Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
No klidně držet T6 jako zálohu, ale v tom případě abychom začali stavět další vozovnu...
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
A za předpokladu provozuschopnosti 15T Nechci být škarohlíd, ale radši nedomýšlet, kdyby se musely kvůli něčemu odstavit jako 14T
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Než nemít dostatek vozů a prodlužovat intervaly, tak je furt lepší při cca 2/3 až 3/4 NP vozového parku (jehož DPP dosáhne po dokončení dodávek 15T za předpokladu provozuschopnosti cca 30ti wan a cca 50ti KTN a 50ti 14T), aby na 1/4 spojů vyjely VP vozy, ale nikdy dva za sebou na jedné lince!P_V píše:Vozy bez NP vstupu patří do muzea, šrotu, nebo do chudé země kde jsou rádi že vůbec něco jezdí.
Ovšem jinak pokud budou sólo TRAM "odvozené" od wan (např. nějaká ta EVO či čeho se to, loni do ÚD, přivezla skříň ke kompletaci a mělo se to snad letos zkoušet i v ulicích bez cestujících):
1.) za rozumnou (poměrně nízkou) cenu, na níž by DPP měl i současně s odloženými splátkami za 15T (což ovšem právě pochybuji)
2.) spřahovatelné s RP(V), jenž by se staly výhradně zadními vozy
TAK TO BERU "VŠEMI DESETI"!
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Vozy bez NP vstupu patří do muzea, šrotu, nebo do chudé země kde jsou rádi že vůbec něco jezdí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
2015 + 7 let = 2022, což je rok poslední odložené splátky za 15T = jen aby DPP (nejpozději) v letech 2020 až 2022 nechyběly TRAM vozy, protože z finančních důvodů se dá předpokládat, že PO DODÁNÍ POSLEDNÍ 15T (v roce 2018) DPP NEODEBERE JEDINOU NOVOU TRAMVAJ URČITĚ MINIMÁLNĚ 4 AŽ 5 LETMF píše:Na 99% najeté kilometry do GO/PO a nerentabilnost provedení ve vztahu k plánu tyto vozy vyřadit. GO/PO znamená vůz provozovat cca 7-8 let a to DP asi už nechce.Prukl píše:Zná někdo důvod odstavení T6A5 8605? Nějaká závada? Že by byla po nehodě, na to nevypadá.
..........
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Dáš si ji na zahradu?kruťák píše:Šotoušká otázka: Kolik za ni bude DP zhruba chtít? A za kolik ji pak zhruba prodá do šrotu?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Šotoušká otázka: Kolik za ni bude DP zhruba chtít? A za kolik ji pak zhruba prodá do šrotu?
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Na 99% najeté kilometry do GO/PO a nerentabilnost provedení ve vztahu k plánu tyto vozy vyřadit. GO/PO znamená vůz provozovat cca 7-8 let a to DP asi už nechce.Prukl píše:Zná někdo důvod odstavení T6A5 8605? Nějaká závada? Že by byla po nehodě, na to nevypadá.
Nabízí se nerudovská otázka Kam s ním? V dílnách stojí vozy, které nikdo nechce, nebo které jsou i zaplacené a neodebrané kvůli stavu na Ukrajině a je otázkou jestli je někdo vůbec odebere...
Jestli si je vezme Bratislava o tom dost pochybuji - sami se jich chtějí prý zbavit...
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Zná někdo důvod odstavení T6A5 8605? Nějaká závada? Že by byla po nehodě, na to nevypadá.
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Jednou jsem šťoura, tak co se dá dělat.
K povzdechu pana MF: ono je to těžký, když většina potenciálních cestujících byla odejita a navíc to končilo v zahraničí, byť tom, co za války střílelo jen do vzduchu...
Jinak se připojuju ke chvále krušnohorské reportáže....opět na Plzeňské ulici, stanice účastníkem...
K povzdechu pana MF: ono je to těžký, když většina potenciálních cestujících byla odejita a navíc to končilo v zahraničí, byť tom, co za války střílelo jen do vzduchu...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 05.12.2008 18:36
- Bydliště: Stochov okr.Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Píšu pochvalu za článek o 9163, je to parádní čtení.
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Na to, že vůz 9163 nebyl v provozu v Praze ani 4 roky, měl docela bohatý životopis Jaký je vývoj ohledně vozu 9236, který byl u poslední nehody tohoto vozu? V popiscích u fotografií se zmiňuje, že mu byly vyrobeny dva nové články, jak je na tom se svoji reinkarnací?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Já také děkuji za dokumentaci všeho (nejen) "kolem" různých drah a její vysokou úroveň, mé občasné připomínky mají jen pomoci k odstranění "drobných kaněk na kráse".
Ještě jednou díky všem, co se na uvedeném jakkoliv podílejí.
PS: adminovi PRTek jsem uvedené sdělil (např. mailem) v minulosti opakovaně, ale tentokrát se přidávám k veřejné pochvale - vím, že admin PRTek nedokumentuje sám, ale jistě mu různou měrou pomáhá nespočet dalších lidí.
Ještě jednou díky všem, co se na uvedeném jakkoliv podílejí.
PS: adminovi PRTek jsem uvedené sdělil (např. mailem) v minulosti opakovaně, ale tentokrát se přidávám k veřejné pochvale - vím, že admin PRTek nedokumentuje sám, ale jistě mu různou měrou pomáhá nespočet dalších lidí.
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Moc pěkné jsou reportáže z té zaniklé železniční trati (a nejen o ni). Když vidím dílo, které sloužilo ku spokojenosti všech a z důvodů, které dráha nezavinila postupně nuceně přestalo sloužit a začalo chátrat až zaniklo je to velmi smutné. Zejména když jde o dílo tak rozsáhlé a nákladné, které navíc dokazuje um našich předků.
Dříve se zde reportáže hodnotily a chválily, ale dnes už se to nějak přestalo (snad je tím myšleno, že je snad jasné a automatické, že reportáž je na vysoké úrovni)....
Takže kluci díky, že dokumentujete, děláte to dobře a určitě v tom pokračujte!
Dříve se zde reportáže hodnotily a chválily, ale dnes už se to nějak přestalo (snad je tím myšleno, že je snad jasné a automatické, že reportáž je na vysoké úrovni)....
Takže kluci díky, že dokumentujete, děláte to dobře a určitě v tom pokračujte!