Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Proxy » 24.5.2015 9:07

Bobik píše:A co protesty lidí z barrandovských Kaskád? Co vím, tak měli nějaké problémy ohledně kolejí před barákama. Nějak nevěřím, že by byli odbyti ve smyslu, že ta trať je v ÚP už dávno, dřív než ty baráky stály a jejich problém, když si koupili byt, kde si koupili a nepodívali se do ÚP (byť podobné "řešení problému" zcela schvaluji).
Spíš ale očekávám něco podobného, jako na Dědině.
Ano, část obyvatel z Kaskád napadla územní rozhodnutí u soudu. Pokud mám správné informace, tak jej soud zamítl.
Cílem výstavby TT je postavit ji dříve než novou zástavbu, aby se předešlo právě těmto problémům.

Překvapivě Slivenec na výstavbu TT hodně tlačí a vůbec jim nevadí, že by museli k zastávce podchodem. Mimochodem starostka Slivence je zároveň radní hlavního města Prahy pro infrastrukturu, takže je na výstavbu silný tlak.
Při výstavbě TT by měla být zachována současná smyčka, takže nemusí od začátku na nové trati jezdit všechny linky.
Jediná brzda výstavby může být probíhající změna územního plánu, při které bude zpracována nová územní studie, což v tuto chvíli komplikuje financování z evropských peněz. Nová územní studie by měla být hotová do roku, takže výstavba může začít někdy do tří let...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 23.5.2015 22:40

Já zase o TT Slivenec vždy přemýšlel, že:
a) její hlavní význam bude pro (přiměřeně kapacitní a nejlépe kolejové) spojení MHD k/od nového P+R, jenž by mělo být alternativou, která uleví (asi nejvytíženějšímu až totálně nedostačujícímu) P+R Zličín
b) její "štrejchnutí" ("cestou"/podružné obsloužení) 2 již obydlených oblastí (Holyně a Slivenec) se rovná současné (i budoucí) situaci Zlíchova, přes nějž již vede současný úsek příslušné větve TT
c) se logicky další rozrůstání obydlí v oblasti výrazněji "rozjede" až po realizaci té TT než, kdyby to bylo naopak
d) realizace TT před větším rozvojem dalších obydlí bude jednodušší a levnější než , kdyby to bylo naopak

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 23.5.2015 21:18

Karosák: To říkal Žížala :twisted: Blaník to jenom vzal za své. :lol:

Tak čárka pro zastupitelstvo bude splněna... Že TT bude reálně na nic když k tomu přidáme, že se v horším případě bude končit na smyčce Hlubočepy :lol:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 23.5.2015 20:12

Někde tady u toho prasečáku?? :prase :lol:
https://www.google.cz/maps/@50.022276,1 ... zVngVg!2e0
No, stejně se tam neprotáhnou hned všechny linky. Pokud vůbec něco. Třeba tam bude jezdit jen linka 64 a 73, aby se to nerozkradlo a nezarostlo. Jinak za kaskádami směrem na západ už další kaskády opravdu vyrostly, ale jsou oblasti, kde se za posledních 15 let expandovalo daleko více. Třeba směrem/kolem Jesenice. A opravdu jsem myslel, že do Slivence, bude znamenat do Slivence, čili pod silnící a hurá na náves. Tohle myslím hravě trumfne Letňany :lol:
Navíc jak říkal Blaník, pěstovat kdekoliv v EU na poli jídlo je blbost. Lepší je solární elektrárna, nebo využít pole pro stavbu dotované TT. :devilsmokin

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 23.5.2015 19:49

A co protesty lidí z barrandovských Kaskád? Co vím, tak měli nějaké problémy ohledně kolejí před barákama. Nějak nevěřím, že by byli odbyti ve smyslu, že ta trať je v ÚP už dávno, dřív než ty baráky stály a jejich problém, když si koupili byt, kde si koupili a nepodívali se do ÚP (byť podobné "řešení problému" zcela schvaluji).
Spíš ale očekávám něco podobného, jako na Dědině.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 23.5.2015 19:27

Jaký má vlastně ta TT na Slivenec význam? Vůkol pole, Holyni stačí jeden busík za 1/2 h který zajíždí až na náves, a Slivenec je jinde a navíc se rozrůstá na opačné straně, protože lokalita u "dálnice" je neatraktivní. Říkalo se už před mnoho lety, že sídliště se bude rozrůstat jako divé a proto tramvaj, ale nějak se do toho rozrůstání v předmětném směru stále nemá. I ty již připravené busové zastávky na ulice K Barrandovu v onom místě i po 30 letech zejí stále prázdnotou. Aby se z toho nestalo memento marnosti, tak jako Letňany nebo Hostivař pro metro.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Martin Šubrt » 23.5.2015 18:38

Dokumentace ke stavebnímu povolení běží po městě. Stavba spočívá v postavení pouze TT na poli, zatím bez přilehlé komunikace. Letos asi ne, ale příští rok by mohlo být postaveno a na podzim by se mohlo jezdit.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 23.5.2015 18:28

Slivenec? Neuvěřím, dokud neuvidím. Pravda to být může, ale plány (i vážně míněné) jsou jedna věc, realita jiná. Krom toho, na Slivenec se tramvají podle jiných (též vážně míněných) plánů už mělo dávno jezdit.

Filip

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Filip » 23.5.2015 16:12

Prý letos začne stavba TT do Slivence, je to pravda nebo pouze JPP ?

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od kruťák » 15.5.2015 14:28

Život je PeS. Pokrok nezastavíš :D

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Petrpes » 15.5.2015 11:53

Tak že díky mysu, to co jsem dřív vyzvonil do svého pruhu a předjel se bude řadit 200 m před zastávkou na koleje... paráda :?:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 15.5.2015 10:23

Karosák píše:Nějaké info k mysu na Fakultě?
Info nemám žádné, ale vyfotil jsem to.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 14.5.2015 15:39

Hoši, něco se chystá na rozjezdovce u tunelu od Jaroše. Někdy na přelomu roku tam byly už od zastávky až k vexli nasprejovany značky jako na umístění rádií a ko. Pak oranžový sprej vybledl a nyní je to tam obnoveno čerstvým zeleným. Nechystá se tam precijen nějaká ta rychlostní úprava? Že by se tam třeba osadila jen nějaká lepší blokovka, nějaká novinka z Vinoře? Legislativu už na to máme, takže by se jen vyměnilo železo (osy kolejí a polomery nezměněné, aby se nemuselo řešit stavebko), osadila návěstidla a měli bychom třeba R02, co by uměla například 30 přímo a bajvoko 15-20 do odbočky. A ještě se vzdáleným rádiem do křižovatky. To by byla pecka. Co vy na to?

Jinak potěšila též 30 u Bulhara ZC.

Nějaké info k mysu na Fakultě?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 24.4.2015 17:36

Práce na kotvení panelů rampy v Chotkově zdárně pokračují, OR je pryč! =D>

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od ZXS91 » 20.4.2015 13:55

Karosák píše:Ta 20 je fakt od Klarova az po lavku na Chotkacich? Obousmerne? A pry OR10 Krejc.-Palma. Kde, jak dlouha, proc? Diky. Grrr, jak ja ty zluty vobdelnicky nenavidim...
Deset na Palmě by měla být ta sjezdovka, co jsem tu tuhle inzeroval.
Dvacka v Chotkově je od horního konce R oblouku nahoru až někam cca jeden sloup před konktaktem EOV Chotkovy sady.

Odpovědět