Chci se stát řidičem tramvaje...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Tak on Frco už dlouhodobě různými zajímavými dotazy nejen v této diskuzi dokazuje, že se bude jednat o skutečnou mozkovou kapacitu...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Mě je nejvíc líto, že si frcoo nemůže pomoci, z toho je mi úplně do pláče
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
To se opravdu neřeší, krom toho nevím, jak by se to mělo řešit.fricoolinek2 píše:Možná už jsem podobnou otázku někdy pokládal (pardon, nehce se mi šacovat celý T-F, abych si to prověřoval) - řeší se v období vyšších teplot to, kdo bude mít službu v klimatizovaném a kdo v neklimatizovaném voze?
Jenže když pak to RP dostane, jak je mu o dost hůř, protože si odvykl. Krom toho z klimy mám téměř permanentní rýmu. Dokud jsem jezdil jen RP, tak jsem neměl ani ve vedru problém, protože jsem byl zvyklý. Nejhorší je, že se to střídá.fricoolinek2 píše:Nemůžu si pomoci, ale po službě v 15T se asi člověk musí cítit o dost svěžeji než po službě v T3R.P...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Možná už jsem podobnou otázku někdy pokládal (pardon, nehce se mi šacovat celý T-F, abych si to prověřoval) - řeší se v období vyšších teplot to, kdo bude mít službu v klimatizovaném a kdo v neklimatizovaném voze?
Nemůžu si pomoci, ale po službě v 15T se asi člověk musí cítit o dost svěžeji než po službě v T3R.P...
Nemůžu si pomoci, ale po službě v 15T se asi člověk musí cítit o dost svěžeji než po službě v T3R.P...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 71
- Registrován: 01.11.2012 20:18
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Nóó nejstaršim kolegum a koelgynim uš táhne na 70 (slovy sedumdesát let
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Tak si řidiči udělají "D" a hurá do ulicP_V píše:Pozor na hygieniky, mají ve zvyku si vymýšlet nereálné požadavky.fricoolinek2 píše:Prudký pokles vypravení je nereálný
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Pozor na hygieniky, mají ve zvyku si vymýšlet nereálné požadavky.fricoolinek2 píše:Prudký pokles vypravení je nereálný
Naposledy upravil(a) P_V dne 17.2.2017 15:29, celkem upraveno 2 x.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
A jak je to vlastně věkově - nejstaršim kolegům je třeba kolik - 65?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Ano, zaplaťpánbůh. Automatická tramvaj asi stejně jako automatická auta...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Díky za informace.
BTW: Dá se vlastně říct, že je to neuvěřitelně stabilní zaměstnání - pokud člověk neudělá průs.er, tak v zásadě těžko přijít o práci, že? Prudký pokles vypravení je nereálný a automatická tramvaj bez tramvajáka tak v roce 2040. Možná.
BTW: Dá se vlastně říct, že je to neuvěřitelně stabilní zaměstnání - pokud člověk neudělá průs.er, tak v zásadě těžko přijít o práci, že? Prudký pokles vypravení je nereálný a automatická tramvaj bez tramvajáka tak v roce 2040. Možná.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Pokud by chtěl člověk odejít "za lepším" doporučuji, nechat si brigádnickou dohodu a občas zajít na číslo, aby papíry nepropadly a byla zadní vrátka. Když odejdeš na dohodu, tak za sebou zabouchneš a znovu do stejné řeky.....
Maximálně pro odchod ze zdravotních důvodů, by se ještě horko těžko a přes velké škemrání....
Navíc, kdybys chtěl odejít po roce, musíš platit poměrnou část za kurz, jehož cenu odsloužíš až za 3 roky.
Maximálně pro odchod ze zdravotních důvodů, by se ještě horko těžko a přes velké škemrání....
Navíc, kdybys chtěl odejít po roce, musíš platit poměrnou část za kurz, jehož cenu odsloužíš až za 3 roky.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Papíry jsou na 3 roky, pak je přezkoušení. Takže po 5 letech neježdění byste musel zase do kurzu od začátku.fricoolinek2 píše: Jak moc potom jsou vrátka do DPP otevřená, pokud by se např. ke kariéře tramvajáka chtěl po 5 letech vrátit, tak jen (ne)snado to půjde.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Zajímalo by mne - pokud si člověk udělá papíry na tramvaj jako takovou nouzovku, vozí lidi rok, pak se objeví lukrativnější nabídka např. z oboru, jenž vystudoval, řady DPP opustí. Jak moc potom jsou vrátka do DPP otevřená, pokud by se např. ke kariéře tramvajáka chtěl po 5 letech vrátit, tak jen (ne)snado to půjde.
Zajímalo by mne to třeba i v souvislosti s těma studentskejma brigádama v DPMB, zda třeba pak ten student v případě neúspěchu na trhu práce se může k řadám DPMB (třeba o 2 roky později) připojit na HPP a jako bývalý brigádník to bude mít o dost lehčí než úplný novic.
Zajímalo by mne to třeba i v souvislosti s těma studentskejma brigádama v DPMB, zda třeba pak ten student v případě neúspěchu na trhu práce se může k řadám DPMB (třeba o 2 roky později) připojit na HPP a jako bývalý brigádník to bude mít o dost lehčí než úplný novic.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Teď mě napadlo, to porovnat jako lyže vs snowboard. Když vidím, jak to ti prknaři mydlej, někdy radost pohledět. Tak jsem si říkal, že to taky zkusím. A jak mám do ovládat směr, když mám obě nohy přišroubovaný k prknu?!! Nikdy víc, lyže jsou lyže A tak podobně někdo, kdo slezl z náklaďáku bude cumet, jak má tu tramvaj řídit, když s tím nejde měnit směr dle potřeby. A naopak. Já s C/D nikdy nejezdil a mám z toho vítr, že bych asi nejdřív srovnal pár sloupků, než bych to trochu dostal do ruky .... to je asi o zvyku a subjektivní. Obecnou pravdu asi nenajdeme
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Podle mne má každý druh dopravy svý jednodušší i složitější stránky věci. A to jestli má mít nebo nemá mít ten určitý druh dopravy víc či míň, tady asi stejně nevyřešíme. Stejně se nejedná o žádné finančně závratné rozdíly. Zajímavé je, že tady nikdo neřeší, že řidič metra má nejvíc a přitom oproti ostatním jezdí taky jenom po kolejích, oddělen od ostatního provozu - nikomu se navyhybá, nikým není omezován. Samozřejmě je to o tom, že to má taky nějaká svá specifika. A vůbec jim to nezávidím.