Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Tak nám paní Müllerová už zprasili první 15T, zatím nejde o celovozovku, ale "jen" o kompletní polepení boku středního článku (i přes okna ). Viděl jsem to na 9221 na 10.
- Bába Foutéř
- Šťoura
- Příspěvky: 65
- Registrován: 23.1.2007 19:25
Re: Škoda 15T ForCity
https://www.facebook.com/prazsketramvaj ... 1235016294kruťák píše:Dnes jsem venku neviděl ani jednu 15T4, zajímalo mě, jak mají řešeny vlaječky, ale byl jsem zklamán. Osvětlí někdo?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Já bych to až tak nereálně neviděl... Při nějakém stupni prohlídky proč ne... Stejně jako tomu bylo u kachen i jiných vozů...Bobik píše:Těěěžko. Néji penis, néjni láska....
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 15T ForCity
Těěěžko. Néji penis, néjni láska....
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Ja šance, že by se plastové sedačky začaly postupně dosazovat i do starších 15T a City-W by tím pomalu začaly odebírat tam, kam vždy nepochybně patřily již od chvíle svého vzniku? Tedy, na třísky do kamen.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 15T ForCity
Držáky jsou v tý mezeře mezi světlyl a přední maskou.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Dnes jsem venku neviděl ani jednu 15T4, zajímalo mě, jak mají řešeny vlaječky, ale byl jsem zklamán. Osvětlí někdo?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 15T ForCity
Na Pankráci, na malém vršíčku...
http://hzsdp.rajce.idnes.cz/Vykolejeni_ ... zari_2015/
http://hzsdp.rajce.idnes.cz/Vykolejeni_ ... zari_2015/
Re: Škoda 15T ForCity
Možná by třeba šlo v případě potřeby použít zadní část z bouračky z Modřan a spojit to s přední částí té tram l.3, pokud byla moc poškozená. Ta modřanská tram už dost dlouho stojí ve vozovně a stále se nic neděje.petr03 píše:Ke vcerejsi nehode 2 15Tek, zajimava situace. Razem je DP bez dvou nizkych podlah, ale dalo by se to vyuzit ke zkousce ze dvou neprovoznich udelat jednu provozni. Tedy rozpojit predni/zadni cast, prehodit, a jede se dal. Apropo, protisplh asi zauradoval, ze?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Petr03: On výrobce něco deklaruje, ale otázka je jestli to jde v reálu provést resp. jak moc to je složité...
Na centrále nepracuji .
Bobík: Právě proto, že T3 je "stará" elektronika, která je jenom o zapojení... U 15T je otázka jak by s tím počítač popral.
Na centrále nepracuji .
Bobík: Právě proto, že T3 je "stará" elektronika, která je jenom o zapojení... U 15T je otázka jak by s tím počítač popral.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 15T ForCity
PV - tak předpokládám, že když výrobce uvádí, že to je skládačka, že to má nějak ošetřené. Čili že nejdřív přijdou dva maníci s gola sadou a po nich třetí s notesem, připojí kablík a přehraje softvér. Pokud to už není nějak "v základu", že to samo pozná, jak je to dlouhý, resp je to samo nějak ošetřený (základní nastavení jednotlivých článků, kdy je pak jedno, kolik jich je za sebou). Jako u T3, kdy se taky "jenom" skuplují a funguje to, aniž by se "něco nějak".
Re: Škoda 15T ForCity
"lze poskládat" - Je to plug and play? Totiž, že ono to je prošpikováno počítači, a když tam bude 1 podvozek a 10 tun navíc, popř. méně, tak si se sadou gola klíčů nevystačíme. Bude se to muset kapánek přeprogramovat, aby to ty nové součásti vůbec našlo, nebo aby tomu odebrané nechyběly, a taky jak časovat a rozkládat síly a proudy.
Re: Škoda 15T ForCity
9001: Zrovna ze ty, pravidelny navstevnik, se zeptas na takovouto otazku, to me teda prekvapuje. Ano, jiz drive se to tu i resilo, a medii to jiz taktez probehlo, ze je to jedna z vyhod teto tramvaje. Lze poskladat 2, 3 ci 4 clankovou tramvaj. Tim padem tedy lze prohodit i oba kance, aspon dle me logiky to tak chapu. Apropo, ty delas v bankovnim sektoru, ze? Nedelas na radlicke na jedne centrale jiste banky?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 15T ForCity
Tak skládačka to je, když se řešilo, jestli z části 15T nenadělat dvoučlánky nebo naopak čtyřčlánky. Ale je to zbytečné teoretizování, protože neznáme rozsah poškození po nehodě. Možná budou oba vozy opravitelné a nemá cenu něco rozpojovat a přepojovat.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 15T ForCity
Ano, 15T by (alespoň dle toho, co uvádí výrobce) měla být skládačka.