Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
1) U letecké linky mi naváznost na metro ztrácí trochu smysl... Než se dav s kufry vyvalí tak návazné metro je stejně fuč... Navíc u lidí co letí přes 2 hodiny letadlem ho fakt max 10 minut čekání na metro tolik nevytočí... Takže děkuji za potvrzení, že prostor pro posílení v době kapacitních problémů je.
2) Otázka je co na letiště táhnout... Reálně vychází nejlíp metro... Vlak bude omezený intervalem, tramvaj zase není úplně vhodná a je dost pomalá a oba dva by stejně skončily jako napaječ metra na Veleslavíně... Takže jediné rozumné se jeví tam dotáhnout metro...
3) Proč nezavést expresy co budou stavět T1+T2 a metro. Možná T3... Klidně je hnát po okruhu, aby se nenaráželo na kapacitu letištní okrsky...
Na mě to než jako řešení situace připadá, že si šotouši na ROPIDu chtějí koupit novou hračku za městské peníze... Dvoukloub na Suchdol jim nevyšel, tak to zkouší s letištěm...
2) Otázka je co na letiště táhnout... Reálně vychází nejlíp metro... Vlak bude omezený intervalem, tramvaj zase není úplně vhodná a je dost pomalá a oba dva by stejně skončily jako napaječ metra na Veleslavíně... Takže jediné rozumné se jeví tam dotáhnout metro...
3) Proč nezavést expresy co budou stavět T1+T2 a metro. Možná T3... Klidně je hnát po okruhu, aby se nenaráželo na kapacitu letištní okrsky...
Na mě to než jako řešení situace připadá, že si šotouši na ROPIDu chtějí koupit novou hračku za městské peníze... Dvoukloub na Suchdol jim nevyšel, tak to zkouší s letištěm...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 3
- Registrován: 09.2.2016 18:27
Re: Pražské autobusy
Ano je - konfigurace komunikací před terminály neumožňují rozdělený provoz z centra a do centra. Ve špičce je tedy u T1 a T2 interval na 119 2,5 minuty. Největší kapacitní problémy jsou především víkendy, pozdní večery a dopolední sedla. A v tomto období interval metra = interval 119.9001 píše:Taková rýpavá. To opravdu v letní sezoně je interval na 119 2-3 minuty jako na metru a nebo nás pan Tomčík lakuje?
Mimochodem, pořád se neuvažuje s tím, že ta situace dnes může být za rok nebo za 5 let daleko horší. Vlak je v naprostém nedohlednu a zcela reálně by se mělo začít uvažovat o tramvaji, jinak to za několik let neodveze ani Capacity. Ony letní letové špičky hodinu po příletu A380 Emirátů budou velmi zajímavé již letos.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 3
- Registrován: 09.2.2016 18:27
Re: Pražské autobusy
1 SOR = 6,5 milionu + 1 mzda řidičethriller2 píše:fricoolinek2: To máš naprostou pravdu. Navíc, za cenu jedné Capacity by byla jedna KB Sorka + plat řidiče na čtyři roky.
1 Capacity = 10 milionů + 1 mzda řidiče
zdvojené spoje SOR = 13 milionů + 2 mzdy řidiče + dvojnásobná spotřeba PHM
Naposledy upravil(a) Stojan Jakotyč dne 09.2.2016 19:30, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 3
- Registrován: 09.2.2016 18:27
Re: Pražské autobusy
Délka vozidla není rozhodující pro jeho obsaditelnost, ale hmotnost na nápravu. Mercedes Capacity má nápravy 4 a může mít tedy podstatně větší plochu na stání než má obyčejná Sorka. Do vozidla Capacity se vejde přibližně o 30-40 cestujících více než do klasického kloubového autobusu. Záleží samozřejmě na konfiguraci interiéru. Capacity se dá objednat prakticky bez sedadel v nízkopodlažní části, aniž byste byl mimo normu.fricoolinek2 píše:Taky vám přijde, že se z těch 220 cm délky navíc dělá komedie neskutečných rozměrů? Nemluvě o tom, že část prostoru vleku si vezme druhá náprava. Kolik to dělá lidí navíc. 15? 20?
Ono asi zkrátit interval z 5 na 4, ze 7,5 na 6 atp... by neudělalo takový dojem....
Ono zkrátit interval u linky, která má interval metra nedává příliš logiku. Pokud v dopoledním sedle, od 20:00 do 0:30 a celý víkend navazujete na všechny vlaky metra, je Vám zkracování intervalu k ničemu. Pak vždy vložené spoje mezi příjezdy metra pojedou úplně prázdné a analogicky naopak. Zkracovat ve špičce intervaly také moc dobře nelze, jelikož se na letišti jezdí duplicitně (do centra a z centra) po jedné komunikaci. Tam je tedy již dnes interval 2,5 minuty.
Kapacitní vozidlo také lépe dokáže absorbovat nárazové návaly cestující, kterých je na letišti v letní sezóně více než dost.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
100 má interval 15 v PD a 30 SONE asi počtem 119 netrumfnetrainzjohny píše:A opravdu je hlavní linka na letiště stále omílaná 119 ? Já tedy si pamatuji, že ještě před otevřením metra A už jí obsazeností dost šlapala na paty linka 100.
Re: Pražské autobusy
Akorát že ta 100 má jaksi i více než dvojnásobný interval
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
A opravdu je hlavní linka na letiště stále omílaná 119 ? Já tedy si pamatuji, že ještě před otevřením metra A už jí obsazeností dost šlapala na paty linka 100.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Taková rýpavá. To opravdu v letní sezoně je interval na 119 2-3 minuty jako na metru a nebo nás pan Tomčík lakuje?
Re: Pražské autobusy
fricoolinek2: To máš naprostou pravdu. Navíc, za cenu jedné Capacity by byla jedna KB Sorka + plat řidiče na čtyři roky.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
http://citybus.cz/2016/02/08/dopravni-p ... ava-havla/
Taky vám přijde, že se z těch 220 cm délky navíc dělá komedie neskutečných rozměrů? Nemluvě o tom, že část prostoru vleku si vezme druhá náprava. Kolik to dělá lidí navíc. 15? 20?
Ono asi zkrátit interval z 5 na 4, ze 7,5 na 6 atp... by neudělalo takový dojem....
Taky vám přijde, že se z těch 220 cm délky navíc dělá komedie neskutečných rozměrů? Nemluvě o tom, že část prostoru vleku si vezme druhá náprava. Kolik to dělá lidí navíc. 15? 20?
Ono asi zkrátit interval z 5 na 4, ze 7,5 na 6 atp... by neudělalo takový dojem....
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Tak se nám v Pražské ulici objevila značka Zákaz vjezdu aut s délkou nad 12m, což především klouby porušují.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Když jeden zbude... Jeho výkon je 168/11
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Já je ale právě potkávám v PDPetrpes píše:Od té toby co jsou Croswaye v garáži 7... Jeden od dubna, druhý od července, o víkendu nemají práci tak že AE
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Od té toby co jsou Croswaye v garáži 7... Jeden od dubna, druhý od července, o víkendu nemají práci tak že AE
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Jak dlouho je bežný stav "invalidní" Crossway na AE?