Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dále, to, co je tam označeno jako oblouk Na Veselí, není w-tram, ale normálka BKV. Naopak oblouk Na Veselí - Soudní je klasická stavba ovšem zalitá betonem, totéž Nuselská+NBS nebo Myslíkova.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Je to hezké, ale bude potřeba vychytat nějaké chyby. Třeba, u smyčky Vysočanská je betonový panel a ne BKV a kolem vozovny Hloubětín taky BKV nejsou.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Je to nějak vodorovně roztažené.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zdravím, před rokem jsem udělal mapku rekonstrukcí tratí v Praze, hlavně jsem sledoval technologie stavby.
Tento rok jsem ji předělal podle vašich rad do vektorů, lze ji stáhnout jako SVG a upravovat (např. v InkScape).
Udělal jsem tam opravy podle doporučení zejména MM-Mikulovského. Je tam zakreslený i rok 2015.
http://www.onic.cz/Tramvajove_rekonstrukce_2015.png (10 MB)
http://www.onic.cz/Rekonstrukce_raster.svg (7 MB s podkladovým rastrem Google map)
http://www.onic.cz/Rekonstrukce.svg (jen vektory, 200 KB)
Náhled viz. příloha.
Tento rok jsem ji předělal podle vašich rad do vektorů, lze ji stáhnout jako SVG a upravovat (např. v InkScape).
Udělal jsem tam opravy podle doporučení zejména MM-Mikulovského. Je tam zakreslený i rok 2015.
http://www.onic.cz/Tramvajove_rekonstrukce_2015.png (10 MB)
http://www.onic.cz/Rekonstrukce_raster.svg (7 MB s podkladovým rastrem Google map)
http://www.onic.cz/Rekonstrukce.svg (jen vektory, 200 KB)
Náhled viz. příloha.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V trati jsem nikoho neviděl, pouze plošina a kontejner na bordel pod podjezdem.Radek píše:Při výluce by se měl řešit železniční most (nejspíš to bude souviset s nedávnou havárií). Zda i trať, nevím.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Už se to rýsuje a esíčko pod Zlíchovem se stává minulostí.Proxy píše:Do 14. 8. budou (doufejme) hotové koleje a vozovky v ulici Na Zlíchově...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak na ježdění staveništěm jsou řidiči tram zvyklí ne?
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Do 14. 8. budou (doufejme) hotové koleje a vozovky v ulici Na Zlíchově, ale bude pokračovat oprava chodníků a tedy i zastávek....von Špilberk píše:Tak dle ROPIDU výluka Barrandov zkrácena: http://www.ropid.cz/mimoradnosti/tramva ... x3113.htmldo 14.8.2015
- Neo_Moucha
- Uživatel
- Příspěvky: 71
- Registrován: 28.4.2007 13:29
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
cyklo diskuse může pokračovat zde: vi ... 33#p198933
dal jsem tam odkaz na detailní rozbor cyklogenerelu Prahy 2, který to tu rozpoutal
dal jsem tam odkaz na detailní rozbor cyklogenerelu Prahy 2, který to tu rozpoutal
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak dle ROPIDU výluka Barrandov zkrácena: http://www.ropid.cz/mimoradnosti/tramva ... x3113.html
Dle DPP zatím ne: http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/smich ... -15-06-17/do 14.8.2015
do 29. srpna 2015
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak Blanka tyto věci rozhodně nevyřeší a ani neměla vyřešit. V centru ubude v každé ulici typu Ječná, Žitná, magistrála max. 1 000 aut denně, pokud tedy hodnotíme dopad čistě přirozený, kolik aut z vlastní vůle pojede jinudy. Tento počet se dorovná vzápětí místními cestami a obecně se nezmění nic. Pokud by měla Blanka skutečně splnit, co se o ní rozpráví, musely by se v centru ty pruhy násilně ubrat a pak čekat, co to tedy udělá VYNUCENĚ, když prostě někdo tudy fyzicky neprojede. To je ovšem za hranicí aktuální reality. Znamenalo by to závažné několikaměsíční problémy v celém centru, politickou sebevraždu těch,co to rozhodli, drastické zpožďování veškeré MHD v širším centru apod. Pak by si to trošku sedlo, ale jen v případě, že by k tomu byla provedena návazná opatření v centru, například stavba tram. tratí, úpravy režimu a fungování parkování atd. Nic z toho se ale neřeší.Squish píše:A proč by se to tam nevešlo ? Vždyť přece zázračná Blanka za 40 miliard má tyto věci vyřešit, všechny auta budou v tunelu a z magistrály a Ječné bude bulvár, no neee ? Nebo na co jsme to stavěli ?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MS: spousta veci v tomto meste "nejde" proto, ze na policii sedi casto lide, kteri myslenkove zakrneli v roce 1985 ci nanejvys 1995. to ale neznamena, ze nejdou.
9001, co pises, proste neni pravda. generalizujes ad absurdum. take jezdim semtam na kole a nulovou uctu k predpisum nemam. mam ji stejnou jako chodec. takze ano, sviti-li na prechodu cervena a nikdo nikde, prebehnu (jako chodec). je-li nekde jednosmerka siroka na cykloobousmerku a bez silneho provozu, v pripade potreby ji projedu (jako cyklista). jinak jezdim i chodim z 90% predpisove. a tak se chova i vetsina mestskych cyklistu. mimochodem, ktery ridic jezdi predpisove a zastavuje lidem na prechodech? sotva 10%. z toho ale jeste neusuzuju, ze ridici jsou "prasata, co si nemaji vyskakovat a nezaslouzi si ani spetku pozornosti". takhle se o lidech nevyjadruju. jednak to neni pravda a navic je to neslusne a asocialni. nazdar.
9001, co pises, proste neni pravda. generalizujes ad absurdum. take jezdim semtam na kole a nulovou uctu k predpisum nemam. mam ji stejnou jako chodec. takze ano, sviti-li na prechodu cervena a nikdo nikde, prebehnu (jako chodec). je-li nekde jednosmerka siroka na cykloobousmerku a bez silneho provozu, v pripade potreby ji projedu (jako cyklista). jinak jezdim i chodim z 90% predpisove. a tak se chova i vetsina mestskych cyklistu. mimochodem, ktery ridic jezdi predpisove a zastavuje lidem na prechodech? sotva 10%. z toho ale jeste neusuzuju, ze ridici jsou "prasata, co si nemaji vyskakovat a nezaslouzi si ani spetku pozornosti". takhle se o lidech nevyjadruju. jednak to neni pravda a navic je to neslusne a asocialni. nazdar.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A proč by se to tam nevešlo ? Vždyť přece zázračná Blanka za 40 miliard má tyto věci vyřešit, všechny auta budou v tunelu a z magistrály a Ječné bude bulvár, no neee ? Nebo na co jsme to stavěli ?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MŠ: Pokud člověk v sobě nemá pud sebezáchovy a úctu k předpisům, tak se můžeme rozkrájet a výsledek bude vždy stejný...
Navíc kdyby jsme měli ulice jako např. v Barceloně, kde jsou 2+2 pruhy, stromořadí a pak ještě jeden klidový pruh tak proč ne, ale jak sám píšeš. Do Ječné to prostě v současné době narvat nejde...
Navíc kdyby jsme měli ulice jako např. v Barceloně, kde jsou 2+2 pruhy, stromořadí a pak ještě jeden klidový pruh tak proč ne, ale jak sám píšeš. Do Ječné to prostě v současné době narvat nejde...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A co když právě tyto případy jsou tím důvodem?