Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 09.5.2016 9:43
mart337 píše:No ono je rozdíl tam jednou za čas vjet autem, to asi není problém, ale provozovat tam pravidelnou hromadnou dopravu je na soukromou účelovou komunikaci asi už trochu moc.
Děláš jako kdyby se tam měla natáhnout linka 200
Jo takhle to dopadá, když se ke všemu může vyjadřovat každý kdo má díru do
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4079
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 09.5.2016 9:13
Chápu obavy obyvatel z čoudící rachtající vykopávkové kraksny, která jim s nastartovaným motorem u okna čeká pět minut do času. Chybí nějaká záruka DP, že bude nasazovat jen moderní vozidla dle EURO X a že v té ulici nebude postávat. Na druhou stranu, jestli to mají být vložená pořadí ve špičce pd, tak to bude ráno a odpoledne jednou za čtvrt hodiny.
V té Jiříčkové ulici už dokonce nějaká občasná zastávka je, tam by problém z hlediska obtěžování nebyl. Ale zas by byl problém s tím, že se to zcela vyhne té zastávce u školy.
-
mart337
- Uživatel
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21.8.2008 22:26
Příspěvek
od mart337 » 09.5.2016 8:25
No ono je rozdíl tam jednou za čas vjet autem, to asi není problém, ale provozovat tam pravidelnou hromadnou dopravu je na soukromou účelovou komunikaci asi už trochu moc.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 09.5.2016 6:46
MM. Četl si vyjádření Ropidu? Ten si cvrknul do kalhot jenom když jim to SVJ začalo vyhrožovat...
-
MM-Mikulovsky
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MM-Mikulovsky » 09.5.2016 0:59
9001 píše: Podstatný rozdíl je v tom, že na tom lese pak padá odpovědnost na majitele pozemku pokud dojde k pádu stromu atd na cyklostezku a tam si úřady dovolily dupnout...
Tady jde o pozemní komunikaci, která je i koulaudovaná a všichni mají staženou zadnici...
Rušení klidu? To by tam měli zakázat vjezd veškeré dopravě
zákon 13/1997 Sb. -o pozemních komunikacích píše:§ 7
Účelová komunikace
(1) Účelová komunikace je pozemní komunikace, která slouží ke spojení jednotlivých nemovitostí pro potřeby vlastníků těchto nemovitostí nebo ke spojení těchto nemovitostí s ostatními pozemními komunikacemi nebo k obhospodařování zemědělských a lesních pozemků.
Příslušný silniční správní úřad obecního úřadu obce s rozšířenou působností může na žádost vlastníka účelové komunikace a po projednání s Policií České republiky upravit nebo omezit veřejný přístup na účelovou komunikaci, pokud je to nezbytně nutné k ochraně oprávněných zájmů tohoto vlastníka. Úprava nebo omezení veřejného přístupu na účelové komunikace stanovené zvláštními právními předpisy21) tím není dotčena.
(2) Účelovou komunikací je i pozemní komunikace v uzavřeném prostoru nebo objektu, která slouží potřebě vlastníka nebo provozovatele uzavřeného prostoru nebo objektu. Tato účelová komunikace není přístupná veřejně, ale v rozsahu a způsobem, který stanoví vlastník nebo provozovatel uzavřeného prostoru nebo objektu. V pochybnostech, zda z hlediska pozemní komunikace jde o uzavřený prostor nebo objekt, rozhoduje příslušný silniční správní úřad.
VLASTNÍK ÚČELOVÉ KOMUNIKACE (MIMO UZAVŘENÝ AREÁL, COŽ BY NIKDO TUTO KOMUNIKACI/VOZOVKU A OKOLNÍ DOMY ASI OPLOTIT NEDOVOLIL)
NEMŮŽE SÁM NA NÍ OMEZIT/ZAKÁZAT VJEZD JAKÝCHKOLIV VOZIDEL
-
mart337
- Uživatel
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21.8.2008 22:26
Příspěvek
od mart337 » 08.5.2016 23:36
No nevím čemu se tak divíte - vemte si několik let zpátky se taky řešilo obratiště Zelený Pruh. V zásadě stejný problém - soukromá komunikace. To se snad podařilo vyřešit myslím že odkupem? Tady se to asi takhle vyřešit nedá.
-
Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petrpes » 08.5.2016 23:20
Obnovit 224 a 196 zkrátit na Kačerov
A je to... 138 a 224 chytře proložit!
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 08.5.2016 22:18
P_V píše:9001: Rozdíl mezi Harlacherovou ulicí a lesem u Jihlavy je ten, že v tom prvním případě by docházelo k rušení klidu v obytné zóně, zatímco les je hospodářský pozemek.
Podstatný rozdíl je v tom, že na tom lese pak padá odpovědnost na majitele pozemku pokud dojde k pádu stromu atd na cyklostezku a tam si úřady dovolily dupnout... Tady jde o pozemní komunikaci, která je i koulaudovaná a všichni mají staženou zadnici...
Rušení klidu? To by tam měli zakázat vjezd veškeré dopravě
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4079
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 08.5.2016 21:07
9001: Rozdíl mezi Harlacherovou ulicí a lesem u Jihlavy je ten, že v tom prvním případě by docházelo k rušení klidu v obytné zóně, zatímco les je hospodářský pozemek.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 08.5.2016 17:45
Karosák: Ono se varianta nabízí poměrně snadná...
Práčská - Sněženková - Jiříčkové... Jenom se prostě nechtělo hledat a je lepší si jít hrát s tramvajemi...
Blokace ulice je kouzlo současné demokracie... Je to oficiálně účelová komunikace, která je přístupná a tak si majitel může diktovat... Ovšem je zajímavé, že třeba u Jihlavy majiteli LESA nakreslí přes něj cyklostezku a on s tím musí souhlasit, protože přece tam zvykově ta cesta byla...
-
Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Karosák » 08.5.2016 11:43
Klasické NIMBY. Zajímavé by bylo vědět, kolik členů SVJ nadává na přeplněnou 138. Také je zajímavé, že někdo blokuje ulici. To je jako bych nepustil do vlice popeláře, protože hlučí a překáží. Na druhé straně, jestli ó velký ROPID neumí vyřešit toto, tak je to trochu smutný. Pozadí tuším-otáčet jinde>více vozokm>nemáme. Ale kdyby na to neměla peníze horní/dolní, ale v metropoli je to trochu ubohý závěr. Alespoň z marketingového hlediska bych to ukončil ve smyslu "o dalších variantách intenzivně jednáme".
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 07.5.2016 9:22
Složit ruce do klína pánové umí...
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 25.4.2016 14:21
MM-Mikulovsky píše:ZXS91 píše:Nebo si taky pohrát s koncema směn, vokovická jednička s odstupem v 1:40 je fakt paráda
Na Pankráci také cca v tu dobu denně končí poslední z denních směn - jedná se o spoj z linky 17
Ovšem jak jinak to chceš vyřešit, když cesta z nástupní zast. Levského do odstupu řidiče na PA (včetně 10 min. na objetí vozovny a zajetí do haly zpětným pohybem a 10 min. na dojití do výpravny odevzdání "not"+klíčů a seznámení se s dalšími směnami)
, ale je po kolejích Nuselským údolím skoro 1 hodina (po posledním zkracování jízdních dob cca 57 min), což je obdobně jako do Strašnic či Motola
To je prostě úděl vozoven, které mají dlouhou výjezdovou a nájezdovou trasu. Pankrác je na tom vlastně nejhůř: první výjezd je 3:55, poslední zátah 1:25 (mazačka 1:55), sekundují nám Vokovice (4:07, 1:23). Poslední začíná vyjíždět Žižkov 4:31, to už má PA venku 5 tramvají (s mazačkou 6). A jako první končí zátahy KO 0:46, to má PA venku ještě 7 vlaků (s mazačkou 8). Ale zase třeba HL má nějaký služebák, to zase PA nemá.
A teda něco autobusového. Jel jsem kloubovou SORkou a všiml jsem si u řidiče cedulky. Je mi jasné, že jsem určitě objevil Ameriku, ale já to prostě viděl dneska prvně.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Filip
Příspěvek
od Filip » 25.4.2016 13:53
MM-Mikulovsky píše:Filip píše:Já měl ca 2x do měsíce konec 1:47. Ale to by mi nevadilo. Jenomže ty ranní nástupy 3:30, 3:50 a záloha od 3:50, to fakt ne. Škoda, že se nedá jezdit jenom stálé odpolední, to by bylo fajn.
já 100% souhlasím, ale vím, že spousta jiných kolegů/yň by zase ráda přesně naopak = stálé ranní i od těch 3:30.
ovšem dodávám, že alespoň na PA (a co vím i u BUS) začíná/al nějaký šejdr před 4.ranní (resp. jeden z prvních nástupů po 3:30) = před většinou ranních směn, což považuji za největší "prasárnu"
Před 2 lety jsem měl šejdr s ranním začátkem 3:20, čili první výjezd z vozovny. Konec v 7:15 na Palačáku