T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od von Špilberk » 05.4.2015 18:59

koci píše:T6 mám rád, ale je třeba uznat, že by byly moderní, kdyby přišly tak o 10 let dřív. V době dodání už to byly dávno zastaralý vergly.
Ony se T6 už v 80. letech vyráběly a exportovaly. Ovšem Praha nakupovala T3SU. SU nakupovala i ostatní česká města. Jestli T6 nikdo nechtěl nebo byla jen na export, to netuším.

koci
Uživatel
Příspěvky: 82
Registrován: 21.4.2010 22:12
Bydliště: Brno

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od koci » 05.4.2015 18:26

T6 mám rád, ale je třeba uznat, že by byly moderní, kdyby přišly tak o 10 let dřív. V době dodání už to byly dávno zastaralý vergly.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Pepa » 04.4.2015 23:22

Bohužel některé T6 vypadají hůř než SU, hnijou stejně a trvale zadní vozy jsou taky poškrábané a počmárané, to si nevyberete...

Prostě se nevyplatí dávat na T6 další prohlídku a holt začínají končit, ale ztrátu jednoho vozu a následně těch 19 dalších stejně nikdo z nás nepocítíme... :roll:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 04.4.2015 23:11

pawel píše:chápu. ale i tak je absurdní, že se ruší T6, když popelnice typu 7020 či prastaré T3M nadále brázdí město.
Vše je o penězích...

blight: To je věc názoru. Pro mě jako pro pawla byly T6 první moderní tramvaje, které v Praze viděli a tak je v tom i trochu nostalgie. :wink:

blight28
Uživatel
Příspěvky: 40
Registrován: 05.9.2013 11:53
Bydliště: Dejvice

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od blight28 » 04.4.2015 23:09

Radši T3SU než tu plečku T6 #-o

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od thriller2 » 04.4.2015 18:38

Teď už je to tak, že se (asi) vyřazuje všechno z trojce T3SU, T3M a T6. Takže teď to byla T6, příště třeba Té trojkovej škopek.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od pawel » 04.4.2015 16:38

chápu. ale i tak je absurdní, že se ruší T6, když popelnice typu 7020 či prastaré T3M nadále brázdí město.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od thriller2 » 03.4.2015 20:07

pawel píše:proc byl vyrazen vuz c. 8605? :roll:
Je starý a DP už nechce provozovat T6. Proto nešla na opravu.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od pawel » 03.4.2015 16:55

proc byl vyrazen vuz c. 8605? :roll:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 25.3.2015 11:42

MM: A kdy naposled na Evropské byla MÚ? :roll:

ZXS91: Moje chyba. Samozřejmě byla myšlena Moráň.

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od ZXS91 » 25.3.2015 11:27

9001 píše:ZXS91: Byl si rychlejší. Tak ono je otázka jestli tam reálně tu rychlost vytáhnout.
Kde? Evropská a tak dále? Úplně v pohodě. Hostivařská: teoreticky ano. Palačák ani náhodou

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 25.3.2015 9:40

9001 píše:.......
Zrovna v těchto místech nemají chodci co dělat a není tam, aspon co si pamatuji, ani křížení s IAD... Tak o co ti jde?
co chodcům zakazuje či dokonce fyzicky brání přecházet ulici/PK s TT v probíraných místech, jenž vypadají srovnatelně s tímto na Podolském nábř.?
NIC - VYZNAČENÝ PŘECHOD DO 50TI METRŮ TAM NENÍ, TAK JAKO TAM (ASI/SKORO) NIKDE NEJSOU INSTALOVÁNA ANI ZÁBRADLÍ ČI OBDOBNÉ ZÁBRANY (nejen na vozovce - což je chybný obsah ustanovení §54 zákona o provozu na PK, ale ani podél ní), které mají chodci zakázáno překonávat (= přelézat, prolézat, podlézat či obcházet)!
= NAPROSTO NENÍ PRAVDA, ŽE CHODCI NEMAJÍ V DANÝCH MÍSTECH CO DĚLAT!

A IAD se tam na TT (pro neexistující fyzické oddělení - zejména svodidly) také může reálně lehce dostat - ať již nepozorným či i úmyslným (zejména na zatravněný pás levými koly při objíždění nějaké překážky na vozovce) najetím nebo (jak jsem již psal) po "odhození" srážkou s jiným autem.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 25.3.2015 9:21

MM: Dej tu zášt vůči mé osobbě do :zadnice ...

Zrovna Barrandov, Krejcárek jsou důkazem, že kvůli provozní situaci je snížená rychlost i na TT na vlastním tělese...

Zrovna v těchto místech nemají chodci co dělat a není tam, aspon co si pamatuji, ani křížení s IAD... Tak o co ti jde?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 25.3.2015 9:13

9001 píše:MM: A budu prudit dál :twisted: . Evropská u Veleslavína, Motol u krematoria. Tam jsou silniční 70, takže tram může taky jet max 60.
................
ano, toto sice platí - dle stanovení místní úpravy (a přihlédnutí k obecné - přesně jak píšeš), ale TT tam není vedena (oficiálně) mimo PK = místní úprava může být kdykoliv trvale či dočasně lehce změněna a hlavně při sražení chodce(přecházejícího) či auta (např. "odhozeného") TRAMvají jedoucí dotyčnými úseky rychlostí 60km/h, tak zrovna ty určitě budeš 1., kdo bude argumentovat nepřizpůsobením rychlosti TRAM situaci na PK = tvrdit, že za srážku může tramvaják!

Trvám si na tvrzení, že TT Moráň - Palačák NENÍ (OFICIÁLNĚ) VEDENA MIMO PK.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 25.3.2015 8:55

MM: A budu prudit dál :twisted: . Evropská u Veleslavína, Motol u krematoria. Tam jsou silniční 70, takže tram může taky jet max 60.

ZXS91: Byl si rychlejší. Tak ono je otázka jestli tam reálně tu rychlost vytáhnout.

Odpovědět