Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nusle + Pavlák
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
reko zastávek Průběžná 28.6.2016 z mobilu http://kasme.rajce.idnes.cz/1606/
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na Průběžné se již rýsuje nová podoba zastávky (především té DC). Dle příprav na postavení zdí kolem stromů se projekt oproti vizualizaci lehce změnil - přístřešek se posunul dále od zastávkového sloupku a zeď a s ní i stromořadí se protáhne až k přechodu. Můj osobní názor je, že původní navrhované řešení bylo lepší http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Zelen ... _Prubezna/
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono do září běží ještě ofiko předchozí etapa, takže do toho kopnou pořádně až na podzimKarosák píše:Tak akátů u podjezdu pár padlo, ale jinak ticho po pěšině. Jsem zmaten. Čekal jsem pořádný timberchallenge ale v houštině jen asi 2 pařezy .
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono do září běží ještě ofiko předchozí etapa, takže do toho kopnou pořádně až na podzimKarosák píše:Tak akátů u podjezdu pár padlo, ale jinak ticho po pěšině. Jsem zmaten. Čekal jsem pořádný timberchallenge ale v houštině jen asi 2 pařezy .
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak akátů u podjezdu pár padlo, ale jinak ticho po pěšině. Jsem zmaten. Čekal jsem pořádný timberchallenge ale v houštině jen asi 2 pařezy .
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vrátil bych se zase na zem, padlo pár akátů a tady se malujou linky.
Krásno Průběžná: provizorní signalizace v provozu, složené obruby, výkopy, zúženo, zacpáno. Kamera na křižovatce (která se na kamery.praha.eu zřejmě pro zmatení nepřítele skrývala na příjezdu po D1 do Prahy) je nejspíš mimo provoz, zůstala tam jen ta v Ruský.
Krásno Průběžná: provizorní signalizace v provozu, složené obruby, výkopy, zúženo, zacpáno. Kamera na křižovatce (která se na kamery.praha.eu zřejmě pro zmatení nepřítele skrývala na příjezdu po D1 do Prahy) je nejspíš mimo provoz, zůstala tam jen ta v Ruský.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Po změnách už nebude jezdit M22 do Hostivaře vůbec, půlka spojů cd/ct. Ropid plánuje 19 Zahradní Město - Holešovice (nejspíš smyčka Trojská, jestli teda někdy vznikne), docela bych věřil, že ta 19 může natáhnout dost lidí pro cestu na sever. Na druhou stranu, to že se čeká na novou smyčku mi trochu přijde jako výmluva, dřív na Kubáni končívaly 6, 19 i 23, takže by se tam klidně vešla.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak asi je jasné, že druhá Libeň z toho nebude, už jen proto, že okolí bude příhodnými zastávkami obsazeno poněkud hustěji. Ale potenciál to má.
Ona Strašná zastávka na to úplně nevypadá, ale už po šesté ráno vlak vysype zhruba takových 20 až 30 člověkůch, někteří jdou na tramvaj (a to i na Hroudu), jiní směřují zřejmě i k metru. Podle statistik co jsem zaznamenal je těsně pod desítkou nejfrekventovanějších.
Ona Strašná zastávka na to úplně nevypadá, ale už po šesté ráno vlak vysype zhruba takových 20 až 30 člověkůch, někteří jdou na tramvaj (a to i na Hroudu), jiní směřují zřejmě i k metru. Podle statistik co jsem zaznamenal je těsně pod desítkou nejfrekventovanějších.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vysypou se tam, pokud zastaví rychlíky, tak možná i něco víc, možná i bližší Skalka něco přitáhne. Nevím, fakt nemám Káemovy křišťálové koule
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono se toho reálně moc nezmění. Nebo snad myslíš, že by nový terminál přitáhl velkou masu lidi?Karosák píše:To jsem nečetl, ale myšlenku to má. Možná na to však organizátor řekne, že tam je 177 a čus. Hele, vono je to teď dost věštění. Nevíme co tam bude zastavovat a kolik se z toho vysype a kam to bude chtít. To je jako když se v parku vybudují chodníčky a lidi to dycky vydusají o kus vedle. Tohle bych ladil (přípoje, LV) až se to zprovozní. Rozhodně bych smyčku ZM vybudoval, protože poté, co zanikne Strašnice zastávka, je NS opravdu ukončení "v zemi nikoho". Říkat, že na Edenu to bude stejně daleko jako nyní na Strašnicích mi nepřijde moc úspěšný argument, protože na ZM prostě vznikne komfortní přestupní terminál.
Asi se to ale nemusí honem trhat, bo nějaké manipulace, cvičky, ev. odklony při krátkodobkách, krátké zkušebky ze SA...zvláště pak napojování/výměny vlaků, to tam využíváme opravdu často.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To jsem nečetl, ale myšlenku to má. Možná na to však organizátor řekne, že tam je 177 a čus. Hele, vono je to teď dost věštění. Nevíme co tam bude zastavovat a kolik se z toho vysype a kam to bude chtít. To je jako když se v parku vybudují chodníčky a lidi to dycky vydusají o kus vedle. Tohle bych ladil (přípoje, LV) až se to zprovozní. Rozhodně bych smyčku ZM vybudoval, protože poté, co zanikne Strašnice zastávka, je NS opravdu ukončení "v zemi nikoho". Říkat, že na Edenu to bude stejně daleko jako nyní na Strašnicích mi nepřijde moc úspěšný argument, protože na ZM prostě vznikne komfortní přestupní terminál.
Asi se to ale nemusí honem trhat, bo nějaké manipulace, cvičky, ev. odklony při krátkodobkách, krátké zkušebky ze SA...zvláště pak napojování/výměny vlaků, to tam využíváme opravdu často.
Asi se to ale nemusí honem trhat, bo nějaké manipulace, cvičky, ev. odklony při krátkodobkách, krátké zkušebky ze SA...zvláště pak napojování/výměny vlaků, to tam využíváme opravdu často.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nekde jsem cetl, ze nova tram linka Strasnice - Palmovka ceka na dobudovani teto smycky.
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano, je to o něco blíž, i když to zase není až takový tragický rozdíl.
Na druhou stranu, Zatím ve špičkách jezdí do Hostivaře vše. I když by se v rámci úspor zkracovala i ve špičce ta 22, tak podle mne není zase až tak nutné tam hnát všechny. Pokud lidé budou spěchat třeba na metro, pak to mají z nové zastávky Zahradní Město blíž autobusy na Skalku a díky tomu zde ubude potřeba tram spojů. Spousta lidí bude moct využít právě přestupů na Edenu na další busy a tram a nemusí se hned cpát do natřískaných 22 a pak za pár stanic přesedat. A na IPP se dostanou i z Vršovic 6-kou. A to podle mne rychleji, než se plácat nacpanou 22.
A naopak díky možnosti nastupovat na vlak i dřív, než jen Zahraďáku, bych viděl lepší možnost si sednout ve vlaku.
Tudíž, když už se musí šetřit tak moc, nevidím důvod sem hnát všechny 22 a prodlužovat trať krátkých 22 o 1,5 km.
Na druhou stranu, Zatím ve špičkách jezdí do Hostivaře vše. I když by se v rámci úspor zkracovala i ve špičce ta 22, tak podle mne není zase až tak nutné tam hnát všechny. Pokud lidé budou spěchat třeba na metro, pak to mají z nové zastávky Zahradní Město blíž autobusy na Skalku a díky tomu zde ubude potřeba tram spojů. Spousta lidí bude moct využít právě přestupů na Edenu na další busy a tram a nemusí se hned cpát do natřískaných 22 a pak za pár stanic přesedat. A na IPP se dostanou i z Vršovic 6-kou. A to podle mne rychleji, než se plácat nacpanou 22.
A naopak díky možnosti nastupovat na vlak i dřív, než jen Zahraďáku, bych viděl lepší možnost si sednout ve vlaku.
Tudíž, když už se musí šetřit tak moc, nevidím důvod sem hnát všechny 22 a prodlužovat trať krátkých 22 o 1,5 km.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já si myslím, že vzdálenost je měřitelná, kupříkladu na mapě. Čili exaktní čísla: z nádraží Strašnice na Nádraží Strašnice to je nějakých 180 (bus), resp. 215 metrů (tram). Z plánované stanice Eden to k autobusu Slavia je stejných 215 metrů, ovšem vzdušnou čarou k nejbližší bus zastávce. Když vezmu, že z železnice tam bude nějaký podchod (případně jiná překážková dráha, jak je u nových dopravních staveb zvykem), tak jsme na 250 metrech k nejbližšímu autobusu a na nějakých 480 metrech k tramvaji navíc přes dvě SSZ.