Nějaké dvoučlánky by se užily, ale že by to byla nutnost, to bych neřekl. Taky by byla otázka, co pořídit. Dvoučlánek 15T by vyšel asi 45 mega, EVO 2 v Liberci je za 38 bez DPH. No a dvouVario za 25 nedovolí koupit 9001, protože to není dost exkluzivní vozidlo pro hlavní město.
9001 píše:ČKD nemělo prostor? A co T6B5? Co KT4 pro NDR? Co T6A2 taky pro NDR? Jenom hlavní odběratel nechtěl... Takže trh v praxi.
Menší provozy: Protože jsou těžce podfinancované... Navíc pokud jsou schopni dojit EU na Varia, tak nemají ani motivaci...
T6 jsou 80. léta, tedy dost zpoždění v modernizaci. KT4 - to mě pobavilo nejvíc: vždyť je to zrychlovač
Jen hranatej.
Co to znamená podfinancované
Že nejsou schopné/ochotné koupit to nejdražší
Možná to dělají nevědomky, ale možná mají rozum a vědí, že s
lacinější tramvají můžou najezdit víc. A tím ten svůj provoz udržet. Cestující pořád nejvíc zajímá, jak často to jede, a ne jestli přijela "nejlepší" tramvaj na světě.