Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
pokračování výstavby smyčky Červený Vrch na fotce na Citybus.cz:
http://citybus.cz/fotogalerie/displayimage.php?pid=6069
http://citybus.cz/fotogalerie/displayimage.php?pid=6069
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Hmm, při osovce 3 metry a pojíždění i autobusy podél mysu to bude poněkud výživné místo s jízdním pruhem z centra širokým 2,85 m. Pokud tedy nejde o úpravu "mysu" pouze pro ten bus. Jinak to moc nechápu...ZXS91 píše:Na Právnické fakultě vznikne zastávkový mys
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na Právnické fakultě vznikne zastávkový mys
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Rozhodně to byla externí tříčlenná parta - jsem přesvědčen, že hrazená (v rámci reklamace) realizátorem/dodavatelem loňské REKO daného úseku TT.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To vypadá jako by si někdo dodelaval svarecske zkoušky a oprávnění na termit "...já jen že už dlouho nesvarovali takhle instrumentálně".
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Á, svařování termitem. Pěkný, pěkný.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
- ještě pokračování (dodávám, jedná se o poslední 6.svár tří nově vložených cca 4metrových úseků "želez" v místech defektů původních svárů z loňské REKO TT)
PS: vybrané fotky nezachycují všechny "kroky" pracovního postupu (nejsou tam ani první či poslední)
PS: vybrané fotky nezachycují všechny "kroky" pracovního postupu (nejsou tam ani první či poslední)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
něco ze soboty - z okolí zastávky Černý kůň:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jo, večer jsem tam jel a taky mě to pobavilo. Několik zákazů zastavení dohromady, na půlce mimo stavby DP, na půlce maraton.MF píše:Tam se má mezi běžci maratonu měnit výhybka či coKarosák píše:A možná i něco u Albertova, protože tam je také zákaz zastavení "mimo stavby DP"
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tam se má mezi běžci maratonu měnit výhybka či coKarosák píše:A možná i něco u Albertova, protože tam je také zákaz zastavení "mimo stavby DP"
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A možná i něco u Albertova, protože tam je také zákaz zastavení "mimo stavby DP"
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak já už asi tuším důvod delší výluky: oni totiž ty nové výhybky podlili betonem, takže se čeká, až to správně zatuhne. Kdyby to byla jen prostá výměna želez bez zásahu do podkladu, tak by to šlo rychleji. Ale když museli betonovat, tak je to pomalejší.
Radost mi ovšem udělalo zjištění, že součástí další etapy je výměna panelů u Fidlovačky ZC, protože už jsou na nich křížky. Takže asi zmizí OR40.
P.S.: Doplněno foto.
Radost mi ovšem udělalo zjištění, že součástí další etapy je výměna panelů u Fidlovačky ZC, protože už jsou na nich křížky. Takže asi zmizí OR40.
P.S.: Doplněno foto.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 28.4.2015 7:44, celkem upraveno 1 x.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No do odpoledne položili všechny výhybky a kolej od Fidlovačky na NBS. Co mne ale překvapilo, že se nedělalo déle a nebo nepřetržitě, aby se to udělalo dřív. Ten binec co tam byl v pátek a zase propukne v pondělí? V pátek jsem měl 6ku a věčně 15 min. zpoždění. Taky se mohlo vymyslet nějak jinak vedení IAD. A to to má pokračovat až do čtvrtka (a ve středu mám zase 6 - brrr.
Jinak by mne zajímalo, jak se bude měnit střed křižovatky, když se etapy nepřekrývají. Ten střed zůstane nevyměněn?
Jinak by mne zajímalo, jak se bude měnit střed křižovatky, když se etapy nepřekrývají. Ten střed zůstane nevyměněn?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Výměna kolejí na části křižovatky Otakarova:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano, bude.ZXS91 píše:To měli jen tak pohozený koleje nebo bude opravdu i s předjíznou kolejí?