Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Proti výtahu nemám nic, ale z architektonického hlediska ty stanice strašně ztrácejí. Anděl bývala vážně hodnotná stanice, teď je to směšné. Jenom trnu, až to potká Radlickou, kterou s tím obkladem, osvětlením a prostorem považuju za jednu z nejhezčích...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Těch 300m k metru jsou především stovky parkovacích míst a stovky nasraných občanských aktivistů proti v každé fázi řízení. Leda že by se zjistilo, že trať nebyla oficiálně zrušena, pouze byla v nevyhovujícím technickém stavu mimo provoz
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak tech 300m k metru je relativně zadarmo a mohou se s tim zase letapane chlubit.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ba, ba. Jsem si řikal, že už jsem to někde četl.
http://www.iprpraha.cz/taborska
http://www.iprpraha.cz/taborska
Tu zatím vidím asi tak reálně jako TT na Dědinulupinek píše:+ výstavba TT na Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
kruťák: Reko TT Náměstí b.S.-Vozovna Pankrác je plánováno 2017 až 2018 (včetne reku ulic Táborská a Nuselská + výstavba TT na Pankrác)
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mně tam teda chybí hlavně Táborská kolem Paloučku (případně až k nejlepší vozovně )
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono už ani není potřeba tak masivně investovat... Kolik TT je ve špatném stavu a jejich velká reko nezávisí na dalších faktorech? Když odmyslíme Hlávkův a Libenský most, tak se příští rok vyřeší ty poslední průsery v síti.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mohutnost reko akcí z letoška se už asi nebude opakovat. Chybí mi v tom druhá etapa Vršovické.
Náklady na výtahy na Palmovce mi připadají docela velké. Asi je do toho připočtena i výměna eskalátorů, která by se jinak musela dělat z jiné kolonky.
Náklady na výtahy na Palmovce mi připadají docela velké. Asi je do toho připočtena i výměna eskalátorů, která by se jinak musela dělat z jiné kolonky.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To by mě zajímalo co stane za těch 5 mega na Libenáku. Když to porovnám s tím, že odbočka na Těšnov vyjde na 12 míčů...
Sloník: Co máš proti výtahu?
Sloník: Co máš proti výtahu?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Né, tak už i Palmovka navždycky zhyzděná výtahem... A co ten Libeňský most, co tam chtěj z 5 milionů opravovat?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Oficiální plán rekonstrukcí na rok 2016:
Zdroj: http://www.dpp.cz/download-file/11714/2 ... a-dele.pdf
Zdroj: http://www.dpp.cz/download-file/11714/2 ... a-dele.pdf
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vozovna Střešovice:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Odpověď je v preferenci:
Stručně řečeno: je to dočasný pevný program, než bude spuštěno dynamické řízení. Teď zůstává jen otázka té dočasnosti...JaHu píše:Když je tam pevný program bez výběru nepoužívané (pro pravidelné linky) smyčky (vjezdy / výjezdy), tak je úplně jedno, jestli budete zběsile ručně přehazovat výhybky, nebo běhat na kontaktní zámky. Výsledek bude pořád stejný - smyčka se nevybere. Pevný program se smyčkou lze přepnout z ústředny pouze na nezbytně nutnou dobu. Trvale tam být nemůže, protože by kvůli dlouhým vyklizovacím časům na tramvajových obloucích zbylo příliš krátké volno na Evropské z centra. Tento stav s pevným programem je plánován pouze jako dočasný.Bobik píše:Ano, nepadá to ani do, ani z. A ani hrát kličkovanou nepomáhá.
Až se pustí dynamika, počítejte s tím, že na požadavek MHMP nebude svítit volno pro tram v hlavním směru (po Evropské) automaticky po celou dobu svícení volna vozidel v hlavním směru (jak je obvyklé na většině jiných SSZ v Praze), ale bude se vybírat pouze na výzvu. Jinak bude svítit volno na přechodu pro chodce přes TT.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 28.8.2013 10:29
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Právě na to se chci zeptat. Proč tam nepadá volno do smyčky podle ROV? Nebo proč nejde volno navolit aspoň kličkou?