No ono to podle mne spravedlivý je. Šejdristi jezdí přes týden část ráno, část odpoledne a víkendy mají volný. V turnusu máš na celý rok dopředu plán, kdy se ti pravidelně dle tohoto rozpisu střídají směny ranní, případně šejdr, a odpolední a případně noční. Mezi tím máš volno. Asi tak, že děláš ve 14 dnech 10 dnů a 4 dny volna. Vždy jeden víkend volný a další většinou pracovní. Ty zbylé dva volné dny máš přes týden a dělí ty pracovní na tři části od dvou do šesti dnů (těch šest je jednou za čas, kdy je jeden volný den přifařený k volnému víkendu). Šejdry dělají řidiči, co chtějí mít volné víkendy. Co se týká nočních, tak těch není holt moc, odhadem cca 15 na vozovnu. Tak 2/3 jsou stálí - třeba z toho důvodu, že se třeba nemají jak dostat v turnusu v noci domů a nebo brzy ráno jak do práce, neb v jeho bydlišti neexistuje noční doprava. No a 1/3 pak z turnusu, což na turnusové řidiče (cca 160 na vozovnu) pak vychází jednou za čas.dreamerCZ píše:Aha, tak to ja myslel, ze je to v tom turnusu rozvzeny nejak spravedlive. Par dennich, volno, nocni, vikend atd. atd.
Tak ze proste klasika jako vsude, par vyvolenejch se ma vzdycky lip a ostatni jsou za blbce
Teoreticky se na některé vozovně dá dohodnout nějaká úprava z nějakých důvodů, ale je to závislé na tom, jací lidé na vozovně jsou, zda se dá nějak dohodnout (máš třeba protipól s opačným požadavkem) a nebo se s tebou prostě nebaví a jede se striktně, jako tehdy se mnou.