Metro D
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Metro D
Na dovolený v Mnichově, hahaha
Před 5 lety byli v Mnichově Jája s Pájou a jak to dopadlo víme všichni...
Před 5 lety byli v Mnichově Jája s Pájou a jak to dopadlo víme všichni...
Re: Metro D
Ale trasa od Pankráce na jih je v podstatě stále odbočka C1 zakreslená v mapě už v roce 1968: https://metroweb.cz/metro/historie/mapy ... pizace.jpgvon Špilberk píše:9001: já myslel plus minus tu stávající (plánovanou) trasu...
Re: Metro D
Protože asi zrovna někdo z nich byl s rodiči na dovolený v Mnichově. A protože studenti architektury a mladí nadějní architekti, co ještě nic nedokázali, rádi kecají do všeho. A v neposlední řadě protože FB tohleto kecání do všeho čemu nerozumí umožnuje.9001 píše:Obrázky stanic už jsou venku několik let... Proč se najednou oźvou ted??
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Metro D
Protože trubkové zábradlí je velmi nebezpečný prvek v provozu... Nejenže napíchne řidiče auta jako na špíz, ale ani to auto nějak rozumně nezbrzdí... A ano vzhled už taky moc nezapadá...vs-metrak píše:Aspoň to bude na koho svést, proč se stavba 20 let zpožďuje...
Když se někde na nejposlednější tramvajové zastávce objeví trubkové zábradlí, tak řvete, jak je to ošklivé, ale když se jedná o metro, které tu bude min. 100 let, tak je úplně jedno jak bude vypadat...
Projel jsem si fotogalerii a souhlasím s Von. Stanice jsou hezké... Nevidím důvod proč to měnit...
Sorry, ale působí to na mě jakoby najednou architekti chtěli svůj kus z peněz a zviditelnit se... O nic jiného moc nejde... Navíc znova souhlas s Von... Obrázky stanic už jsou venku několik let... Proč se najednou oźvou ted??
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Metro D
Není mi to úplně jedno, ale ty návrhy stanic mi nepřipadají nijak děsivé, aby se kvůli tomu musely do stavby házet vidle. Krom toho estetická stránka je vždycky subjektivní. Je dost lidí, kterým se ta tzv. moderní architektura vůbec nelíbí.
Říká se, že když se sejdou 2 právníci, tak vzniknou 3 právní názory. U architektů je to stejné. Že někdo řekl, že ten návrh Metroprojektu je špatný, tak to neznamená, že je. Jak se to měří a váží, jestli je něco moderní nebo ne
Odpovím si sám: nijak
Prostě tu je skupina lidí, kteří se rozhodli, že se jim to nelíbí. To je celé, a aby tomu dodali váhu, tak se ohání svou představou o tom, jak to má vypadat - podle nich.
Když chtěl někdo vyvolat diskuzi o vzhledu stanic metra D, tak to měl udělat před 10 - 15 lety. Možná by ten zájem laické i odborné veřejnosti pomohl dotlačit město k rychlejší přípravě stavby. Ale teď je to zdržování.
Říká se, že když se sejdou 2 právníci, tak vzniknou 3 právní názory. U architektů je to stejné. Že někdo řekl, že ten návrh Metroprojektu je špatný, tak to neznamená, že je. Jak se to měří a váží, jestli je něco moderní nebo ne
Odpovím si sám: nijak
Prostě tu je skupina lidí, kteří se rozhodli, že se jim to nelíbí. To je celé, a aby tomu dodali váhu, tak se ohání svou představou o tom, jak to má vypadat - podle nich.
Když chtěl někdo vyvolat diskuzi o vzhledu stanic metra D, tak to měl udělat před 10 - 15 lety. Možná by ten zájem laické i odborné veřejnosti pomohl dotlačit město k rychlejší přípravě stavby. Ale teď je to zdržování.
Re: Metro D
Aspoň to bude na koho svést, proč se stavba 20 let zpožďuje...
Když se někde na nejposlednější tramvajové zastávce objeví trubkové zábradlí, tak řvete, jak je to ošklivé, ale když se jedná o metro, které tu bude min. 100 let, tak je úplně jedno jak bude vypadat...
Když se někde na nejposlednější tramvajové zastávce objeví trubkové zábradlí, tak řvete, jak je to ošklivé, ale když se jedná o metro, které tu bude min. 100 let, tak je úplně jedno jak bude vypadat...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Metro D
9001: já myslel plus minus tu stávající (plánovanou) trasu...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Metro D
Von: Metro D se slibuje od počátku výstavby metra . Když jsem si na idnesu dělal srandu z Vivusu, který říkal, že staví byty na Kamýku/Lhotce se sloganem "Brzo na trase metra D", tak jeden diskutující me utřel, že to říkali i jeho rodičům před revolucí
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Metro D
9001: Asi tak.
Metro D se slibuje přes 20 let a furt nic. A troufám si tvrdit, že 90 % cestujících bude úplně u , jestli jsou stanice poslední nebo předposlední výkřik moderní architektury. Hlavně jestli se vůbec nějakých dožijeme
Metro D se slibuje přes 20 let a furt nic. A troufám si tvrdit, že 90 % cestujících bude úplně u , jestli jsou stanice poslední nebo předposlední výkřik moderní architektury. Hlavně jestli se vůbec nějakých dožijeme
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Metro D
Gratulace... Ted už se toho metra nedočkám vůbec...
Trochu nechápu ani ten rozdíl mezi Mnchovem a Petřinami... Zase tak hrozný mi nepřijde...
Trochu nechápu ani ten rozdíl mezi Mnchovem a Petřinami... Zase tak hrozný mi nepřijde...
Re: Metro D
Metro D jinak a lépe:
Papírová petice je na světě !!! Sdílejte, podepisujte!
Dali jsme si opravdu záležet, projednali jsme ji s architekty, právníky i různými veřejnými institucemi. Teď je to na Vás. Do 6.9. bude probíhat sběr podpisů, podepisovat se mohou jen lidé, co mají trvalé bydliště v Praze, jakýkoli jiný podpis je bohužel neplatný.
Během zítřka zveřejníme seznam a mapu podpisových míst. Aktuálně jsme petice rozeslali všem dobrovolníkům. Sami se taky chystáme do ulic (do metra respektive).
Středobod sběrných míst je Bar Baretta (Bělehradská 6), blízko plánovaného tamponového sálu.
Metru zdar!
Petice ke stažení zde:
https://ulozto.cz/!y7WzUtkK1/petice-metro-d-pdf
Papírová petice je na světě !!! Sdílejte, podepisujte!
Dali jsme si opravdu záležet, projednali jsme ji s architekty, právníky i různými veřejnými institucemi. Teď je to na Vás. Do 6.9. bude probíhat sběr podpisů, podepisovat se mohou jen lidé, co mají trvalé bydliště v Praze, jakýkoli jiný podpis je bohužel neplatný.
Během zítřka zveřejníme seznam a mapu podpisových míst. Aktuálně jsme petice rozeslali všem dobrovolníkům. Sami se taky chystáme do ulic (do metra respektive).
Středobod sběrných míst je Bar Baretta (Bělehradská 6), blízko plánovaného tamponového sálu.
Metru zdar!
Petice ke stažení zde:
https://ulozto.cz/!y7WzUtkK1/petice-metro-d-pdf
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Metro D
Tot otázka... Přece jenom volby jsou za chvilku a připravit si půdu je možné...
U tramvají je to podstatně jednodušší... Řekne se, že se už nebude do R.P investovat a máme druhou objednávku na 15T a tohle je politicky i veřejně protlačitelné. (Dyt to jsou vozy z 60. let, skoro shnilé atd.)
U tramvají je to podstatně jednodušší... Řekne se, že se už nebude do R.P investovat a máme druhou objednávku na 15T a tohle je politicky i veřejně protlačitelné. (Dyt to jsou vozy z 60. let, skoro shnilé atd.)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Metro D
Tahle úvaha má ten problém, že v dohledné době nebude ani to metro D, ani ty nové TT. (A i kdyby, tak prodloužení z Barrandova do Slivence moc velkou potřebu vozů nehodí.)Karosák píše:A nebo chce ŠT více TT, aby bylo potřeba více 15T a následně i pražský "Karlov". Je to podle mě dosažitelnejší vejvar pro současný management. To aut metro by asi byla větší pecka...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Metro D
A nebo chce ŠT více TT, aby bylo potřeba více 15T a následně i pražský "Karlov". Je to podle mě dosažitelnejší vejvar pro současný management. To aut metro by asi byla větší pecka a to i do budoucna a na export, ale to tady za současné atmosféry nikdo nevyhrabe. A Ti, co by za to teď lobbovali, budou v době eventuálního úspěchu tohoto tahu, dávno v penále
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Metro D
http://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/magi ... acuji.html
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/dopr ... 94394.htmlTrvalým záborem, a tím tedy i potřebou vykoupit, je z těchto pozemků dotčeno cca 230. Od nástupu Petra Dolínka do funkce radního pro oblast dopravy bylo vykoupeno 13 pozemků Dopravním podnikem hl. m. Prahy, a.s., a 1 pozemek Hl. m. Prahou
Některé zdroje TÝDNE z magistrátu tvrdí, že za projektem automatického metra je plzeňská Škodovka, která by v hlavním městě mohla vyvinout nové vozy pro podzemku a metropole by jejich vývoj zaplatila podobně jako nové pražské tramvaje.