Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Teda kam na ty nápady chodíš. Teoreticky by to jít mohlo, ovšem za cenu toho, že by podvozky šlo otočit o cca 45 stupňů, aniž bys poškodil plenty (i ty s výřezy). Což nejde.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Dám úplně blbou otázku: Zkoušel někdo jet s tramvají T3 ve smyčce každým podvozkem po jiné koleji, a na konci se zase sjet?
(samozřejmě v takové lokalitě, kde mezi kolejemi nerostou ostrůvky a sloupy...)
(samozřejmě v takové lokalitě, kde mezi kolejemi nerostou ostrůvky a sloupy...)
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Super, díky moc Bez toho bych nenarazil na:
například laminátové sedačky usazené na krytu topného tělesa, tudíž vyhřívané, patří k nejoblíbenějším. Vyvinulo je středisko plastických hmot v ČKD Praha a vyráběl Plastimat v Hradci Králové.
http://www.czech100.com/?lang=cz&page=icons&id=58
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Tuším Plastimat Hradec Králové.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Mám takový hloupý dotaz: Kdo je výrobcem klasických laminátových sedaček z tétrojek? Našel jsem k tomu jen to, že design vytvořil Miroslav Navrátil. Výrobce bude Tatra/ČKD? Nebo jim to dodával někdo "externě"?
Stejný dotaz bych potom měl na tétrojkové "lámací" dveře a pantograf.
Stejný dotaz bych potom měl na tétrojkové "lámací" dveře a pantograf.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Prave ted na CT2 dokumemt Pariz v pohybu - o parizske MHD.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Jo jo tramvaj v ZOO. Původně byla na druhé straně uličky než je dnes. Byl to ovál s osmičkou. Vozy už se měnily nejmíň 2x, protože mám fotku ze 70.let kdy motorák má e.č. 829 fontem jaký se používal před rokem 89 (zaboha nemůžu najít jeho název) , vv.337 (nebo 357) a 822(asi) secesními, pak mám fotku z 80.let kdy má motorák 385, vv.607 a 833(asi) všechno secesními. Po povodních byla souprava zrenovována do současné podoby. Jinak asi se všeobecně ví že to je nástupce Pio železnice, která tam byla přenesena z výstaviště.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Ty děti jsou pořád stejné. Tučňáci (protože v TV viděli nějaký animák), prolézačka Bororo, tramvaj, nakrmit kozy, lanovka, a už se mi chce domů. Co jako nějaká další zvířata, jsme přeci v ZOO? Zvířata jsou trapný! (otrávený pohled)Karosák píše: zbytek neměl šanci, nuda...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Ano, rozjezd skluzem. Taky byly dycky šíny (pasovina) opatlaný mazivem. Ta baba co dycky přišla, stiskla čudl a jelo se... Myslím ale, že baba mackala i čudl vypnutí a dobržďovala. Do ZOO jsme chodili furt-na tramvaj a na lanovku. No, ještě tučňáky a hrocha jsem rád navštívil, zbytek neměl šanci, nuda... Ale dříve se jezdilo do 8 (jak je vidět na videu) pomocí systému zajišťovaček. Pak zřejmě přišla optimalizace LV a útlum financování infrastruktury a už se jezdilo jen do oválu. Což mě velmi zklamalo. Toto je ostatně vidět i na fotce v odkazu-za soupravou lze vidět prorůstajici nepouzivané kolejové spojky, to vnitřní X. Ve Stromovce o ničem nevím ( ale je to jen 25 let). Pamatuji jen Sputnika.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Já si nejsem jistý, ale nebyla podobná tramvaj i v Juldě-Fuldě? Konkrétně na se 4 výhybkami a křížením? Možná se pletu, jel jsem v ní naposledy před 30ti lety
CO se týká napájení motorového vozu, tak odhaduji, že to šlape na baterky, protože obsluha jen zmáčkne dálkový ovládač a vůz se rozjede ve skluzu, přičemž obsluha lehce zatlačí. Udělá to ty tři-čtyři kolečka a zase se to za těch pár minut stání dobije ve stanici, kde se motorák lyžinama přicucne k napájecím kolejničkám....
CO se týká napájení motorového vozu, tak odhaduji, že to šlape na baterky, protože obsluha jen zmáčkne dálkový ovládač a vůz se rozjede ve skluzu, přičemž obsluha lehce zatlačí. Udělá to ty tři-čtyři kolečka a zase se to za těch pár minut stání dobije ve stanici, kde se motorák lyžinama přicucne k napájecím kolejničkám....
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
A hele, zrušená trať ještě v provozu!
https://www.youtube.com/watch?v=I-9u8i7NpS0
https://www.youtube.com/watch?v=I-9u8i7NpS0
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Výměnu vozů bych přikládal povodni
ZOO tramvaj
Myslím, že tu na prtkách chybí článek o dětské tramvaji v ZOO
Například mě překvapilo, že sytém prochází vývojem. Absolut v roce 1998 nafotil soupravu 385 + 607 + 853. Nyní jsou nasazovány vozy 350 + 628 + 632. Na starší fotce jsou také patrné jakési pozůstatky zrušené trati, po níž dnes již není památky. A věděl by někdo, jaký je trakční systém? Napájecí třetí kolejnice je totiž položena pouze v zastávce.
Například mě překvapilo, že sytém prochází vývojem. Absolut v roce 1998 nafotil soupravu 385 + 607 + 853. Nyní jsou nasazovány vozy 350 + 628 + 632. Na starší fotce jsou také patrné jakési pozůstatky zrušené trati, po níž dnes již není památky. A věděl by někdo, jaký je trakční systém? Napájecí třetí kolejnice je totiž položena pouze v zastávce.
Naposledy upravil(a) P_V dne 04.7.2015 20:19, celkem upraveno 2 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
To je ale všude. U nás na vsi je přechod na dlažbě a nestačí namalovat, musí se nanést vrstva čehosi aby to chvíli vydrželo, což je drahé.von Špilberk píše:A když vidím, na co peníze jsou a na co pak ne, tak bych
Nicméně se musí dělat výběrové řízení kde hlavní kritérium je cena. Nějaká trvanlivost přechodu nikoho nezajímá. Podle toho pak přechod vypadá.
Svět se prostě zbláznil a přijde mi že ta spirála se nějak zužuje a zrychluje. Čím to je netuším.
PS: Nauzea tomu nijak nepomůže.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Samozřejmě, že o tom přesně mluvím.Bobik píše:Teda pokud se bavíme o těch podélnejch čárách, který tam jsou zejména proto, aby právě do toho průřezu nic nevjíždělo.
Ale chápu, "peníze" jsou vždy dobrá výmluva, proč něco nedělat.
Jinak ta poznámka o obnovování čar mě napadla právě v souvislosti s tou vopičárnou v Dejvicích. Ano, peníze jsou otázka. A když vidím, na co peníze jsou a na co pak ne, tak bych