Ony se T6 už v 80. letech vyráběly a exportovaly. Ovšem Praha nakupovala T3SU. SU nakupovala i ostatní česká města. Jestli T6 nikdo nechtěl nebo byla jen na export, to netuším.koci píše:T6 mám rád, ale je třeba uznat, že by byly moderní, kdyby přišly tak o 10 let dřív. V době dodání už to byly dávno zastaralý vergly.
T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T6A5 a T6A5.3
Re: T6A5 a T6A5.3
T6 mám rád, ale je třeba uznat, že by byly moderní, kdyby přišly tak o 10 let dřív. V době dodání už to byly dávno zastaralý vergly.
Re: T6A5 a T6A5.3
Bohužel některé T6 vypadají hůř než SU, hnijou stejně a trvale zadní vozy jsou taky poškrábané a počmárané, to si nevyberete...
Prostě se nevyplatí dávat na T6 další prohlídku a holt začínají končit, ale ztrátu jednoho vozu a následně těch 19 dalších stejně nikdo z nás nepocítíme...
Prostě se nevyplatí dávat na T6 další prohlídku a holt začínají končit, ale ztrátu jednoho vozu a následně těch 19 dalších stejně nikdo z nás nepocítíme...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Vše je o penězích...pawel píše:chápu. ale i tak je absurdní, že se ruší T6, když popelnice typu 7020 či prastaré T3M nadále brázdí město.
blight: To je věc názoru. Pro mě jako pro pawla byly T6 první moderní tramvaje, které v Praze viděli a tak je v tom i trochu nostalgie.
Re: T6A5 a T6A5.3
Radši T3SU než tu plečku T6
Re: T6A5 a T6A5.3
Teď už je to tak, že se (asi) vyřazuje všechno z trojce T3SU, T3M a T6. Takže teď to byla T6, příště třeba Té trojkovej škopek.
Re: T6A5 a T6A5.3
chápu. ale i tak je absurdní, že se ruší T6, když popelnice typu 7020 či prastaré T3M nadále brázdí město.
Re: T6A5 a T6A5.3
Je starý a DP už nechce provozovat T6. Proto nešla na opravu.pawel píše:proc byl vyrazen vuz c. 8605?
Re: T6A5 a T6A5.3
proc byl vyrazen vuz c. 8605?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
MM: A kdy naposled na Evropské byla MÚ?
ZXS91: Moje chyba. Samozřejmě byla myšlena Moráň.
ZXS91: Moje chyba. Samozřejmě byla myšlena Moráň.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Kde? Evropská a tak dále? Úplně v pohodě. Hostivařská: teoreticky ano. Palačák ani náhodou9001 píše:ZXS91: Byl si rychlejší. Tak ono je otázka jestli tam reálně tu rychlost vytáhnout.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
co chodcům zakazuje či dokonce fyzicky brání přecházet ulici/PK s TT v probíraných místech, jenž vypadají srovnatelně s tímto na Podolském nábř.?9001 píše:.......
Zrovna v těchto místech nemají chodci co dělat a není tam, aspon co si pamatuji, ani křížení s IAD... Tak o co ti jde?
NIC - VYZNAČENÝ PŘECHOD DO 50TI METRŮ TAM NENÍ, TAK JAKO TAM (ASI/SKORO) NIKDE NEJSOU INSTALOVÁNA ANI ZÁBRADLÍ ČI OBDOBNÉ ZÁBRANY (nejen na vozovce - což je chybný obsah ustanovení §54 zákona o provozu na PK, ale ani podél ní), které mají chodci zakázáno překonávat (= přelézat, prolézat, podlézat či obcházet)!
= NAPROSTO NENÍ PRAVDA, ŽE CHODCI NEMAJÍ V DANÝCH MÍSTECH CO DĚLAT!
A IAD se tam na TT (pro neexistující fyzické oddělení - zejména svodidly) také může reálně lehce dostat - ať již nepozorným či i úmyslným (zejména na zatravněný pás levými koly při objíždění nějaké překážky na vozovce) najetím nebo (jak jsem již psal) po "odhození" srážkou s jiným autem.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
MM: Dej tu zášt vůči mé osobbě do ...
Zrovna Barrandov, Krejcárek jsou důkazem, že kvůli provozní situaci je snížená rychlost i na TT na vlastním tělese...
Zrovna v těchto místech nemají chodci co dělat a není tam, aspon co si pamatuji, ani křížení s IAD... Tak o co ti jde?
Zrovna Barrandov, Krejcárek jsou důkazem, že kvůli provozní situaci je snížená rychlost i na TT na vlastním tělese...
Zrovna v těchto místech nemají chodci co dělat a není tam, aspon co si pamatuji, ani křížení s IAD... Tak o co ti jde?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
ano, toto sice platí - dle stanovení místní úpravy (a přihlédnutí k obecné - přesně jak píšeš), ale TT tam není vedena (oficiálně) mimo PK = místní úprava může být kdykoliv trvale či dočasně lehce změněna a hlavně při sražení chodce(přecházejícího) či auta (např. "odhozeného") TRAMvají jedoucí dotyčnými úseky rychlostí 60km/h, tak zrovna ty určitě budeš 1., kdo bude argumentovat nepřizpůsobením rychlosti TRAM situaci na PK = tvrdit, že za srážku může tramvaják!9001 píše:MM: A budu prudit dál . Evropská u Veleslavína, Motol u krematoria. Tam jsou silniční 70, takže tram může taky jet max 60.
................
Trvám si na tvrzení, že TT Moráň - Palačák NENÍ (OFICIÁLNĚ) VEDENA MIMO PK.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
MM: A budu prudit dál . Evropská u Veleslavína, Motol u krematoria. Tam jsou silniční 70, takže tram může taky jet max 60.
ZXS91: Byl si rychlejší. Tak ono je otázka jestli tam reálně tu rychlost vytáhnout.
ZXS91: Byl si rychlejší. Tak ono je otázka jestli tam reálně tu rychlost vytáhnout.