Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od fricoolinek2 » 26.2.2017 0:56

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5972C686

Takže poslední měsíc "starých" T3 na "běžných" linkách právě odstartoval... 8-[ Zvláštní, leč všechno jednou končí...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od fricoolinek2 » 15.11.2016 17:52

Bobik píše:Tak "mutliarena" je takovej pokus o to, aby se zastávka nemusela "co půl roku" přejmenovávat, když se změní majitel.
Jinak konečný slovo maj MČ/město, viz tanečky s metrem Červeným Vrchem/Bořislavkou kvůli develotrovi a podobně.
O2 arena je to už 8,5 roku... kecy prostě...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Bobik » 15.11.2016 17:29

Tak "mutliarena" je takovej pokus o to, aby se zastávka nemusela "co půl roku" přejmenovávat, když se změní majitel.
Jinak konečný slovo maj MČ/město, viz tanečky s metrem Červeným Vrchem/Bořislavkou kvůli develotrovi a podobně.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Radek » 15.11.2016 17:04

Do toho mluví městské orgány, to nebude aktivita DPP. Jinak např. v kraji je v názvech zastávek spousta komerčních názvů. :)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od fricoolinek2 » 15.11.2016 16:39

Nevíte, DPP má nějakou psanou/nepsanou směrnici, podle níž se snaží vyhýbat dosazování názvů komerčních subjektů do názvů zástávek a to i za cenu zhoršené orientace z pohledu cestujícího?

Multiaréna Praha místo zcela srozumitelného názvu O2 arena
OC Sárská místo Globus Zličín - dneska jsem se poprvé svezl ze Zličína 130-tkou až do své barrandovské domoviny a na název OC Sárská jsem skutečně čuměl jak puk, přestože od mé první návštěvy zličínského Globusu uběhlo už 17 let. :roll:

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Radek » 10.11.2016 18:20

Tak se můžeme těšit na soupravy na 15: https://ropid.cz/adventni-provoz-pid/ .

lupinek
Uživatel
Příspěvky: 51
Registrován: 15.11.2015 20:36
Bydliště: na lince 156

Re: Linkové vedení

Příspěvek od lupinek » 02.11.2016 11:02

Integrace Mělnicka a Roudnicka od ledna 2017
Nové autobusové linky PID
464 Mělník, Aut. st. – Hořín – Lužec nad Vltavou – Vraňany, Žel. st. – Spomyšl – Jeviněves –
Černouček – Horní Beřkovice (v provozu pouze v pracovní dny cca od 5:00 do 18:00;
náhrada za zrušenou linku 454).
466 (Mělník, Fibichova –) Mělník, Aut. st. – Býkev – (Vraňany, Žel. st.) – Spomyšl – Nová Ves –
Veltrusy – Kralupy nad Vltavou, Žel. st. (v provozu v pracovní dny cca od 5:00 do 20:00
a vybrané spoje o víkendech; náhrada za zrušenou linku 455).
467 Mělník, Aut. st. – Cítov – Krabčice – Roudnice nad Labem, aut. nádr. (v provozu v pracovní
dny cca od 5:00 do 19:00; náhrada za zrušené linky 250031, 250033, 250091).
468 Mělník, Aut. st. – Dolní Beřkovice – Cítov – Horní Beřkovice – Černouček (v provozu
v pracovní dny cca od 6:00 do 16:00, náhrada za zrušené linky 250031, 250091).
475 (Mělník, Fibichova –) Mělník, Aut. st. – Dolní Beřkovice – Horní Počaply (– Bechlín, ObÚ)
(v provozu v pracovní dny cca od 5:00 do 19:00, v úseku Horní Počaply – Bechlín, ObÚ
jedou pouze vybrané spoje v pracovní dny ráno; náhrada za zrušené linky 250033, 250034).
496 Kralupy nad Vltavou, Žel. st. – Veltrusy – Nová Ves – Ledčice (v provozu v pracovní dny cca
od 6:00 do 19:00; náhrada za zrušené linky 454, 155711, 155730).

Linky Dopravy Ústeckého kraje (DÚK) a úseky, kde bude uznáván také Tarif PID
635 Štětí – Horní Počaply – Roudnice nad Labem
646 Roudnice nad Labem – Ledčice
672 Roudnice nad Labem – Štětí
676 Roudnice nad Labem – Horní Beřkovice
683 Roudnice nad Labem – Horní Beřkovice

Zrušené autobusové linky
454 Mělník, Aut. st. – Jeviněves – Kralupy nad Vltavou, Žel. st. (nahrazeno linkami PID
464, 496)
455 Mělník, Aut. st. – Spomyšl – Kralupy nad Vltavou, Žel. st. (nahrazeno linkou PID 466)
155711 Praha – Roudnice nad Labem (částečně nahrazeno linkami PID 496, DÚK 646)
155730 Praha – Roudnice nad Labem – Štětí (částečně nahrazeno linkami PID 496, DÚK 646)
250031 Mělník – Cítov – Roudnice nad Labem (nahrazeno linkami PID 467, 468, DÚK 683)
250033 Mělník – Horní Počaply – Roudnice nad Labem (nahrazeno linkami PID 467, 475,
DÚK 635, 672)
250034 Mělník – Horní Počaply – Štětí (nahrazeno linkami 475, DÚK 635)
250091 Mělník – Dolní Beřkovice – Roudnice nad Labem (nahrazeno linkami 467, 468,
DÚK 683)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Karosák » 09.10.2016 13:22

Jo, ta 2 je asi zavádějící, protože se ke mně všichni cpou už od centra, a melou o kástlu.
Jinak NP Petřiny bída.. kamarádka z Větrníku s kočárkem syčí nepěkně. Prej že změna čísla ji vadit nebude, když to jezdí stejným směrem...A jejda.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Petrpes » 09.10.2016 13:18

To prý vyřeší linka 23 v cedulových T3M2DVC, 6892+6921 a 9048 :D

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Linkové vedení

Příspěvek od pawel » 09.10.2016 12:43

v tomto kontextu se stale divim, ze na 22, 26 i dalsich linkach se prohaneji soupravy wana + wlk. přinejmenším 4 ks by se ušetřily na sólo linky.

jinak víkendová 22 včera: IPP-MA ok, ale MA-hrad opět stupeň 5. další argument vést 2 kolem hradu a případně snížit intervaly 22 na centrálním úseku.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Petrpes » 09.10.2016 12:28

Jdu na odpolední 1, tak koukám na idos na proklady, atd...

Zajímavé je proložení NP spojů z Petřin:
15:34 jede "poslední" NP spoj DC, další již v 16:34, ano za HODINU!!!
Naopak v době 16:34 - 17:34 projedou všechny petřinské garance na obou linkách, čili při 8 spojích za hodinu jede 7 garancí, no není to paráda?

Zkrátka pár wan navíc nepochybně pomůže.
A na lince 1 by nemuselo jet všech 5 garancí zasebou ;)
Dvojkové garance jsou též nedobře proloženy, navíc se kryjí s těma na 1.

PS: Obě linky mají 8 pořadí a kolo 120 min., čili je to celé odpoledne stejně :D

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Linkové vedení

Příspěvek od Bobik » 05.10.2016 8:57

Á koukám, že Milan se zdokonaluje v práci s PC. :D No hezký, gratuluju. Jen jsem to prolít v rychlosti, ale všiml jsem si, že v tom posledním plakátku máš překlep - zákon o sliničním provozu.
Teda, mě se to líbí, stejně jako od Von Š radní pro likvidaci dopravy, leč obávám se, že by to nemuselo dojít pochopení.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Linkové vedení

Příspěvek od von Špilberk » 05.10.2016 8:40

MM-Mikulovsky píše:
slonik píše:V centru se ale už dál posilovat nedá, viz dnešek. Ani obratišť není dost...

naprosto nesouhlasím :!:
v centru se posilovat TRAM dají, ale ZA DVOU PODSTATNÝCH PODMÍNEK:
A podmínky nejsou splněny, takže se posilovat nedá. 8-)
Navíc podmínky dlouho nebudou splněny (pokud někdy), protože schopnost a ochota Města něco s dopravou dělat se limitně blíží nule. Kromě akcí, které nic nestojí a vydělávají peníze (zóny).

Ostatně soudím, že radní pro likvidaci dopravy by měl odstoupit. [-o<

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.10.2016 8:29

pokračování příloh předchozího příspěvku:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Linkové vedení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.10.2016 8:26

slonik píše:Bobek: V centru se ale už dál posilovat nedá, viz dnešek. Ani obratišť není dost...
naprosto nesouhlasím :!:
v centru se posilovat TRAM dají, ale ZA DVOU PODSTATNÝCH PODMÍNEK:
1.) IAD nebude v centru jezdit podélně po TT, pokud není možnost souběžného jízdního pruhu, tak i za cenu jejího přesměrování mimo ulice s TT (současná situace na/okolo ul. Národní dle mne dává zcela zapravdu mým cca rok starým návrhům do soutěže Sdružení přátel HD - viz přílohy)
2.) vzniknou nové TT v centru (nejlépe kolem hlaváku i podélně vrchní polovinou Václaváku)
3.) využijí se dosud něvyužitá obratiště (i za "cenu" jejich úprav/z kapacitnění) - např. i Smícháč je teď volný o Malovance nemluvě
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 05.10.2016 8:39, celkem upraveno 2 x.

Odpovědět