Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 26.10.2015 20:11

pred 17h. jsem videl jet pomeranc od palmy na krejcarek - na jizdu k petrinam se mi to zda velkou oklikou, tak kam mohl jet?

Petr86
Uživatel
Příspěvky: 40
Registrován: 25.10.2013 13:33

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr86 » 26.10.2015 20:03

Na Vršovické ráno chybělo posledních cca 30m svršku poblíž křižovatky s Petrohradskou, nepočítám-li mezivýhybkovou část na trojúhelníku Minská.

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 395
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od slonik » 26.10.2015 17:34

Neví někdo, jestli ještě letos proběhne rekonstrukce Palmovka - Invalidovna?

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1457
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 25.10.2015 13:30

IPR chystá rekonstrukci TT a ulic Táborská - Vozovna Pankrác:
http://www.iprpraha.cz/taborska

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9883
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 24.10.2015 10:55

Petrpes píše:Tak u té 7 a 37 dejme tomu, ale proč chudák 4... :(
Mš to vysvětloval tak, že to musí být kvůli vozokm...

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2108
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 24.10.2015 5:36

Tak u té 7 a 37 dejme tomu, ale proč chudák 4... :(

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 23.10.2015 15:26

Petrpes píše:A 37 bude jezdit o víkendu po 15 minutách, též ráno jí bude stačit interval 8 min.....
http://jrportal.dpp.cz/jrportal/LineLis ... 2015-10-31
8/12/8 že by nový standard pro intervaly?

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2108
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 23.10.2015 9:30

A 37 bude jezdit o víkendu po 15 minutách, též ráno jí bude stačit interval 8 min.....
http://jrportal.dpp.cz/jrportal/LineLis ... 2015-10-31

vávra
Uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 06.11.2008 20:12

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vávra » 23.10.2015 8:35

thriller2 píše:Neví náhodou někdo, zda na zkrácených X-11 jezdí klasika nebo midibusy? Díky
Jezdí tam standardní autobusy...

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 22.10.2015 16:33

Neví náhodou někdo, zda na zkrácených X-11 jezdí klasika nebo midibusy? Díky

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3071
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 22.10.2015 16:05

Asi se počítá s tim, že se to za tejden nestihne :)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4042
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 22.10.2015 15:25


Filip

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Filip » 22.10.2015 13:25

Já světla neřeším. Až tam budu, tak tam budu. Ale každý má své tempo a svojí techniku jízdy. A Pavlák je zrovna místo, kde nerad stanicuji jako druhý, takže i k tomu potom přizpůsobím mojí jízdu a příjezd na toto pekelné místo :lol:

modroko
Uživatel
Příspěvky: 259
Registrován: 02.4.2011 12:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od modroko » 22.10.2015 13:09

Nevím, úsek štěpánská IPP jezdím tak abych dojel ke světlům pokud možno tak abych u nich nezkejsl a tedy když to jde projel od štěpánské až do zastávky IPP a ano občas tam těch 50 mám :) A že bych si připadal jako ***** se říct nedá :) Když projíždím kolem toho odbočení doleva dám o sobě vědět a samozřejmě koukám co dělají kola a zda nebrzdí, ale nevím proč bych si měl kvůli ničemu pak nechat utéct světla a zdržel se o 2 minuty :)

Filip

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Filip » 22.10.2015 12:47

MMM:

Tak jasně že máš v něčem pravdu. Ale znám i případy, kdy to frajer poslal v plné traťové rychlosti do tramvaje A zrovna úsek Štěpánská - IPP je docela rizikový. Nikde se neploužím, naopak do Modřan využívám možnost jet těch 50-60 podle vozu (některé vozy tam pěkně hází). Ale jakmile vjedu do města, kde se pohybují chodci a kde jsou auta (třeba Vodičkova, Jindřišská, Republika), tak jsem opatrný. Stejně jako zastávky na znamení. Anděl je taky prekérní místo někdy, tam ani těch 20 často nejde a musím zvonit jak zvoník, protože lidi koukají do mobilů a vůbec nevědí kam jdou.
Taky se mi stalo, že mě auto pouštělo a na poslední chvíli si to borec rozmyslel a div mi neurazil přední spřáhlo. Jediný případ, kdy se ploužím (ale zároveň se dívám,abych nikoho nebrzdil) je případ, kdy jedu na kontrolní bod a vím, že mám trochu více času.

A než mít byť nezaviněnou nehodu, tak raději se vzdám přednosti apod. Prostě to chce používat hlavu a vyhodnotit každou situaci. Bohužel lépe nebude, lidi už spíš žijí mobilem než realitou, nevidí a neslyší. Cyklisté taky nerespektují provoz, 2/3 řidičů aut má papíry omylem a podle toho to taky vypadá. Šance na zlepšení v podobě preferencí tramvají je de facto nulová. Takže tramvaje to v Praze fakt nemají lehké.

Odpovědět