To nehrozí, protože je tam dokonalé svislé i vodorovné dopravní značení.Martin Šubrt píše:Nikdy nevíte, co udělá řidič, který zjistí, že se mu místo na manévrování proklatě zúžilo...
Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
MMM: Máš pravdu, na zastávku Chodovská dc jsem zapomněl, ale tam se alespoň najíždí relativně přímo.
Bumlík u té fakulty neřeší ty busy mimo MHD, co pojedou v pruhu za ním, ještě by to spíš v těchto případech zhoršil.
Bumlík u té fakulty neřeší ty busy mimo MHD, co pojedou v pruhu za ním, ještě by to spíš v těchto případech zhoršil.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
MŠ: Nejak si pozapomenul na mnou prvne uvedenou zastavku chodovska dc, majici nastup z mysu bez vetsi osovky tt a pis si, ze tam potkavam pri jizde zc v mem profilu spis dodavky, nakladaky ci busy nekdejsi veolie jedouci manipulacne nez busy mhd v te tram zastavce stanicujici!
Pred tim mysem na pr.fakulte je dle fotky opticky zuzovano to uzke kriticke misto pred krizovatkou - kdyz by pred timto plynulym najezdem na tt byl vyznacen bus pruh od iad oddeleny bumliky, tak tam je mista dost.
Pred tim mysem na pr.fakulte je dle fotky opticky zuzovano to uzke kriticke misto pred krizovatkou - kdyz by pred timto plynulym najezdem na tt byl vyznacen bus pruh od iad oddeleny bumliky, tak tam je mista dost.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
MMM: O tom buspruhu pochybuju, ono tam podél chodníku není moc místa a auta už dnes mají problém se porovnat s tramvají, ještě bus do toho... Na Chodovské je to ale boj busy/tram, stejně jako na Jana Masaryka, tady poprvé je to navíc i běžný silný provoz ostatní dopravy včetně, ne zrovna výjimečně, zájezdových busů. Včera jsem tam za pět minut viděl dva. A při jízdě byly skoro půl metru v protisměrném profilu tramvaje.
mart337: Chtělo by to bleskové RTT a odsun koleje dc o půl metru. Takový problém by to nebyl, osovka je rozšířena v obou navazujících obloucích už teď.
mart337: Chtělo by to bleskové RTT a odsun koleje dc o půl metru. Takový problém by to nebyl, osovka je rozšířena v obou navazujících obloucích už teď.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Nový problem potkavani na prav.fak. je obdoba chodovske - zastavky toho jmena i vyjezdu BUS od tram obratiste na ulici toho jmena. Netvrdim, ze je to spravne - jen upozornuji, ze takove situace tu jiz nejaky cas mame, a protoze jsme si nechali kalet na hlavu (nekriceli jsme proti tomu), tak za dalsi rozsirovani nebezpecnych mist muzeme zejmena sami (ridici dpp - tram i bus)!
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Musím souhlasit, teda kdo tohle vymyslel a schválil, je pěknej blb a měl by jít do želez a zaplatit předělání. Když tam jedu a potkávám něco většího, tak zastavuju a čekám, až projede.Martin Šubrt píše:Hele, já jsem asi natvrdlej, ale je tam osovka 3 metry a silný provoz aut i autobusů od Staroměstské. Tj. jízdní pruh je široký po dobudování mysu 2,85 m. To jako někdo povolil? Řeší se to u každé zastávky a tady ne? Navíc je to vyprojektováno naprosto tragicky, protože do toho místa širokého 2,85 metru se najíždí z boku přes hranu začátku toho mysu, tj. aby se tam větší bus srovnal, musí najet do protisměru, což bude pro protijedoucí tramvaj fakt bašta. Takže řidiče tramvají ve směru dc prosím, buďte tam teď zvláště opatrní. Nikdy nevíte, co udělá řidič, který zjistí, že se mu místo na manévrování proklatě zúžilo, případně najede zadním kolem na hranu začátku mysu. Začátek mysu neměl být až ke kolejím, když už teda někdo nařídil mys stavět, mělo tam být pozvolné přibližování té hrany, aby se tam větší vozidlo v pohodě srovnalo.
Buď se měly přesunout k chodníku koleje z centra, teď by se měly přesunout koleje do centra, protože tohle je opravdu velkej problém.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
hele nebude náhodou zaveden/vyznačen na TT od nástupní BUS zastávky Staroměstská BUS pruh, kterým BUS jako TRAM předjede kolonu IAD před tím mysem na Právnické fakultě ZCMartin Šubrt píše:............... do toho místa širokého 2,85 metru se najíždí z boku přes hranu začátku toho mysu, tj. aby se tam větší bus srovnal, musí najet do protisměru, což bude pro protijedoucí tramvaj fakt bašta. Takže řidiče tramvají ve směru dc prosím, buďte tam teď zvláště opatrní. Nikdy nevíte, co udělá řidič, který zjistí, že se mu místo na manévrování proklatě zúžilo, .............
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Hele, já jsem asi natvrdlej, ale je tam osovka 3 metry a silný provoz aut i autobusů od Staroměstské. Tj. jízdní pruh je široký po dobudování mysu 2,85 m. To jako někdo povolil? Řeší se to u každé zastávky a tady ne? Navíc je to vyprojektováno naprosto tragicky, protože do toho místa širokého 2,85 metru se najíždí z boku přes hranu začátku toho mysu, tj. aby se tam větší bus srovnal, musí najet do protisměru, což bude pro protijedoucí tramvaj fakt bašta. Takže řidiče tramvají ve směru dc prosím, buďte tam teď zvláště opatrní. Nikdy nevíte, co udělá řidič, který zjistí, že se mu místo na manévrování proklatě zúžilo, případně najede zadním kolem na hranu začátku mysu. Začátek mysu neměl být až ke kolejím, když už teda někdo nařídil mys stavět, mělo tam být pozvolné přibližování té hrany, aby se tam větší vozidlo v pohodě srovnalo.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
...zdržovat tramvaje daleko více než původní stavvon Špilberk píše:Už to budééé...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ale to znamená i tak citelné zásahy do geometrie trati a to nebude jentak na ohlášku. To úsilí by nebylo o nic menší, než při řeložce celé smyčky s nepříliš oslnivým výsledkem. Něco v pruhu na hlavní je úlet. Bílá Hora-Ruzyňský hř. si žádá spíš 4pruh.
A EMA se nám pomalu chystá na linku 22-(nejen) ve východní části trasy lze zaznamenat množící se výskyt kalibračních bodů.
A EMA se nám pomalu chystá na linku 22-(nejen) ve východní části trasy lze zaznamenat množící se výskyt kalibračních bodů.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Mart: JJ buď otočit průjezd smyčkou a nebo nástupní až za sjezdovou výhybkou, auta ať si počkají Nějakou pěknou Wien
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
A nestačilo by předělat smyčku na provoz v opačném směru? Vždyť pak by se vlastně celý problém odboural. Pokud by něco v oblouku bylo, pak by byl nástup na vnitřní straně oblouku a bylo by vidět bez problémů.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
MM: Což je zase špatně vůči plynulosti dopravy na "hlavní"....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Když to přihlášení TRAM kontaktem na TV je asi jako jinde a na zdržování IAD, tak to udělat můžeš stále - 2x to "automaticky" zastaví IAD a TRAM pustí, aniž by to využila (zatím si v pohodě odskočíš a lidi posedí v TRAM) a ty pak přijdeš, odemkneš kabinu, přihlásíš se kličkou do SSZ, mkrkneš podél spoupravy, "skočíš" do kabiny a zavřeš dveře.Karosák píše:Jo, to mi asi taky vyh0vnovalo víc. Dalo se najet do nastupní a nechat odbavovat zatímco si ještě člověk odskočil. Za deště vůbec user friendly a při té kapacitě smyčky i tram friendly.
OVŠEM STEJNĚ NEMŮŽEŠ 100% ZABRÁNIT OBDOBNÉ MU prostě vina za tu MU je zejména ve stavebním uspořádání obratiště = jako prevenci před tou MU co nejdřív obratiště přemístit či minimálně z něj vymístit nástupní zastávky/u až do "přímé" ve vozovce!