Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Odeslatod Petrpes v 07.8.2017 3:38

Cestující ve voze nikoliv, otevři si fyziku cca 7 ročníku ZDŠ :D
Jak jsem viděl Frcolínek, tak už jsem čekal něco zajímavého 8-[
Ovšem nesahal bych na takovou tramvaj zvenku... :P
Kdepak se dokonce vysvětloval postup opuštění odizolovaného vozu, stažení PTG druhého vozu cestujícím, atd. Nebyla to nauka o vozidle? To je někde na PRT volně ke stažení, trochu se vzdělej chlapče ;)
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
 
Založen: 28.8.2008 21:03
Bydliště: psí bouda

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Odeslatod fricoolinek2 v 07.8.2017 1:13

Předem se omlouvám, že neznám věc, která by tramfóráři asi by měla být jasná, ale pokud by tramvaj teoreticky najela na koleje z nevodivého materiálu, tak by třeba cestující držící se tyčí dostali těžký zásah elektrickým proudem...?
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Odeslatod von Špilberk v 11.6.2016 11:19

von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Odeslatod Petrpes v 05.4.2016 10:21

Měření hlasitosti mluvy řidiče, na to si dej pozor, ať nejsi nadlimitní :D
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
 
Založen: 28.8.2008 21:03
Bydliště: psí bouda

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Odeslatod MM-Mikulovsky v 05.4.2016 9:29

Co to je za technologii v koleji TT zachycenou přiloženou fotkou před zast. Nad Trójou DC?

Nejsem (jako ŘT) informován - neměl jsem volat PDT kvůli podezření na NÁSTRAŽNÝ VÝBUŠNÝ SYSTÉM :lol: :?:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Odeslatod Karosák v 10.2.2016 13:47

Něco k EMě?...
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Odeslatod Petr v 10.2.2016 6:57

Karosák napsal:V zast. Poliklinika Modřany DC, v přední polovině, je mezi kolejnicemi šedivá krabička. Stejná jako na Barrandově, v níž jsou KO ovládající blikání čtverečků (a do stejné se ukládají i přijímače ROV) . Zde je však jen jedna sama samotinká. K čemu toto?

Též by mně to zajímalo. Tyto krabičky jsou rozesety i na řepských zastávkách, a dokonce (tuším) i na Štěpničné.
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Odeslatod MM-Mikulovsky v 10.2.2016 0:59

Karosák napsal:V zast. Poliklinika Modřany DC, v přední polovině, je mezi kolejnicemi šedivá krabička. Stejná jako na Barrandově, v níž jsou KO ovládající blikání čtverečků (a do stejné se ukládají i přijímače ROV) . Zde je však jen jedna sama samotinká. K čemu toto?
Nechystá se (či již byla realizována) změna detekce TRAM pro SSZ za uvedenou zastávkou z trolejového kontaktu - tzv. brnkačky :?:

PS: umístění bych specifikoval spíše jako "několik metrů před označníkem" - POŘÁD MÁM PROBLÉM S URČENÍM CO JE PŘEDEK A CO ZADEK/KONEC ZASTÁVKY - D1/2 (potažmo DPP celkově) bere za začátek zastávky označník, ALE ZÁKONY - DRÁŽNÍ I O SILNIČNÍM PROVOZU (VČETNĚ JEJICH TZV. PROVÁDĚCÍCH VYHLÁŠEK) MÍSTO UMÍSTĚNÍ OZNAČNÍKU (POTAŽMO JEMU ROVNÉ NÁVĚSTI) POVAŽUJÍ ZA KONEC ZASTÁVKY/NÁSTUPIŠTĚ :!:
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Odeslatod Karosák v 09.2.2016 23:21

V zast. Poliklinika Modřany DC, v přední polovině, je mezi kolejnicemi šedivá krabička. Stejná jako na Barrandově, v níž jsou KO ovládající blikání čtverečků (a do stejné se ukládají i přijímače ROV) . Zde je však jen jedna sama samotinká. K čemu toto?
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Odeslatod von Špilberk v 15.7.2015 6:26

Jo to už se taky řešilo několikrát a nikdo neví (resp. někdo asi ví, ale nikdo takový se tu s námi nebaví). Mně zase vadí sekce na Radlické za Křížovou ZC a Braunovou ZC. V prvním případě potřebuju vytáhnout tramvaj z oblouku r a do kopce, no a ona sekce. Za Braunovou ZC taky: rozjezd ze zastávky do kopce - sekce. Ale je toho víc: Braník, no a sekce na Pankráci ve vozovně, to je vyloženě soutěž o sekci na místě blbém a blbějším. :?
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Odeslatod Bobek v 15.7.2015 6:16

Věděl by někdo, jestli existuje nějaký úzus (předpis asi ne) na umístění sekcí, nebo se plácnou tam, kam obrazně řečeno vyjdou kabely od měnírny (případně "tady byly vždycky")? Místy mi přijdou poněkud nepraktické, třeba věč né cu kání na výje zdu z Rado šovické zc...
Bobek
Šťoura
 
Založen: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Odeslatod P_V v 14.2.2013 16:36

Týjo, sto tisíc za 140 odrazek na špagátě! :shock: #-o Přihlásím se do výběrového řízení s pikslou vyřazených cédéček. :lol:
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Odeslatod MM-Mikulovsky v 14.2.2013 15:16

Kvůli labutím chce dát Praha na troleje speciální odrazové pruhy
http://www.metro.cz/kvuli-labutim-chce-dat-praha-na-troleje-specialni-odrazove-pruhy-pxo-/co-se-deje.aspx?c=A130214_130625_co-se-deje_jbs
... Řešením by mohl být systém FireFly, kdy speciální odrazové pruhy zavěšené na drátech ptáky zaplaší. Podle Lukáše Viktory z České společnosti ornitologické jde o unikátní systém, v Česku zatím nepoužitý, ale v zahraničí dobře známý. ... Principem jsou speciální plasto-kovové pruhy, které se zavěsí na troleje. Jsou reflexní a zároveň vydávají speciální ultrafialové světlo, které mohou vidět ptáci i za zhoršených podmínek, například v mlze nebo šeru. Odrazka se na drátech také pohybuje, takže ptáky plaší i zvukem. ...
Nemá tu někdo fotografii (odkaz na ní) onoho systému? Rád by jsem viděl jak to vypadá. Představuji si, že asi pro zavěšení popsaného systému podélně vpravo od napájecí troleje natáhnou další dráty mimo dosah PTG - či se pletu?
Jinak si opravdu myslím, že labutí v Praze přibilo
- letošní zimu jsem se s nimi na mostech s TT potkal násobně více než za mé předchozí působení u DP (žel nyní poslední setkání bylo pro labuť zcela tragické - byla uhynulá na rozjezdové splítce Čechova mostu ZC).

EDIT: Zde již i s foty zkušební instalace v Praze na Palackého mostě - http://praha.idnes.cz/desticky-na-trolejich-0uk-/praha-zpravy.aspx?c=A130214_132524_praha-zpravy_ab
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Odeslatod Filip8399 v 18.7.2012 15:54

Fotil jsem to když jel. Vybral jsem si Hlubočepy DC, protože tam jedou pomalu. Samozřejmě to nebylo na první pokus... :wink:
Filip8399
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 21:33
Bydliště: V noci s dalekohledem je to jediná zastávka, kde je vidět na tubus metra, ale jede se tam 20minut

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Odeslatod Petrpes v 17.7.2012 21:04

Proč by se rozjížděl???
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
 
Založen: 28.8.2008 21:03
Bydliště: psí bouda

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron