Tarif, revizoři a vše kolem...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Tarif, revizoři a vše kolem...
A co mít nějakou plachtu kde by na vrchu i na spodu byl nějaký uchytávací bazmek takže bys ty dveře zakryl tou plachtou? Kde nebudou vidět dveře nebude ti do nich nikdo slepě nastupovat
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tarif, revizoři a vše kolem...
Také jsem většinou viděl, že i lidi kterým se to neotevřelo zvenku tam lezou i zevnitř .. co kdyby.
Spíš než obrázky, nebo anglický text bych hlasoval pro zvětšení a hlavně zvýraznění. Ta samolepka je tak malá, že skoro není vidět, speciálně u T3, jak je na světlém, je skoro neviditelná.
Spíš než obrázky, nebo anglický text bych hlasoval pro zvětšení a hlavně zvýraznění. Ta samolepka je tak malá, že skoro není vidět, speciálně u T3, jak je na světlém, je skoro neviditelná.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tarif, revizoři a vše kolem...
Jo, takovej případ se mi taky stal. Odešly prostřední dveře. Polepil jsem co šlo a ještě specielně přelepil samolepkama všechny příslušný čudly. V zastávkách samozřejmě otvíral zbylý dvoje rovnou. Přesto u prostředních dveří dav, dobývající se dovnitř téměř každou zastávku. Dokonce jsem i pár opravdu natvrdlejch tukanů občas někde nechal, bo nepochopili, že se ty dveře fakt neotevřou. No a když mě přestalo bavit zvonit těma zbylejma dveřma, v marný snaze, že jim to třeba dojde a přeběhnou, tak jsem je zavřel a odjel.
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Tarif, revizoři a vše kolem...
Bylo. Pikantní na tom bylo to, že řidič ještě ve voze při oblepování všem srozumitelně sdělil, že dveře jsou rozbité a že bude pro výstup nutné použít jiné dveře. Následně na další zastávce se samozřejmě hned několik lidí rozhodlo vystupovat těmito dveřmi a hrozně se divili, že se neotevírají... Takže asi tak.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tarif, revizoři a vše kolem...
a bylo to za situace, kdy řidič příslušné tramvaje v momentě předpokladu nástupu jediného cestujícího OTEVÍRAL VŠECHNY (FUNKČNÍ) DVEŘE PŘÍMO Z KABINY a tzv. uvolnění dveří pro otevření cestujícími pomocí tlačítek (předvolba) dveří používal jen pro možnost výstupu cestujících v zastávkách, v nichž se nenalézala jediná osoba?Jakub píše:Nemyslím si, že by to nějak zvlášť pomohlo. Když jsem naposledy viděl dveře polepené těmito samolepkami (rovněž byly polepené dostatečně), tak se do tramvaje prakticky každou zastávku dobývalo zejména místní obyvatelstvo...
Jak znám mnohé kolegy, kteří na otevírání dveří cestujícími "slepě" trvají i na IPP (= asi nejvytíženější zastávce), tak dost pochybuji.
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Tarif, revizoři a vše kolem...
Nemyslím si, že by to nějak zvlášť pomohlo. Když jsem naposledy viděl dveře polepené těmito samolepkami (rovněž byly polepené dostatečně), tak se do tramvaje prakticky každou zastávku dobývalo zejména místní obyvatelstvo...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tarif, revizoři a vše kolem...
Asi to dám sem:
Informace o jízdném je na jízdenkových automatech DP , KVŮLI CIZINCŮM, MINIMÁLNĚ I ANGLICKY, TAK PROČ SE V TRAMVAJÍCH DOSUD POUŽÍVAJÍ V PŘÍPADĚ PORUCH JEJICH ZAŘÍZENÍ (DVEŘÍ/OZNAČOVAČŮ JÍZDENEK) SAMOLEPKY JEN S NÁPISY V ČJ ("MIMO PROVOZ" ČI "TECHNICKÁ ZÁVADA DVEŘÍ")
Nebylo by vhodné (kvůli turistům i z rusky, německy, italsky, španělsky, čínsky .... mluvících oblastí) postupně nahradit výše uvedené samolepky s ČJ textem za samolepky s nějakým všeobecně pochopitelným piktogramem
Nevím, jak jiní, ale já se asi obrátím v této věci na OO - včera jsem měl "horké chvíle" při snaze zrušit blokování jízdy 15T po snaze dobít se do jediných uzavřených a více než řádně polepených (na sklech obou křídel oboustranná samolepka "technická závada dveří" a přes všechna tlačítka na dveřích samolepky "mimo provoz") dveří skupinkou cizinců.
Informace o jízdném je na jízdenkových automatech DP , KVŮLI CIZINCŮM, MINIMÁLNĚ I ANGLICKY, TAK PROČ SE V TRAMVAJÍCH DOSUD POUŽÍVAJÍ V PŘÍPADĚ PORUCH JEJICH ZAŘÍZENÍ (DVEŘÍ/OZNAČOVAČŮ JÍZDENEK) SAMOLEPKY JEN S NÁPISY V ČJ ("MIMO PROVOZ" ČI "TECHNICKÁ ZÁVADA DVEŘÍ")
Nebylo by vhodné (kvůli turistům i z rusky, německy, italsky, španělsky, čínsky .... mluvících oblastí) postupně nahradit výše uvedené samolepky s ČJ textem za samolepky s nějakým všeobecně pochopitelným piktogramem
Nevím, jak jiní, ale já se asi obrátím v této věci na OO - včera jsem měl "horké chvíle" při snaze zrušit blokování jízdy 15T po snaze dobít se do jediných uzavřených a více než řádně polepených (na sklech obou křídel oboustranná samolepka "technická závada dveří" a přes všechna tlačítka na dveřích samolepky "mimo provoz") dveří skupinkou cizinců.
Re: Tarif, revizoři a vše kolem...
Jde o to, jestli to bylo potřeba, když stál lístek korunu. To nikdo nepočítal a měl jich plnou peněženku.P_V píše:Říkám si, co vlastně bránilo zavedení přestupního tarifu už za socíku. Technologie už byla - viz strojky v metru.
Re: Tarif, revizoři a vše kolem...
Říkám si, co vlastně bránilo zavedení přestupního tarifu už za socíku. Technologie už byla - viz strojky v metru.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tarif, revizoři a vše kolem...
https://www.facebook.com/prazsketramvaj ... permPage=1fricoolinek2 píše:
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2010121201 Škoda, že se nenašel čas/podklady na dokončení.
Tak koukám, že na FB PrT se objevila reakce. Budu se těšit. A určo nebudu sám.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tarif, revizoři a vše kolem...
Nemůžou mít obstavený existenční minimum nebo tak?trainzjohny píše:Ti zase nemají potřebu se rvát, dají mu občanku a je pro ně hotovo, stejně to z nich těžko kdo dostane.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tarif, revizoři a vše kolem...
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2016053101
Tedy od 1.6. musely mít všechny vozy PID funkční Mypol označovače + do 30.6. ještě i v chodu mechanický označovač?
A v metru to bylo v červnu jak? Merony a Mypoly půl na půl zhruba?
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2010121201 Škoda, že se nenašel čas/podklady na dokončení.
Každopádně takový zlevněný lístek na 15 minut s cenovkou 3 Kč budí už nostalgický ....
No a dá se o Mypolu před 20 lety říct, že to byl skutečně moderní systém, který tehdy třeba nebyl obvyklý ani na západě?
Tedy od 1.6. musely mít všechny vozy PID funkční Mypol označovače + do 30.6. ještě i v chodu mechanický označovač?
A v metru to bylo v červnu jak? Merony a Mypoly půl na půl zhruba?
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2010121201 Škoda, že se nenašel čas/podklady na dokončení.
Každopádně takový zlevněný lístek na 15 minut s cenovkou 3 Kč budí už nostalgický ....
No a dá se o Mypolu před 20 lety říct, že to byl skutečně moderní systém, který tehdy třeba nebyl obvyklý ani na západě?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tarif, revizoři a vše kolem...
Ti zase nemají potřebu se rvát, dají mu občanku a je pro ně hotovo, stejně to z nich těžko kdo dostane.
Ano, dokonce i v místech, kde nejezdí nikdo jiný než řidič
Ano, dokonce i v místech, kde nejezdí nikdo jiný než řidič
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tarif, revizoři a vše kolem...
Pro normální ho člověka jistě. Ale v MHD jezdí i "ti druzí"....trainzjohny píše:
Obecně napadení revizora je vždy draží než mu dát 800,- a jít v klidu domu.
BTW: Dá se potkat revizor i třeba pozdě večer na nějaký okrajový bus lince, kdy třeba je ve voze max. 10 lídí?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tarif, revizoři a vše kolem...
Záleží co mu uděláš, pokud jde marodit, je to horší (ublížení na zdraví, pokus o ublížení na zdraví..). Pokud se "jen pofackujete" je to většinou výtržnost, nebo narušení občanského soužití - žádný soud, jen jednání na úřadě a pak nějaká ta tisícovka pokuty.
V případě neschopnosti revizora, je ale horší než oficiální trest, to co po tobě bude vymáhat pojišťovna, jako náhradu léčebných výloh, plat revizora, bolestné atd... Nezřídka tyto částky jdou do deseticíců i výš.
Jinak z poslední doby co vím, tak padaly za ublížení na zdraví (revizorů) jen podmínky (většinou první tresty), ale pár jedinců v posledních deseti letech šlo i natvrdo.
Obecně napadení revizora je vždy draží než mu dát 800,- a jít v klidu domu.
V případě neschopnosti revizora, je ale horší než oficiální trest, to co po tobě bude vymáhat pojišťovna, jako náhradu léčebných výloh, plat revizora, bolestné atd... Nezřídka tyto částky jdou do deseticíců i výš.
Jinak z poslední doby co vím, tak padaly za ublížení na zdraví (revizorů) jen podmínky (většinou první tresty), ale pár jedinců v posledních deseti letech šlo i natvrdo.
Obecně napadení revizora je vždy draží než mu dát 800,- a jít v klidu domu.