Železniční doprava
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Železniční doprava
V té reportáži z Hradce jsem si ale nevšiml, že by požadovali metro. A to co se chystá je právě taková lepší "oprava", zatímco u buštěhradky to budou rozsáhlé přeložky.
Pochopil jste někdo z té reportáže, kde že bude z druhé strany hřiště silniční koridor?
Pochopil jste někdo z té reportáže, kde že bude z druhé strany hřiště silniční koridor?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Modernizace trati z Pardubic do Hradce Králové
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... ce-kralove
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... budoucnost
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... ce-kralove
Dvoukolejná budoucnostSŽDC opravila úsek na nejvytíženější trati východních Čech. Modernizace stála miliardu, vlaky mohou jezdit po trati rychlostí 160 Km/hod.
.....
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... budoucnost
- P_V na toto platí cca to samé, co si napsal na KladnoŽelezniční trať Pardubice-Hradec Králové čeká do šesti let přestavba na dvoukolejnou. .......
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Paštikářovi pomůže s rozvojem vlaků pivovarník
http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-l ... du-1301528
http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-l ... du-1301528
Re: Železniční doprava
S Kladnem je to snažší, tam rychlodráhu tolik nepotřebují jako na letišti, takže buď po povrchu, nebo nic. A když tu trať bezodkladně opraví jak chtějí, aby měli o 10 km/h rychlejší jízdu než teď, tak to nic vydrží nejméně dalších 40 let, než to zchátrá natolik, že začne být vhodné s tím něco dělat.
V tom článku se kuriozně potkaly dva antidrážní názory - jedni mají dráhu tak daleko že by ji stejně nepoužili, a druzí ji mají tak blízko že jim vadí. Takže jaká je vlastně ta optimální vzdálenost?
V tom článku se kuriozně potkaly dva antidrážní názory - jedni mají dráhu tak daleko že by ji stejně nepoužili, a druzí ji mají tak blízko že jim vadí. Takže jaká je vlastně ta optimální vzdálenost?
Re: Železniční doprava
Aneb nestačí do toho hodit vidle v Praze, je potřeba to udělat ještě v Kladně Navíc proti téhle megalomanii je i to zatunelování na P6 hračkou.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Kladno chce stejně jako Praha 6 trať rychlodráhy na svém území v tunelu
http://praha.idnes.cz/kladnu-se-nelibi- ... zpravy_nub
http://praha.idnes.cz/kladnu-se-nelibi- ... zpravy_nub
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
TBM Viktorie: 2. prorážka a DOD portálu Doubravka
https://www.youtube.com/watch?v=XFI5QqMPHa8
http://www.koridory.cz/archives/37589/
http://www.koridory.cz/archives/37615/
http://www.qap.cz/object/fotogalerie-ra ... umem-80845
http://jelinkova.rajce.idnes.cz/160611_Viktorie/
Foto i dalšího postupu po prorážce http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=3577355
prorážka z boku https://www.youtube.com/watch?v=YU5iInzTixI
https://www.youtube.com/watch?v=tLB4DDrQQQ0
https://www.facebook.com/Metrostav
https://www.youtube.com/watch?v=XFI5QqMPHa8
http://www.koridory.cz/archives/37589/
http://www.koridory.cz/archives/37615/
http://www.qap.cz/object/fotogalerie-ra ... umem-80845
http://jelinkova.rajce.idnes.cz/160611_Viktorie/
Foto i dalšího postupu po prorážce http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=3577355
prorážka z boku https://www.youtube.com/watch?v=YU5iInzTixI
https://www.youtube.com/watch?v=tLB4DDrQQQ0
https://www.facebook.com/Metrostav
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Širším vozidlům nedovolí chodníkové čidlo tam zaparkovat
Jinak ano se segwayem do tramvaje, protože v tramvaji bude jen prostor bez sedaček a segway se jednoduchým složením přetransformuje v rybářskou sesli
Jinak ano se segwayem do tramvaje, protože v tramvaji bude jen prostor bez sedaček a segway se jednoduchým složením přetransformuje v rybářskou sesli
Re: Železniční doprava
kruťák píše:Jak řiká Bobik, tam by to prostě čidlo nepustilo A k čemu zrcátka? Když neni řidič, nepotřebuje dopravní prostředek zrcátka Nehledě na to, že automat by zaparkoval bez půlmetrové mezery u chodníku, čili by byl problém odstraněn. Jinak současné parkovací asistenty s tou jejich slavnou 3D profilací dokážou vypočítat na centimetry kdejaký "hrb", aby neškrtly, takže o to bych fakt strach neměl.mart337 píše:projíždíš okolo zrcátek kolikrát na centimetry
V té době se my chudí budem pohybovat už jen na segwayích a bohatší budou přenášet osobní drony, takže do obého tu techniku nasadit můžemmart337 píše:můžeš dejme tomu nasadit techniku do ostatních strojů, ale do lidí asi těžko.
Jo, to je moc hezké, ale pokud Ti nějaký dobrák jezdí něčím širším, tak Ti stejně bude vyčnívat - což se mi stalo najaře, kdy mi na Korunní stálo SUV v profilu, i když byl zaparkován částečně na chodníku.
Jo a pak mi chudší budeme nastupovat s těmi segwayi do tram?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Adam: Taky si myslím, že to je nereálné... U tram si dokážu představit např. že na Hlubočepých řidič vyleze a tramvaj mu zpátky příjede z Barrandova. Stejně i Modřany atd. Do ulice typu Karmelitská nebo Francouzská to nikdo nepustí ani v roce 2050...
Pak také zůstává i otázka co bude v roce 2050
Pak také zůstává i otázka co bude v roce 2050
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Jak řiká Bobik, tam by to prostě čidlo nepustilo A k čemu zrcátka? Když neni řidič, nepotřebuje dopravní prostředek zrcátka Nehledě na to, že automat by zaparkoval bez půlmetrové mezery u chodníku, čili by byl problém odstraněn. Jinak současné parkovací asistenty s tou jejich slavnou 3D profilací dokážou vypočítat na centimetry kdejaký "hrb", aby neškrtly, takže o to bych fakt strach neměl.mart337 píše:projíždíš okolo zrcátek kolikrát na centimetry
V té době se my chudí budem pohybovat už jen na segwayích a bohatší budou přenášet osobní drony, takže do obého tu techniku nasadit můžemmart337 píše:můžeš dejme tomu nasadit techniku do ostatních strojů, ale do lidí asi těžko.
Re: Železniční doprava
No nevím, nevím. Na jednu stranu v metru kde je dejme tomu jako na železnici v zásadě jasný ohraničený jízdní profil, ve městě už je to horší. Na běžné silnici to ještě asi taky jde, ale ve městě už to bude asi trochu horší - mám tím na mysli jak by se to řešilo s jízdou okolo zaparkovaných aut alá Korunní, Vinohradská. Tam projíždíš okolo zrcátek kolikrát na centimetry, tohle ti čidla těžko ohlídají a zvlášť v zatáčce kde to potřebuje širší profil než na čele.Adam108 píše:Samozřejmě, že je velký rozdíl mezi železničním a tramvajovým provozem. Ale už dnes jezdí auta od googlu "relativně" bezpečně, takže nevidím důvod, proč by se v horizontu desítek let, až se vyladí chyby, nemohlo něco pdobného zavést i na tramvaje. Ty mají ještě k tomu pevnou jízdní dráhu, takže o to by to mělo být jednodušší.
Bezobslužné metro dneska už jezdí - když to porovnám s tramvají, tak to chce pořešit vlastně jenom 2 věci -
1) Detekce volnosti jízdního profilu - to by neměl být zas tak velký problém (mimochodem, i bezoblužné metro má ve předu nějaká čidla, i když teoreticky by se na trať nemělo nic dostat, nebo se mýlím...?)
2) Predikce chování ostatních účastníků silničního provozu - to je nejsložitější věc, co by měl automat zvládat a v tom má člověk zatím hodně navrch - ale samotného mě překvapilo, co dnes auta od googlu ve spojitosti s tímoto vše dokáží. Ještě k tomu by v budoucnu spolu měly dopravní prostředky umět komunikovat, čímž se to trochu zjednodušuje
Co se týče zavírání dveří, v tom bych moc problémů neviděl... Když bude problém, tak by to měl dostat na obrazovku nějakej vzdálenej dispečer a situaci nějak pořešit.
Co se týče predikce chování ostatních účastníků provozu, můžeš dejme tomu nasadit techniku do ostatních strojů, ale do lidí asi těžko.
Re: Železniční doprava
Samozřejmě, že je velký rozdíl mezi železničním a tramvajovým provozem. Ale už dnes jezdí auta od googlu "relativně" bezpečně, takže nevidím důvod, proč by se v horizontu desítek let, až se vyladí chyby, nemohlo něco pdobného zavést i na tramvaje. Ty mají ještě k tomu pevnou jízdní dráhu, takže o to by to mělo být jednodušší.
Bezobslužné metro dneska už jezdí - když to porovnám s tramvají, tak to chce pořešit vlastně jenom 2 věci -
1) Detekce volnosti jízdního profilu - to by neměl být zas tak velký problém (mimochodem, i bezoblužné metro má ve předu nějaká čidla, i když teoreticky by se na trať nemělo nic dostat, nebo se mýlím...?)
2) Predikce chování ostatních účastníků silničního provozu - to je nejsložitější věc, co by měl automat zvládat a v tom má člověk zatím hodně navrch - ale samotného mě překvapilo, co dnes auta od googlu ve spojitosti s tímoto vše dokáží. Ještě k tomu by v budoucnu spolu měly dopravní prostředky umět komunikovat, čímž se to trochu zjednodušuje
Co se týče zavírání dveří, v tom bych moc problémů neviděl... Když bude problém, tak by to měl dostat na obrazovku nějakej vzdálenej dispečer a situaci nějak pořešit.
Bezobslužné metro dneska už jezdí - když to porovnám s tramvají, tak to chce pořešit vlastně jenom 2 věci -
1) Detekce volnosti jízdního profilu - to by neměl být zas tak velký problém (mimochodem, i bezoblužné metro má ve předu nějaká čidla, i když teoreticky by se na trať nemělo nic dostat, nebo se mýlím...?)
2) Predikce chování ostatních účastníků silničního provozu - to je nejsložitější věc, co by měl automat zvládat a v tom má člověk zatím hodně navrch - ale samotného mě překvapilo, co dnes auta od googlu ve spojitosti s tímoto vše dokáží. Ještě k tomu by v budoucnu spolu měly dopravní prostředky umět komunikovat, čímž se to trochu zjednodušuje
Co se týče zavírání dveří, v tom bych moc problémů neviděl... Když bude problém, tak by to měl dostat na obrazovku nějakej vzdálenej dispečer a situaci nějak pořešit.
Re: Železniční doprava
Adame s tím si s tebou asi dovolím nesouhlasit, ono velká dráha a provoz ve městě je sakra velký rozdíl, takže zatím co nějaký autopilot na dráze si dovedu představit, automat na tramvaji asi jen těžko...přeci jen, ve městě je ten pohyb lidí, věcí moc rychlý na nějaký čidla, dle mého by to buď furt stálo neboť překážka a nebo naopak by to furt jelo člověk nečlověk... Ale třebas se pletu