Chci se stát řidičem tramvaje...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Tak u DPP jsou noční asi z toho všeho celkem obstojné. Ranní máš od ca 3:30 a odpolední do ca 1:45. Šejdry od 3:30 ráno a odpolední část končí i ve 21 hodin. Takže nic moc a když se pořád střídají ranní, odpolední anebo po noční odpolední, to taky není nic moc.
U nás ve vozovně je teď celkem nedostatek nočních řidičů. Ale než by ses na noční dostal... z kurzu obvykle se musí na šejdry a tam pobýt nějakou dobu.
A u nás jsou noční celkem dlouhé služby. Obvykle 9-11 hodin. Večer od 19 hodin a poslední noční zatažení je po 6.hodině.
Určitě jsou noční lepší, protože pravidelnější režim, lepší přestávky, provoz v ulicích lepší. Na druhou stranu jízdní řády dělané pro jezdce Formule 1 a pak větší riziko napadení, okradení či poškození tramvaje.
U nás ve vozovně je teď celkem nedostatek nočních řidičů. Ale než by ses na noční dostal... z kurzu obvykle se musí na šejdry a tam pobýt nějakou dobu.
A u nás jsou noční celkem dlouhé služby. Obvykle 9-11 hodin. Večer od 19 hodin a poslední noční zatažení je po 6.hodině.
Určitě jsou noční lepší, protože pravidelnější režim, lepší přestávky, provoz v ulicích lepší. Na druhou stranu jízdní řády dělané pro jezdce Formule 1 a pak větší riziko napadení, okradení či poškození tramvaje.
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
No kamaráde tak to Ti asi v tomto vezmu iluze. Nevim jak je to v jinejch vozovnach (asi stejný), ale u nás máš na noční stálé zaměstnance, mezi něž máš se šanci zařadit velmi minimální. Když jsem kdysi chtěl z rodinných důvodů na noční, tak mi tehdy tehdejší vedoucí řekl, ať jdu do pekárny péct rohlíky. Máš tu šanci pokud si zažádáš u vedoucího, jsi v pořadníku a čekáš až pravidelný noční řidič z nějakého důvodu vypadne.
Šejdristi na noční nejdou vůbec a já dělající v turnusu ji mám velmi sporadicky, trochu častěji jen v době dovolených. Takže dělám tak napůl ranní a odpolední. Jinak mimochodem, taky jsem spíš sova než ranní ptáče, ale holt musím taky vstávat na budík. I když v jiných vozovnách to může být trochu jinačí a třeba by ses časem mohl nějak dohodnout, v zásadě bych s tím moc nepočítal.
Šejdristi na noční nejdou vůbec a já dělající v turnusu ji mám velmi sporadicky, trochu častěji jen v době dovolených. Takže dělám tak napůl ranní a odpolední. Jinak mimochodem, taky jsem spíš sova než ranní ptáče, ale holt musím taky vstávat na budík. I když v jiných vozovnách to může být trochu jinačí a třeba by ses časem mohl nějak dohodnout, v zásadě bych s tím moc nepočítal.
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
zatim vsem dekuju za odpovedi. Tak nevim. Asi budu jeste muset alespon rok odkroutit na kamionu. Ne ze by mi prumer 25 nestacil, ale to az doplatim kreditky a nejakej ten uver. Ted bych to s podnajmem a alimentama mel tak tak. A to nemluvim o mesicich zacviku. 106,-/h neni mnoho chapu, ze za to ze clovek neni pro podnik produktivni je to az az, ale to bych neutah ani kdybych se na hlavu stavel. Navic me desi linkovy vedeni. To nevim jestli dokazu nacpat do palice.
No skoda. Bejt to stabilnich 27, 28K kazdej mesic, tak jdu hned. To mam ted. A nestezuju si. Jen me uz unavuje jak clovek porad na neco ceka. Na to nez vychysa sklad, na to nez muze vylozit obaly, na to nez nekde nejaky pitomci posekaj travu na dalnici atd. Clovek pak jde do prace ve ctyri rano a domu se vrati nekdy v pet odpopedne, nekdy v sedm, nekdy se zadari a je doma ve tri. Ale ve vztahu k ujetejm kilometrum, za ktery jsem placenej pak taky ale delam nekdy za 160,- hrubyho nekdy za 180-,, ale taky i za 110,-. Mesicni prumer je tak 150,- coz me prave dovedlo az k DP.
Navic u DP jsou i nocni. A ja radsi ponocuju a vstavam az se probudim, nez vstavat rano na budik.
No skoda. Bejt to stabilnich 27, 28K kazdej mesic, tak jdu hned. To mam ted. A nestezuju si. Jen me uz unavuje jak clovek porad na neco ceka. Na to nez vychysa sklad, na to nez muze vylozit obaly, na to nez nekde nejaky pitomci posekaj travu na dalnici atd. Clovek pak jde do prace ve ctyri rano a domu se vrati nekdy v pet odpopedne, nekdy v sedm, nekdy se zadari a je doma ve tri. Ale ve vztahu k ujetejm kilometrum, za ktery jsem placenej pak taky ale delam nekdy za 160,- hrubyho nekdy za 180-,, ale taky i za 110,-. Mesicni prumer je tak 150,- coz me prave dovedlo az k DP.
Navic u DP jsou i nocni. A ja radsi ponocuju a vstavam az se probudim, nez vstavat rano na budik.
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Nedivím. Ten den volna navíc za to rozhodně stojí. a myslím si že i těch 24 je dost pěkných
Nicméně pokud je někdo mladý, umí cizí jazyk a nemá tu závazky, tak je lepší zkušenost pracovat venku.
Nicméně pokud je někdo mladý, umí cizí jazyk a nemá tu závazky, tak je lepší zkušenost pracovat venku.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Tak se pak nesmíš divit, že ti ten jeden den chybí ve výplatěFilip píše:Pravda je, že jednou za měsíc si beru volno dle KS. Ale zase říkám, na české poměry je to maximum možného a na peníze si rozhodně nemohu stěžovat.
Jo a Pejsku ve státní svátky nejezdím, tak můžeš si vzít noční.
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Pravda je, že jednou za měsíc si beru volno dle KS. Ale zase říkám, na české poměry je to maximum možného a na peníze si rozhodně nemohu stěžovat.
Jo a Pejsku ve státní svátky nejezdím, tak můžeš si vzít noční.
Jo a Pejsku ve státní svátky nejezdím, tak můžeš si vzít noční.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Shora... a ti mají přednost Pssst :p
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Já bych to řekl asi takto.
Běžný měsíc bez přesčasů cca 25. Únor je trochu bídnější . V květnu byl svátek a cca 14 hod přesčasu - cca 3,5 navíc. Ale nevím jak ostatní s těma přesčasama to zase tak velká sláva nebývá, většinou do 10 hod. někdy i skoro nic. U nás jezdí dost brigádníků hlavně shora.
Běžný měsíc bez přesčasů cca 25. Únor je trochu bídnější . V květnu byl svátek a cca 14 hod přesčasu - cca 3,5 navíc. Ale nevím jak ostatní s těma přesčasama to zase tak velká sláva nebývá, většinou do 10 hod. někdy i skoro nic. U nás jezdí dost brigádníků hlavně shora.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Jo, tak někde mezi 25-30 čistýho to bude. Záleží na hodinách, přesčasech (průšvizích.... ). Řekl bych, že ten průměr 27 tak odpovídá, dá se i přes 30.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
A jako stálej noční má samozřejmě ještě více než Modroko
Ale hold je F tom to vylovení, odbahnění a vysušení
Ale hold je F tom to vylovení, odbahnění a vysušení
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Párkrát jsem měl i 27, ale za cenu ještě více přesčasů. Těch 24-25 je takový můj průměr. U nás je zase řidičů nedostatek, pač občas visí oznámení, že kdo chce jezdit z volna, ať se napíše.modroko píše:Filipe ty nosíš domu 24k čistého s přesčasama? Jestli ano zkontroluj si asi pásku s hodinovou sazbou neboť tě asi škubou Jinak minulý měsíc s 1 státním svátkem(je fakt že jsem měl zrovna 11 hodinovou směnu) a 4 hodinama přesčasů a vcelku dost hodin o víkendech jsem šel domu s 27k v čistým
EDIT: pokud je teda tak málo řidčů, proč nejsou vůbec žádné přesčasy jako u autobusů? Stále nás z Hloubětína posílají po všech vozovnách neboť pro nás nemají práci, některé pořadí jsou uměle zkráceny na tři směny po 6 hodinách jen aby bylo víc práce... nějak mi to nesedí s tím že je teda málo řidičů...
A jak píšu, znám i řidiče s výplatou kolem 20.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
To je po odečtení srážek a alimentů, což nám Filip zatajilmodroko píše:Filipe ty nosíš domu 24k čistého s přesčasama? Jestli ano zkontroluj si asi pásku s hodinovou sazbou neboť tě asi škubou Jinak minulý měsíc s 1 státním svátkem(je fakt že jsem měl zrovna 11 hodinovou směnu) a 4 hodinama přesčasů a vcelku dost hodin o víkendech jsem šel domu s 27k v čistým
EDIT: pokud je teda tak málo řidčů, proč nejsou vůbec žádné přesčasy jako u autobusů? Stále nás z Hloubětína posílají po všech vozovnách neboť pro nás nemají práci, některé pořadí jsou uměle zkráceny na tři směny po 6 hodinách jen aby bylo víc práce... nějak mi to nesedí s tím že je teda málo řidičů...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Více píče republice, to je naše agitace a hlavně šichty pro brigádníky.
Ti dnes často sedí doma, přitom pro podnik jsou zatím stále nepostradatelní
Ti dnes často sedí doma, přitom pro podnik jsou zatím stále nepostradatelní
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Filipe ty nosíš domu 24k čistého s přesčasama? Jestli ano zkontroluj si asi pásku s hodinovou sazbou neboť tě asi škubou Jinak minulý měsíc s 1 státním svátkem(je fakt že jsem měl zrovna 11 hodinovou směnu) a 4 hodinama přesčasů a vcelku dost hodin o víkendech jsem šel domu s 27k v čistým
EDIT: pokud je teda tak málo řidčů, proč nejsou vůbec žádné přesčasy jako u autobusů? Stále nás z Hloubětína posílají po všech vozovnách neboť pro nás nemají práci, některé pořadí jsou uměle zkráceny na tři směny po 6 hodinách jen aby bylo víc práce... nějak mi to nesedí s tím že je teda málo řidičů...
EDIT: pokud je teda tak málo řidčů, proč nejsou vůbec žádné přesčasy jako u autobusů? Stále nás z Hloubětína posílají po všech vozovnách neboť pro nás nemají práci, některé pořadí jsou uměle zkráceny na tři směny po 6 hodinách jen aby bylo víc práce... nějak mi to nesedí s tím že je teda málo řidičů...
Naposledy upravil(a) modroko dne 25.6.2016 12:39, celkem upraveno 1 x.
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Tak já nosím přibližně kolem 24 tisíc čistého a k tomu hromada přesčasů. Řidiči se hledají a bude to horší, pač dost lidí odchází a nových lidí moc nepřichází. Asi takhle, jestli umíš nějaký cizí jazyk a nemáš tady nějaké závazky, zdrhej na západ. Tam jsou mnohonásobně lepší pracovní podmínky, většinou i levnější bydlení (Pokud tamní podnik přímo nenabídne zaměstnancům svoje podnikové byty) a ohodnocení též příjemnější.dreamerCZ píše:Po roce a ctvrt zdravim vsechny tramvajaky i tramvajacky. Rok se s rokem sesel, tak bych se rad zeptal co je noveho. DP momentalne hleda jak tramvajaky, tak autobusaky. U obou profesi nabizi shodne 149,-/h. Ac je mi jako kamionakovi pochopitelne bliz autobus precijen mne stale vic laka tramvaj. Bohuzel po rozvodu jsem se ocitl v ne zrovna jednoduche situaci a proto jsou pro mne dost podstatne penize a proto bych se rad zeptal jak si v dnesni dobe stojite? A prosim jen seriozni a pravdive informace at jsou jakekoliv. Kolik si minalne nosite pravidelne domu. Ja sel do tyhle firmy, kde jsem ted, kvuli vidine vydelku pres tricet cisteho, coz se tady opravdu da vydelat, jen to tu funguje jako vsude, nekdo si to vyjezdi a nekomu prano proste neni. Cili si nosim domu stabilne cca 35000,- hrubeho. Polepsim si na tramvajich, nebo budu alespon na tom samem? Predem diky za info.
Znám tady lidi, co nosí i pod 20 tisíc čistého, holt to mají bez přesčasů, to bývají většinou šejdristi. Ale pokud tě to láká tady, zkus to.