Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5972C686
Takže poslední měsíc "starých" T3 na "běžných" linkách právě odstartoval... Zvláštní, leč všechno jednou končí...
Takže poslední měsíc "starých" T3 na "běžných" linkách právě odstartoval... Zvláštní, leč všechno jednou končí...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
O2 arena je to už 8,5 roku... kecy prostě...Bobik píše:Tak "mutliarena" je takovej pokus o to, aby se zastávka nemusela "co půl roku" přejmenovávat, když se změní majitel.
Jinak konečný slovo maj MČ/město, viz tanečky s metrem Červeným Vrchem/Bořislavkou kvůli develotrovi a podobně.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Linkové vedení
Tak "mutliarena" je takovej pokus o to, aby se zastávka nemusela "co půl roku" přejmenovávat, když se změní majitel.
Jinak konečný slovo maj MČ/město, viz tanečky s metrem Červeným Vrchem/Bořislavkou kvůli develotrovi a podobně.
Jinak konečný slovo maj MČ/město, viz tanečky s metrem Červeným Vrchem/Bořislavkou kvůli develotrovi a podobně.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Do toho mluví městské orgány, to nebude aktivita DPP. Jinak např. v kraji je v názvech zastávek spousta komerčních názvů.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Nevíte, DPP má nějakou psanou/nepsanou směrnici, podle níž se snaží vyhýbat dosazování názvů komerčních subjektů do názvů zástávek a to i za cenu zhoršené orientace z pohledu cestujícího?
Multiaréna Praha místo zcela srozumitelného názvu O2 arena
OC Sárská místo Globus Zličín - dneska jsem se poprvé svezl ze Zličína 130-tkou až do své barrandovské domoviny a na název OC Sárská jsem skutečně čuměl jak puk, přestože od mé první návštěvy zličínského Globusu uběhlo už 17 let.
Multiaréna Praha místo zcela srozumitelného názvu O2 arena
OC Sárská místo Globus Zličín - dneska jsem se poprvé svezl ze Zličína 130-tkou až do své barrandovské domoviny a na název OC Sárská jsem skutečně čuměl jak puk, přestože od mé první návštěvy zličínského Globusu uběhlo už 17 let.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Tak se můžeme těšit na soupravy na 15: https://ropid.cz/adventni-provoz-pid/ .
Re: Linkové vedení
Integrace Mělnicka a Roudnicka od ledna 2017
Nové autobusové linky PID
464 Mělník, Aut. st. – Hořín – Lužec nad Vltavou – Vraňany, Žel. st. – Spomyšl – Jeviněves –
Černouček – Horní Beřkovice (v provozu pouze v pracovní dny cca od 5:00 do 18:00;
náhrada za zrušenou linku 454).
466 (Mělník, Fibichova –) Mělník, Aut. st. – Býkev – (Vraňany, Žel. st.) – Spomyšl – Nová Ves –
Veltrusy – Kralupy nad Vltavou, Žel. st. (v provozu v pracovní dny cca od 5:00 do 20:00
a vybrané spoje o víkendech; náhrada za zrušenou linku 455).
467 Mělník, Aut. st. – Cítov – Krabčice – Roudnice nad Labem, aut. nádr. (v provozu v pracovní
dny cca od 5:00 do 19:00; náhrada za zrušené linky 250031, 250033, 250091).
468 Mělník, Aut. st. – Dolní Beřkovice – Cítov – Horní Beřkovice – Černouček (v provozu
v pracovní dny cca od 6:00 do 16:00, náhrada za zrušené linky 250031, 250091).
475 (Mělník, Fibichova –) Mělník, Aut. st. – Dolní Beřkovice – Horní Počaply (– Bechlín, ObÚ)
(v provozu v pracovní dny cca od 5:00 do 19:00, v úseku Horní Počaply – Bechlín, ObÚ
jedou pouze vybrané spoje v pracovní dny ráno; náhrada za zrušené linky 250033, 250034).
496 Kralupy nad Vltavou, Žel. st. – Veltrusy – Nová Ves – Ledčice (v provozu v pracovní dny cca
od 6:00 do 19:00; náhrada za zrušené linky 454, 155711, 155730).
Linky Dopravy Ústeckého kraje (DÚK) a úseky, kde bude uznáván také Tarif PID
635 Štětí – Horní Počaply – Roudnice nad Labem
646 Roudnice nad Labem – Ledčice
672 Roudnice nad Labem – Štětí
676 Roudnice nad Labem – Horní Beřkovice
683 Roudnice nad Labem – Horní Beřkovice
Zrušené autobusové linky
454 Mělník, Aut. st. – Jeviněves – Kralupy nad Vltavou, Žel. st. (nahrazeno linkami PID
464, 496)
455 Mělník, Aut. st. – Spomyšl – Kralupy nad Vltavou, Žel. st. (nahrazeno linkou PID 466)
155711 Praha – Roudnice nad Labem (částečně nahrazeno linkami PID 496, DÚK 646)
155730 Praha – Roudnice nad Labem – Štětí (částečně nahrazeno linkami PID 496, DÚK 646)
250031 Mělník – Cítov – Roudnice nad Labem (nahrazeno linkami PID 467, 468, DÚK 683)
250033 Mělník – Horní Počaply – Roudnice nad Labem (nahrazeno linkami PID 467, 475,
DÚK 635, 672)
250034 Mělník – Horní Počaply – Štětí (nahrazeno linkami 475, DÚK 635)
250091 Mělník – Dolní Beřkovice – Roudnice nad Labem (nahrazeno linkami 467, 468,
DÚK 683)
Nové autobusové linky PID
464 Mělník, Aut. st. – Hořín – Lužec nad Vltavou – Vraňany, Žel. st. – Spomyšl – Jeviněves –
Černouček – Horní Beřkovice (v provozu pouze v pracovní dny cca od 5:00 do 18:00;
náhrada za zrušenou linku 454).
466 (Mělník, Fibichova –) Mělník, Aut. st. – Býkev – (Vraňany, Žel. st.) – Spomyšl – Nová Ves –
Veltrusy – Kralupy nad Vltavou, Žel. st. (v provozu v pracovní dny cca od 5:00 do 20:00
a vybrané spoje o víkendech; náhrada za zrušenou linku 455).
467 Mělník, Aut. st. – Cítov – Krabčice – Roudnice nad Labem, aut. nádr. (v provozu v pracovní
dny cca od 5:00 do 19:00; náhrada za zrušené linky 250031, 250033, 250091).
468 Mělník, Aut. st. – Dolní Beřkovice – Cítov – Horní Beřkovice – Černouček (v provozu
v pracovní dny cca od 6:00 do 16:00, náhrada za zrušené linky 250031, 250091).
475 (Mělník, Fibichova –) Mělník, Aut. st. – Dolní Beřkovice – Horní Počaply (– Bechlín, ObÚ)
(v provozu v pracovní dny cca od 5:00 do 19:00, v úseku Horní Počaply – Bechlín, ObÚ
jedou pouze vybrané spoje v pracovní dny ráno; náhrada za zrušené linky 250033, 250034).
496 Kralupy nad Vltavou, Žel. st. – Veltrusy – Nová Ves – Ledčice (v provozu v pracovní dny cca
od 6:00 do 19:00; náhrada za zrušené linky 454, 155711, 155730).
Linky Dopravy Ústeckého kraje (DÚK) a úseky, kde bude uznáván také Tarif PID
635 Štětí – Horní Počaply – Roudnice nad Labem
646 Roudnice nad Labem – Ledčice
672 Roudnice nad Labem – Štětí
676 Roudnice nad Labem – Horní Beřkovice
683 Roudnice nad Labem – Horní Beřkovice
Zrušené autobusové linky
454 Mělník, Aut. st. – Jeviněves – Kralupy nad Vltavou, Žel. st. (nahrazeno linkami PID
464, 496)
455 Mělník, Aut. st. – Spomyšl – Kralupy nad Vltavou, Žel. st. (nahrazeno linkou PID 466)
155711 Praha – Roudnice nad Labem (částečně nahrazeno linkami PID 496, DÚK 646)
155730 Praha – Roudnice nad Labem – Štětí (částečně nahrazeno linkami PID 496, DÚK 646)
250031 Mělník – Cítov – Roudnice nad Labem (nahrazeno linkami PID 467, 468, DÚK 683)
250033 Mělník – Horní Počaply – Roudnice nad Labem (nahrazeno linkami PID 467, 475,
DÚK 635, 672)
250034 Mělník – Horní Počaply – Štětí (nahrazeno linkami 475, DÚK 635)
250091 Mělník – Dolní Beřkovice – Roudnice nad Labem (nahrazeno linkami 467, 468,
DÚK 683)
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Jo, ta 2 je asi zavádějící, protože se ke mně všichni cpou už od centra, a melou o kástlu.
Jinak NP Petřiny bída.. kamarádka z Větrníku s kočárkem syčí nepěkně. Prej že změna čísla ji vadit nebude, když to jezdí stejným směrem...A jejda.
Jinak NP Petřiny bída.. kamarádka z Větrníku s kočárkem syčí nepěkně. Prej že změna čísla ji vadit nebude, když to jezdí stejným směrem...A jejda.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
To prý vyřeší linka 23 v cedulových T3M2DVC, 6892+6921 a 9048
Re: Linkové vedení
v tomto kontextu se stale divim, ze na 22, 26 i dalsich linkach se prohaneji soupravy wana + wlk. přinejmenším 4 ks by se ušetřily na sólo linky.
jinak víkendová 22 včera: IPP-MA ok, ale MA-hrad opět stupeň 5. další argument vést 2 kolem hradu a případně snížit intervaly 22 na centrálním úseku.
jinak víkendová 22 včera: IPP-MA ok, ale MA-hrad opět stupeň 5. další argument vést 2 kolem hradu a případně snížit intervaly 22 na centrálním úseku.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Jdu na odpolední 1, tak koukám na idos na proklady, atd...
Zajímavé je proložení NP spojů z Petřin:
15:34 jede "poslední" NP spoj DC, další již v 16:34, ano za HODINU!!!
Naopak v době 16:34 - 17:34 projedou všechny petřinské garance na obou linkách, čili při 8 spojích za hodinu jede 7 garancí, no není to paráda?
Zkrátka pár wan navíc nepochybně pomůže.
A na lince 1 by nemuselo jet všech 5 garancí zasebou
Dvojkové garance jsou též nedobře proloženy, navíc se kryjí s těma na 1.
PS: Obě linky mají 8 pořadí a kolo 120 min., čili je to celé odpoledne stejně
Zajímavé je proložení NP spojů z Petřin:
15:34 jede "poslední" NP spoj DC, další již v 16:34, ano za HODINU!!!
Naopak v době 16:34 - 17:34 projedou všechny petřinské garance na obou linkách, čili při 8 spojích za hodinu jede 7 garancí, no není to paráda?
Zkrátka pár wan navíc nepochybně pomůže.
A na lince 1 by nemuselo jet všech 5 garancí zasebou
Dvojkové garance jsou též nedobře proloženy, navíc se kryjí s těma na 1.
PS: Obě linky mají 8 pořadí a kolo 120 min., čili je to celé odpoledne stejně
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Linkové vedení
Á koukám, že Milan se zdokonaluje v práci s PC. No hezký, gratuluju. Jen jsem to prolít v rychlosti, ale všiml jsem si, že v tom posledním plakátku máš překlep - zákon o sliničním provozu.
Teda, mě se to líbí, stejně jako od Von Š radní pro likvidaci dopravy, leč obávám se, že by to nemuselo dojít pochopení.
Teda, mě se to líbí, stejně jako od Von Š radní pro likvidaci dopravy, leč obávám se, že by to nemuselo dojít pochopení.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
A podmínky nejsou splněny, takže se posilovat nedá.MM-Mikulovsky píše:slonik píše:V centru se ale už dál posilovat nedá, viz dnešek. Ani obratišť není dost...
naprosto nesouhlasím
v centru se posilovat TRAM dají, ale ZA DVOU PODSTATNÝCH PODMÍNEK:
Navíc podmínky dlouho nebudou splněny (pokud někdy), protože schopnost a ochota Města něco s dopravou dělat se limitně blíží nule. Kromě akcí, které nic nestojí a vydělávají peníze (zóny).
Ostatně soudím, že radní pro likvidaci dopravy by měl odstoupit.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
pokračování příloh předchozího příspěvku:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
naprosto nesouhlasímslonik píše:Bobek: V centru se ale už dál posilovat nedá, viz dnešek. Ani obratišť není dost...
v centru se posilovat TRAM dají, ale ZA DVOU PODSTATNÝCH PODMÍNEK:
1.) IAD nebude v centru jezdit podélně po TT, pokud není možnost souběžného jízdního pruhu, tak i za cenu jejího přesměrování mimo ulice s TT (současná situace na/okolo ul. Národní dle mne dává zcela zapravdu mým cca rok starým návrhům do soutěže Sdružení přátel HD - viz přílohy)
2.) vzniknou nové TT v centru (nejlépe kolem hlaváku i podélně vrchní polovinou Václaváku)
3.) využijí se dosud něvyužitá obratiště (i za "cenu" jejich úprav/z kapacitnění) - např. i Smícháč je teď volný o Malovance nemluvě
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 05.10.2016 8:39, celkem upraveno 2 x.