Olomouc

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Smasska
Uživatel
Příspěvky: 50
Registrován: 06.10.2010 19:27
Bydliště: Holomóc, metropole Moravy

Re: Olomouc

Příspěvek od Smasska » 10.2.2016 19:58

No, obtížné to bude na technické provedení (na jedné straně překřížení tratě v esíčku, na druhé oblouky směr NH) + výstavba v MPR, takže dost podmínek. Šířka ulice v pohodě, očekávám ale napojení jen z jednoho směru (od NH) a jednokolejnou trať.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Olomouc

Příspěvek od 9001 » 10.2.2016 17:55

Zámečnická mi přijde jako totální utopie, i když se dají pryč parkovací místa, tak to bude hodně na krev...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Olomouc

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 10.2.2016 17:50

P_V píše:Nová trať v Zámečnické ulici. Tak to tedy Olomouci držím palce, aby jim ten záměr nechcípl na hlukové hygieně. Dnes principiálně jakákoli TT v blokové zástavbě nevyhovuje hygieně a může existovat jen díky institutu staré zátěže.
na druhou stranu logické by byío ji postavit, jak jsem tu v minulosti uváděl, jako jednosměrnou pro tzv. zátah do vozovny = jen v dobe reko soucasné manipulacní TT by se pouzívala i pro vyjezd, cili bezne by po ní vozy jely jen 1x denně do vozovny.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Olomouc

Příspěvek od P_V » 10.2.2016 17:04

Nová trať v Zámečnické ulici. Tak to tedy Olomouci držím palce, aby jim ten záměr nechcípl na hlukové hygieně. Dnes principiálně jakákoli TT v blokové zástavbě nevyhovuje hygieně a může existovat jen díky institutu staré zátěže.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Olomouc

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 10.2.2016 16:41

Obnova i prodloužení. Olomouckou tramvajovou trať má vylepšit 850 milionů
http://olomouc.idnes.cz/tramvajova-trat ... zpravy_stk

Uživatelský avatar
Smasska
Uživatel
Příspěvky: 50
Registrován: 06.10.2010 19:27
Bydliště: Holomóc, metropole Moravy

Re: Olomouc

Příspěvek od Smasska » 26.1.2016 14:42

Barák se tady také nedávno řešil a vypadá to, že je čas na opatrný optimismus - jenom nepředpokládám, že se ta cena zveřejní, aby majitele třeba někdo nezlynčoval :D

http://olomouc.idnes.cz/prodlouzeni-tra ... zpravy_stk

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Olomouc

Příspěvek od 9001 » 21.1.2016 20:38

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Proč mít NAD, když máme Zetor :lol: .

Olomouc 1991.

Uživatelský avatar
Smasska
Uživatel
Příspěvky: 50
Registrován: 06.10.2010 19:27
Bydliště: Holomóc, metropole Moravy

Re: Olomouc

Příspěvek od Smasska » 06.1.2016 14:50

Zakopaný pes je v přístřešku navíc, který v původním projektu nebyl. S49 nehrají roli, ještě je tam dost výhybek, křížení a asi i nějaká kultivace prostoru okolo + nějaké bezpečnostní vybavení. Ale je to předpokládaná cena, VŘ ji může snížit.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Olomouc

Příspěvek od P_V » 05.1.2016 22:09

Docela pálka, za trochu recyklovaného kolejiva ve štěrku. Nebo olomoucké tramvaje neumějí jezdit po S49?

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Olomouc

Příspěvek od thriller2 » 05.1.2016 21:10

Aha. No, trochu jsem pohledal a všude se píše jen o 20 tramvajích. A tak se to psalo už v roce 2011: "Na koleje o délce 352 metrů se zde vejde dvacet tramvají." Zajímavé je, že v roce 2011 se mluvilo o nákladech na stavbu ve výši 57 mil kč. a loni už 90 mil. kč. Tak jsem zvědav, za kolik to nakonec bude.


Zdroj: http://olomouc.idnes.cz/olomouc-zridi-u ... zpravy_stk
http://olomoucky.denik.cz/zpravy_region ... 50730.html

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Olomouc

Příspěvek od Syrda » 05.1.2016 17:56

Dle článku z ČS Dopráváku 3/2011:
"... Projekt počítá s trojicí odstavných kolejí o užitné délce od 101 m do 207 m, které by posloužily pro odstavení 32 vozů T3, ..."

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Olomouc

Příspěvek od thriller2 » 05.1.2016 9:31

Ví někdo, kolik kolejí tam bude? Jestli se dobře dívám na mapu, tak mi to vychází na 4-5 kolejí po pěti nebo čtyřech vozech.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Olomouc

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 04.1.2016 23:38

ZXS91 píše:Zname jednotku docasnosti... :-(
Z:arrow: =D> "jeden furt" - jako název měny v zemích, jejichž hl.m. je/byla Praha

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Olomouc

Příspěvek od 9001 » 04.1.2016 21:48

Smasska : Díky za vysvětlení. :D .

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Olomouc

Příspěvek od ZXS91 » 04.1.2016 21:40

Zname jednotku docasnosti... :-(

Odpovědět