T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T6A5 a T6A5.3
http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=15112348824
Kdo mi řekne, co se má napravit
Kdo mi řekne, co se má napravit
Re: T6A5 a T6A5.3
Dnes k vidění sólo cvičná jízda T6 z vozovny Motol (8663).
- Bába Foutéř
- Šťoura
- Příspěvky: 65
- Registrován: 23.1.2007 19:25
Re: T6A5 a T6A5.3
Všechny. Náhrada proběhla v 1998-1999 po sérii železničních nehod způsobených prasknutím původního nosníku.JANEK L. píše:Přátelé, které vozy měly z výroby dps 16,10 m a které 15,64, popř. v kterém roce byly délky kuplí zkráceny ze 700 mm na 470 mm? Díky
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: T6A5 a T6A5.3
Přátelé, které vozy měly z výroby dps 16,10 m a které 15,64, popř. v kterém roce byly délky kuplí zkráceny ze 700 mm na 470 mm? Díky
Re: T6A5 a T6A5.3
V mých úvahách od chvíle, kdy jsem do takové T6 poprvé vstoupil.
Re: T6A5 a T6A5.3
Nefricoolinek2 píše:Byly někdy úvahy o demontáži sedaček v T6A5 2+1?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Byly někdy úvahy o demontáži sedaček v T6A5 2+1?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
A není to měření z horka?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Dnes 8747-8 tez zadni smetak dole a 8734 hore.
Re: T6A5 a T6A5.3
8747+8748 dnes se zadním pantografem dole. Naopak 8731+8734 na oba pantografy. To je z horka, nebo změna v měření?
Re: T6A5 a T6A5.3
Tehdy to byly vozy moderní, ale jen díky technickému náměstkovi Ing. Doubkovi, který prosadil jejich vybavení. Jinak základní verze byla děsná. Můžeme být rádi, že máme jednu na komerci ve Střešovicích a nyní je v dílnách na pořádné opravě. No a určitě se jedna ještě časem šoupne do expozice. Výhoda je, že se nebude muset reinkarnovat ze včelínu a seníku jako dřevěné tramvaje a trolejbusypawel píše:koci, 9001: přesně. s tátou jsme jezdívali přes kopec do motola je obdivovat a fotit. bylo mi hrozně líto, že u nás na břevnově nejezdí, leda při výlukách, a to byl pro mě úplný svátek. je v tom velký kus nostalgie. a pořád s nimi rád jezdím.
jinak je jisté, že je potká podobný osud jako ponorky a mevra, kterým se v mnoha ohledech podobají (a to nejen tvarem) - tedy že je jejich předchůdkyně T3 přežijí.
A to srovnání s ponorkou a mevrem už jsem tady také někde vyřkl Bohužel to sedí. I když tam byl důvod vyřazování trochu jiný.
Re: T6A5 a T6A5.3
koci, 9001: přesně. s tátou jsme jezdívali přes kopec do motola je obdivovat a fotit. bylo mi hrozně líto, že u nás na břevnově nejezdí, leda při výlukách, a to byl pro mě úplný svátek. je v tom velký kus nostalgie. a pořád s nimi rád jezdím.
jinak je jisté, že je potká podobný osud jako ponorky a mevra, kterým se v mnoha ohledech podobají (a to nejen tvarem) - tedy že je jejich předchůdkyně T3 přežijí.
jinak je jisté, že je potká podobný osud jako ponorky a mevra, kterým se v mnoha ohledech podobají (a to nejen tvarem) - tedy že je jejich předchůdkyně T3 přežijí.
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Prototypy T6A5, nyní v Bratislavě, jsou z roku 1991, ovšem v podstatě to vychází z typu T5A5, prototyp z konce 70. let.
Pražské a Brněnské T6A5 jsou už modernizované verze - lepší interiér, digitální transparenty, sedadla, Výklopné dveře.
Původní T6A5 najdeme v Ostravě, Blavě a v Košicích. Jejich výrobní stav odpovídal KT8D5 před reko.
Pražské a Brněnské T6A5 jsou už modernizované verze - lepší interiér, digitální transparenty, sedadla, Výklopné dveře.
Původní T6A5 najdeme v Ostravě, Blavě a v Košicích. Jejich výrobní stav odpovídal KT8D5 před reko.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Ale nalijme si čistého vína... T6 verze 80.léta byla vlastně T3 s TV3... Přece jenom 90% šotoušů vidí facelift T6 ala Praha + Brno...
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Ano, jenže T6A5 se soudruhům nehodily do krámu, protože všude plánovali rychlodrážní provoz a požadovali všechny všechny dveře v jedné rovině. Proto je KT8 taková, jaká je. Sice to splňuje i T6B5 dodávaná do exCCCP, ale zase na ně nebyla postavená infrastruktura, resp. by bylo spoustu problémů s potkáváním, protože má průjezdný profil skoro shodný s KT8.