Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Na homepage zamrzla předpověď počasí. Asi změnili adresu obrázků. Možná by fungovalo
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
V rámci poslední aktualizace "Elektricky/Radiově ovládané výhybky" byla výhybka "Staroměstská od Mánesova mostu" přidána do seznamu Radiově ovládané výhybky (+522), ale nebyla odstraněna ze seznamu "Elektricky ovládané výhybky" (má být -245)
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Také děkuji. Fakta ocenim vie, než zabarvená hodnocení.
No na špeky nemusíme chodit daleko do historie, stačila 24 vyjíždějící z HL, nebo KO přes Palmu s cílem Ortenovo nám., hádejte kudy...
No na špeky nemusíme chodit daleko do historie, stačila 24 vyjíždějící z HL, nebo KO přes Palmu s cílem Ortenovo nám., hádejte kudy...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Třeba budeme doufat, že se upravil kod a že Vozovna Žižkov tam naskočí třeba až v okolí KN a nebo Nuslí
Ale faktem je, že na Palmovce pamatují větší špeky. Ještě když 24 končila na Ládví, tak z Palmovky najížděly vozy "zadem" přes Žižkov a Strašnice.
Ale faktem je, že na Palmovce pamatují větší špeky. Ještě když 24 končila na Ládví, tak z Palmovky najížděly vozy "zadem" přes Žižkov a Strašnice.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Oceňuji informace o vypravení z jednotlivých vozoven od září.
Překvapilo mě zatahování 6 a 24 z Kubáně na Žižkov. A asi to ještě překvapí dost cestujících, pokud pojedou linky s nápisem Vozovna Žižkov už z Palmovky/Kobylis.
Ještě bych se chtěl zeptat, kde budou přestávky na linkách 14 a 15? Díky.
Překvapilo mě zatahování 6 a 24 z Kubáně na Žižkov. A asi to ještě překvapí dost cestujících, pokud pojedou linky s nápisem Vozovna Žižkov už z Palmovky/Kobylis.
Ještě bych se chtěl zeptat, kde budou přestávky na linkách 14 a 15? Díky.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
A teď ještě prezidentku akciové společnosti...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Velká gratulace adminovi
Hlavně at se všechno daří
Hlavně at se všechno daří
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Ono by stačilo, kdyby nebyly na kličku, ale na to samé jako je skříň na šaty.MM-Mikulovsky píše: Jinak alespoň u 15T konečně někdo "urvěte" ty nesmyslná/nepraktická dvířka úchytů na výhybkové košťátko a další pomůcky
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Díky za další žurnál z Blavy, kterou jsem tedy s hodou okolností před 14dny navštívil po letech osobně.
Mám pár postřehů:
1.) k fotkám na páteři:
a) č. 74:
" medvídek z ŠT vystrkuje čumáček z poza zádě soupravy předchozí generace bratislavských tramvají z ČKD"
b) č. 10:
hodí se upozornit na zachycené DZ před křížením IAD s TT mezi protisměrnými vozovkami jedné ulice (v Praze se žel tato úprava používá jen mezi "kulaťákem" a Nádražím Podbaba, ale v jiných městech ČR je rozšířenější)
c) č.52:
100% souhlas s impozantním dojmem na úzkém rozchodu
2.) k tramvajím 29T a 30T od ŠT
Osobně bych je takřka hned vzal do Prahy, protože nejen 14T, ale i 15T jsou proti nim kostitřasy i při současné výhodě širšího rozchodu o 435mm
Vysvětlení mám, že
a) 2 vnitřní pevné podvozky pod sudými články drží tramvaji perfektní stabilitu, ale díky krajním otočným podvozkům má tramvaj velmi dobré jízdní vlastnosti
b) jen absence samostatných - byť i jen mechanických (nejlépe předsuvných) dveří kabiny musí dělat (a, dle tamních řidičů, prý skutečně dělá), při zaplnění prostoru mezi 1. dveřmi salónu a kabinou řidiče stojícími cestujícími, problém při nutnosti ručního přestavení výhybky řidičem (jistě by šlo mít trochu jinak řešené řídící stanoviště/ovládací prvky a sedadlo řidiče - zejména mírně, maximálně o 40 cm, posunuté vlevo.)
PS: Jinak alespoň u 15T konečně někdo "urvěte" ty nesmyslná/nepraktická dvířka úchytů na výhybkové košťátko a další pomůcky
Mám pár postřehů:
1.) k fotkám na páteři:
a) č. 74:
" medvídek z ŠT vystrkuje čumáček z poza zádě soupravy předchozí generace bratislavských tramvají z ČKD"
b) č. 10:
hodí se upozornit na zachycené DZ před křížením IAD s TT mezi protisměrnými vozovkami jedné ulice (v Praze se žel tato úprava používá jen mezi "kulaťákem" a Nádražím Podbaba, ale v jiných městech ČR je rozšířenější)
c) č.52:
100% souhlas s impozantním dojmem na úzkém rozchodu
2.) k tramvajím 29T a 30T od ŠT
Osobně bych je takřka hned vzal do Prahy, protože nejen 14T, ale i 15T jsou proti nim kostitřasy i při současné výhodě širšího rozchodu o 435mm
Vysvětlení mám, že
a) 2 vnitřní pevné podvozky pod sudými články drží tramvaji perfektní stabilitu, ale díky krajním otočným podvozkům má tramvaj velmi dobré jízdní vlastnosti
b) jen absence samostatných - byť i jen mechanických (nejlépe předsuvných) dveří kabiny musí dělat (a, dle tamních řidičů, prý skutečně dělá), při zaplnění prostoru mezi 1. dveřmi salónu a kabinou řidiče stojícími cestujícími, problém při nutnosti ručního přestavení výhybky řidičem (jistě by šlo mít trochu jinak řešené řídící stanoviště/ovládací prvky a sedadlo řidiče - zejména mírně, maximálně o 40 cm, posunuté vlevo.)
PS: Jinak alespoň u 15T konečně někdo "urvěte" ty nesmyslná/nepraktická dvířka úchytů na výhybkové košťátko a další pomůcky
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Místo pro kočárek. Nastupuje se prvními dveřmi.Bobik píše:Mám dotaz k žurnálu z Blavy, pokud někdo ví - jakej má důvod (pokud nějakej), že jim ve zrychlech chybí jedna židle babosedu?
Díky.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Mám dotaz k žurnálu z Blavy, pokud někdo ví - jakej má důvod (pokud nějakej), že jim ve zrychlech chybí jedna židle babosedu?
Díky.
Díky.
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Krásná práce ten Braník! Jinak přeji též vše nej k výročí!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Tak tímto (byť opožděně) přeji Prtkám (jak říkáme zde "páteři") vše nejlepší k jejím včerejším patnáctinám
A HLAVNĚ MOC DĚKUJI P. PETROVI, ŽE TO TAK DLOUHO VYDRŽEL I PŘES MNOHÉ PŘEKÁŽKY A DOUFÁM, ŽE TO VYDRŽÍ I NĚKOLIKANÁSOBNĚ DÉLE (alespoň ještě 30 let?).
Fakt móóóóóóc díky - jsou fakt
Milan
A HLAVNĚ MOC DĚKUJI P. PETROVI, ŽE TO TAK DLOUHO VYDRŽEL I PŘES MNOHÉ PŘEKÁŽKY A DOUFÁM, ŽE TO VYDRŽÍ I NĚKOLIKANÁSOBNĚ DÉLE (alespoň ještě 30 let?).
Fakt móóóóóóc díky - jsou fakt
Milan
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Velice děkuji redakci za vyčerpávající článek o odprodejích!
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Přitom i o těhle vozech je v tabulce řeč.MKzB píše:Móóóc pěkně zpracovaná stránka o odprodeji T3.
Kde vůbec skončily pražské cvičáky 5506 a 5509 a pod jakým e.č.? Na Trasphoto.ru nemůžu nic najít. (Nebo hledám blbě.)