Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 15.7.2015 14:35

Proxy píše:Do 14. 8. budou (doufejme) hotové koleje a vozovky v ulici Na Zlíchově...
Už se to rýsuje a esíčko pod Zlíchovem se stává minulostí. =D>
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 14.7.2015 23:40

Tak na ježdění staveništěm jsou řidiči tram zvyklí ne? :twisted:

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Proxy » 14.7.2015 21:38

von Špilberk píše:Tak dle ROPIDU výluka Barrandov zkrácena: http://www.ropid.cz/mimoradnosti/tramva ... x3113.html
do 14.8.2015
Do 14. 8. budou (doufejme) hotové koleje a vozovky v ulici Na Zlíchově, ale bude pokračovat oprava chodníků a tedy i zastávek....

Uživatelský avatar
Neo_Moucha
Uživatel
Příspěvky: 71
Registrován: 28.4.2007 13:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Neo_Moucha » 14.7.2015 16:40

cyklo diskuse může pokračovat zde: vi ... 33#p198933
dal jsem tam odkaz na detailní rozbor cyklogenerelu Prahy 2, který to tu rozpoutal :)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 14.7.2015 14:55

Tak dle ROPIDU výluka Barrandov zkrácena: http://www.ropid.cz/mimoradnosti/tramva ... x3113.html
do 14.8.2015
Dle DPP zatím ne: http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/smich ... -15-06-17/
do 29. srpna 2015

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 14.7.2015 12:16

Squish píše:A proč by se to tam nevešlo ? Vždyť přece zázračná Blanka za 40 miliard má tyto věci vyřešit, všechny auta budou v tunelu a z magistrály a Ječné bude bulvár, no neee ? :) Nebo na co jsme to stavěli ? :)
Tak Blanka tyto věci rozhodně nevyřeší a ani neměla vyřešit. V centru ubude v každé ulici typu Ječná, Žitná, magistrála max. 1 000 aut denně, pokud tedy hodnotíme dopad čistě přirozený, kolik aut z vlastní vůle pojede jinudy. Tento počet se dorovná vzápětí místními cestami a obecně se nezmění nic. Pokud by měla Blanka skutečně splnit, co se o ní rozpráví, musely by se v centru ty pruhy násilně ubrat a pak čekat, co to tedy udělá VYNUCENĚ, když prostě někdo tudy fyzicky neprojede. To je ovšem za hranicí aktuální reality. Znamenalo by to závažné několikaměsíční problémy v celém centru, politickou sebevraždu těch,co to rozhodli, drastické zpožďování veškeré MHD v širším centru apod. Pak by si to trošku sedlo, ale jen v případě, že by k tomu byla provedena návazná opatření v centru, například stavba tram. tratí, úpravy režimu a fungování parkování atd. Nic z toho se ale neřeší.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 14.7.2015 10:21

MS: spousta veci v tomto meste "nejde" proto, ze na policii sedi casto lide, kteri myslenkove zakrneli v roce 1985 ci nanejvys 1995. to ale neznamena, ze nejdou.

9001, co pises, proste neni pravda. generalizujes ad absurdum. take jezdim semtam na kole a nulovou uctu k predpisum nemam. mam ji stejnou jako chodec. takze ano, sviti-li na prechodu cervena a nikdo nikde, prebehnu (jako chodec). je-li nekde jednosmerka siroka na cykloobousmerku a bez silneho provozu, v pripade potreby ji projedu (jako cyklista). jinak jezdim i chodim z 90% predpisove. a tak se chova i vetsina mestskych cyklistu. mimochodem, ktery ridic jezdi predpisove a zastavuje lidem na prechodech? sotva 10%. z toho ale jeste neusuzuju, ze ridici jsou "prasata, co si nemaji vyskakovat a nezaslouzi si ani spetku pozornosti". takhle se o lidech nevyjadruju. jednak to neni pravda a navic je to neslusne a asocialni. nazdar.

Squish
Uživatel
Příspěvky: 13
Registrován: 20.8.2010 21:03

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Squish » 14.7.2015 8:57

A proč by se to tam nevešlo ? Vždyť přece zázračná Blanka za 40 miliard má tyto věci vyřešit, všechny auta budou v tunelu a z magistrály a Ječné bude bulvár, no neee ? :) Nebo na co jsme to stavěli ? :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 13.7.2015 20:35

MŠ: Pokud člověk v sobě nemá pud sebezáchovy a úctu k předpisům, tak se můžeme rozkrájet a výsledek bude vždy stejný...

Navíc kdyby jsme měli ulice jako např. v Barceloně, kde jsou 2+2 pruhy, stromořadí a pak ještě jeden klidový pruh tak proč ne, ale jak sám píšeš. Do Ječné to prostě v současné době narvat nejde...

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 13.7.2015 17:13

A co když právě tyto případy jsou tím důvodem? ;-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 13.7.2015 16:44

pawel: To je bohužel realita, ale máš pravdu. Napíšu to jinak.

Cyklisté jsou nejhorším účastníkem dopravního provozu. Dopravní předpisy, bezpečnost provozu a vůbec ohled k ostatním účastníkům je nulový. I zkušenost z cyklojízdy ukazuje, že nejsou schopni se tolerovat mezi sebou natož dodržovat předpisy o rychlosti na uzavřené komunikaci pouze pro sebe.
Ano i mezi řidiči aut jsou podobní lidé, ale vzhledem k počtu aut je to minimální číslo... Za to u cyklistů to dosahuje desítek procent...
Na základě těchto případů nevidím naprosto důvod proč cyklistům ustupovat...

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 13.7.2015 16:22

pawel: Cyklisté se do Ječné prostě nevejdou. Samo o sobě je velkým problémem, jak tam nějak upravit zastávku Štěpánská, aby byla bezbariérová a vedle ní také zůstaly dva pruhy. Dva pruhy vozidel jsou zcela striktní a absolutně nepřekonatelný požadavek Policie, který je nepřekonatelný následujících 30 let. Už jen jistá omezená regulace tohoto dvoupruhu v opačném směru světly narazila na takový odpor, že se možná reko Karlova nám. v naprosto drobné podobě ani neuskuteční. Vykouzlit Štěpánskou za takových podmínek je téměř zázrak.

O tom, že Ječní není vhodná pro cyklo vědí i cyklisté, také proto Ječná není ve schématu celoměstských tras. Turistická cyklodoprava je směrována ulicemi U nemocnice, Apolinářskou a přes Fugnerovo nám./Wenzigovu dál na Vinohrady. Rychlí cyklisté mají namalován protisměrný stoupací pruh v Žitné, který je daleko bezpečnější, bo na auta vidí. Ten má pokračovat do Bělehradské a Jugoslávské. Cílem je cyklisty provést oblastí maximálně bezpečně. I snížení počtu pruhů v Žitné ze 3 na 2 je ovšem za hranou toho, co některé orgány dokáží akceptovat, takže ani tato věc v dohledné době nehrozí. Ale navrhnout kola na koleje do kopce, to kolikrát stejní lidé, kteří brání ta auta, dokáží.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 13.7.2015 14:19

omlouvam se redakci za OT a pripadne prosim o presun do jineho vlakna, ale nemuzu nereagovat.

"9001", kdybys chodcum nedal chodniky, vsude zrusil prechody a vybudoval nad- a podchody ci zbytecna SSZ, budou se chovat stejne - chodit tamtudy, kde je to nejkratsi a spojene s pokud mozno nejmensi fyzickou namahou, pripadne nebudou cekat na zelenou tam, kde se da prejit i pri cervene. pri tom budou porusovat predpisy. stejne tak to delaji cykliste, protoze prostupnost nasich mest pro cyklistu je vzhledem k extremnimu podrizeni autoprovozu bohuzel spatna. jak se mam dostat legalne z karlova namesti na tylovo nam., aniz bych porusil zakaz jizdy na chodniku ci v jednosmerce a zaroven si nezlikvidoval plice v kolone aut?

a prosim mirni svuj nechutny ton plny prasat, dementu apod. ja sebe (ani tebe) za prase ani dementa nepovazuju a myslim, ze ke slusne diskusi tohle vubec nepatri.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 13.7.2015 13:55

pawel: Dokud se budou cyklisté chovat jako největší prasata v provozu, tak nemají nárok si cokoli vyskakovat... Svoji demenci slušná část potvrdila i chováním v Blance... Tam dokonce k pomlácení nepotřebovali ani ošklivou IAD...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 13.7.2015 11:52

treba protoze vedlejsi jsou plne jednosmerek, zajizdek, kocicich hlav, parkujicich aut a nejsou v nich obchody...
a mimochodem, proc porad cpeme chodce na hlavni ulice? mohou prece chodit vedlejsimi, tam nebudou autum prekazet.

Odpovědět