulici, stanice účastníkem...
Jinak se připojuju ke chvále krušnohorské reportáže.
K povzdechu pana MF: ono je to těžký, když většina potenciálních cestujících byla odejita a navíc to končilo v zahraničí, byť tom, co za války střílelo jen do vzduchu...

Marek Kubík
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 05.12.2008 18:36
Bydliště: Stochov okr.Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od Marek Kubík » 27.3.2015 12:19

Píšu pochvalu za článek o 9163, je to parádní čtení. =D>

-KUBI-
Uživatel
Příspěvky: 118
Registrován: 05.2.2012 18:39

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od -KUBI- » 26.3.2015 19:59

Na to, že vůz 9163 nebyl v provozu v Praze ani 4 roky, měl docela bohatý životopis :) Jaký je vývoj ohledně vozu 9236, který byl u poslední nehody tohoto vozu? V popiscích u fotografií se zmiňuje, že mu byly vyrobeny dva nové články, jak je na tom se svoji reinkarnací?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 24.3.2015 13:48

Já také děkuji za dokumentaci všeho (nejen) "kolem" různých drah a její vysokou úroveň, mé občasné připomínky mají jen pomoci k odstranění "drobných kaněk na kráse".

Ještě jednou díky všem, co se na uvedeném jakkoliv podílejí.

PS: adminovi PRTek jsem uvedené sdělil (např. mailem) v minulosti opakovaně, ale tentokrát se přidávám k veřejné pochvale - vím, že admin PRTek nedokumentuje sám, ale jistě mu různou měrou pomáhá nespočet dalších lidí.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Příspěvek od MF » 24.3.2015 13:32

Moc pěkné jsou reportáže z té zaniklé železniční trati (a nejen o ni). Když vidím dílo, které sloužilo ku spokojenosti všech a z důvodů, které dráha nezavinila postupně nuceně přestalo sloužit a začalo chátrat až zaniklo je to velmi smutné. Zejména když jde o dílo tak rozsáhlé a nákladné, které navíc dokazuje um našich předků.

Dříve se zde reportáže hodnotily a chválily, ale dnes už se to nějak přestalo (snad je tím myšleno, že je snad jasné a automatické, že reportáž je na vysoké úrovni)....

Takže kluci díky, že dokumentujete, děláte to dobře a určitě v tom pokračujte!

Odpovědět