A) 1.) pozor - nevěřím, že se někdy realizuje větev =M=D k Poliklinice Modřany (pro níž je snad v ÚP územní rezerva) a to ani přes skutečnost, že jsem nedávno zaznamenal někde v médiích (TV) zprávu, že tato trasa se plánuje jako 1. pražská se stěnou oddělenými nástupišti od kolejí = automatickým provozem bez strojvedoucích = s nižšími provozními náklady než dosavadní trasy =M=!9001 píše:G: A jaký vliv bude mít natažení metra do "srdce" Modřan pro tamní TT? Aby to pak nedopadlo právě jako Motol, že nahoře pak skoro můžeme koleje vytrhat...
2.) Sice zejména u Petřinské TT se pokles významu dal čekat, tak Motolsko-Řepská TT mohla (a stále může) posílit na významu - z logiky ukončení =M=A kousek před cca 40tisícovým sídlištěm = při propojení TT cca na Vypichu s TT u zastávek Motol a prohozením konečných l. 10 (na BH) a 22 (do Řep) kolem konečné =M=A (+ prodloužením trasy l.25 z Vypichu na BH) BY SE L.22 (= MOTOLSKO-ŘEPSKÁ TT) ROZHODNĚ STALA TRAMVAJOVOU LINKOU S NEJVYTÍŽENĚJŠÍM KONCOVÝM ÚSEKEM, jenže dnes spojení Řep s =M=A nesmyslně zajišťují autoBUSové linky z převážné části kopírující existující TT
B) 1.) stávající TT na Levského má (minimálně ze 75%) jinou(=západnější) spádovou oblast než reálně připravovaný jižní úsek =M=D.
2.) je logické, že jakékoliv prodloužení "Modřanské" TT k(za) =M=D by bylo jeho využívaným napaječem - jako účelnější (než plánované prodloužení TT z obratiště Levského) si dovedu představit cca toto propojení modřanské TT s =M=D částečně odvozené od mnou zavrhované větve =M=D (vzpomenuté výše v bodě A)