Ano, část obyvatel z Kaskád napadla územní rozhodnutí u soudu. Pokud mám správné informace, tak jej soud zamítl.Bobik píše:A co protesty lidí z barrandovských Kaskád? Co vím, tak měli nějaké problémy ohledně kolejí před barákama. Nějak nevěřím, že by byli odbyti ve smyslu, že ta trať je v ÚP už dávno, dřív než ty baráky stály a jejich problém, když si koupili byt, kde si koupili a nepodívali se do ÚP (byť podobné "řešení problému" zcela schvaluji).
Spíš ale očekávám něco podobného, jako na Dědině.
Cílem výstavby TT je postavit ji dříve než novou zástavbu, aby se předešlo právě těmto problémům.
Překvapivě Slivenec na výstavbu TT hodně tlačí a vůbec jim nevadí, že by museli k zastávce podchodem. Mimochodem starostka Slivence je zároveň radní hlavního města Prahy pro infrastrukturu, takže je na výstavbu silný tlak.
Při výstavbě TT by měla být zachována současná smyčka, takže nemusí od začátku na nové trati jezdit všechny linky.
Jediná brzda výstavby může být probíhající změna územního plánu, při které bude zpracována nová územní studie, což v tuto chvíli komplikuje financování z evropských peněz. Nová územní studie by měla být hotová do roku, takže výstavba může začít někdy do tří let...