já tama dnes také procházel s fotoaparátem a upřesňuji:Polaanek píše:Jak se dívám na fotky z RTT Vršovická, ten beton, zastávka bude společná i pro bus? Tedy někomu došlo, že asfalt není vhodný, protože se zvlní při častém brždění busů do zastávek (nebo jak to nazvat)?
1.) ten beton:
a) je od Minské ul. přes obě zastávky Bohemians
b) viditelně bude pokračovat až ke křižovatce (včetně ní) v míž odbočují/najíždějí BUS ke/od zastávky Kloboučnická (mezi TRAM zast. Pod Jezerkou a Horky)
= VIDITELNĚ BUDOU MINIMÁLNĚ (otázkou je co bude zákrytem TT za Bohemians ZC ke Koh-i-noor) V TOMTO ÚSEKU na TT vyznačeny vyhrazené jízdní BUS pruhy!
2.) pevný zákryt TT (asi pro případy provozu NAD - zde to totiž vypadá na asfaltovou vrstvu položenou na betonovou) bude viditelně i v/u zastávek Nádraží Vršovice - nájezdová obruba je instalována těsně před zastávkami od centra a od Bohemky již před křižovatkou před zastávkami (ovšem nejsem zcela přesvědčen, že při nájezdu/výjezdu BUS nebude hrozit poškození jejich pneu o obrubníky ochranných a zastávkových ostrůvků)
3.) U08(sama nová) od Vršovic před zast. Otakarova/Zámeckou ul. je nově zadlážděná a nenalézají se tam žádné obvody (odhlašovací) = rozhodně nebude změněna z ruční s pomocným návěstidlem na radiově ovládanou
4.) na všech 4 zast. ostrůvcích Bohemians a Nádr.Vrš. jsou patrné základy bro zábradlí po celé jejic délce na straně k souběžným pruhům IAD = velmi by mne zajímalo zda tam (jako nedávno na Ortenově nám. k Nádr.Hol.) ta zábradlí budou prvně instalována a následně odstraňována
5.) východně podél přejezdu IAD přes TT u Agip/Lidlu mezi Nadr.Vrš a Otakarkou "roste" přechod pro chodce s ochrannými ostrůvky mezi TT a jediným pruhem IAD v každém směru - nejsou tam známky budoucí SSZ, ale díky délce (resp krátkosti) těch ostrůvků tam rozhodně nevznikne ani tzv. šikana, která zbrzdí přecházející před TT a potažmo je donutí se rozhlédnout!